Vi som temper

Den er feil da ja, med en gang du reiser deg og begynner å røre på deg så vil den basaletempetaturen stige. Men du får satse på rett temp i morgen. Du er jo uansett forbi el.

Kanskje festedipp 8DPO? :happy119
Tusen takk for svar :happy: Da trykket jeg på discarded på ff. Så tempen burde egentlig vært enda lavere? Siden temperaturen min da har steget litt en halvtime før? For det er jo ganske spennende. For Da kan det være festedipp så fall. Kjente jo et godt stikk på venstre side av magen i går 7 dpo. :eek:

E0B963C2-0EBB-48CB-9749-5EBA83E17169.png

Har EL smerter fra helvete idag. Begynner å gi seg nå, heldigvis. Er bare glad jeg har EL. Hadde ikke trua denne PP!

Noen her som bruker termometeret fra babyplan?
Kjøpte nettopp dette, og har nå tempet i 2 dager, og tempen er mye høyere enn jeg har opplevd tidligere (det gamle termometeret mitt har jeg klart å rote bort). Lurer på om termometeret kanskje viser litt høyt? :scratch
36,8 i dag og i går. 4-5dpo i dag. Har pleid å ligge på 36,4-36,5 i dpo-land.

Noen her som bruker termometeret fra babyplan?
Kjøpte nettopp dette, og har nå tempet i 2 dager, og tempen er mye høyere enn jeg har opplevd tidligere (det gamle termometeret mitt har jeg klart å rote bort). Lurer på om termometeret kanskje viser litt høyt? :scratch
36,8 i dag og i går. 4-5dpo i dag. Har pleid å ligge på 36,4-36,5 i dpo-land.

Jeg bruker det. Har ikke noe annet å sammenligne med da.. ligger alltid over 36.55 i dpo land.

Altså denne tempkurven er jo helt bananas. Begynte å droppe på 7dpo og fortsetter å droppe nå på 10 dpo. Kroppen er anderledes også, jeg skjønner ingenting :bored: har normalt en syklus på 28 eller 29 dager. Den er jo helt koko fra andre temp grafer :eek:
Screenshot_20190429_074518.jpg

Tempen holder seg fortsatt høy :nailbiting: Spotter litt rødt i dag men ingen menssmerter så håper ikke det er TR som kommer

Vedlegg

• 82CA9C1A-6CD5-463D-B94F-A5C64EBFB694.jpeg
    82CA9C1A-6CD5-463D-B94F-A5C64EBFB694.jpeg
    72 KB · Visninger: 66
Back
Topp