lusemus 71
Forumet er livet
Eg har meir troa at eg er 3 dpo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kor lenge var den positiv ? Kan hende egget løsner i dag.
Hei! Jeg er veldig ny når det gjelder temping.. Har akkurat kjøpt meg termometer med to desimaler, og måler under tungen. Men så har jeg hørt at da må man legge til en halv grad ca for at det skal være riktig.. hva gjør dere? hvis dere får feks 36,20 under tungen, skriver dere 36,70 i appen? Bruker fertilityfriend.
Aldri godt å si men det er håp endaHva tenker dere om denne tempedamer? Har spottet rødt de siste dagene, ekstremt ømme pupper på dag 3 og mensmurringer i dag. Skulle den ha droppet mer hvis spottingen er tr? Kun negative tester/svak skygge
Litet hopp i dag. Fortsatt negativ test. Men er one step, vet at de er trege med å få strek. Livmortappen har forsvunnet og lukket seg? Skjønner ingenting. Føler jo håpet er ute når testene er negative 11 dpo. Vis vedlegget 296503
Nei eller CL pluss og digital. Slår vel ikke ut nå?Har du noe annet å teste med? Tok evigheter med One Step her
Nei eller CL pluss og digital. Slår vel ikke ut nå?
Ja, vet ikke helt jeg heller. Spent på tempen i morgen! for stoler ikke på one step, men de tilfredsstiller testingen daKan vel vente litt for sikkerhetsskyld . Digital uten uker har slått ut tidlig hos meg, men med uker tror jeg krever mer?
Ja, vet ikke helt jeg heller. Spent på tempen i morgen! for stoler ikke på one step, men de tilfredsstiller testingen da
Ja ja kva skjerLitet hopp i dag. Fortsatt negativ test. Men er one step, vet at de er trege med å få strek. Livmortappen har forsvunnet og lukket seg? Skjønner ingenting. Føler jo håpet er ute når testene er negative 11 dpo. Vis vedlegget 296503
Ooooptimist, kurven blir bra til sist. Det blir nook eeeeeen baby strek, bare du er ooooooptiiiimist. Viktig å synge den setningen derVis vedlegget 296532
Er nok ute tempen som gjør den tempen slik
Krysser og håper. Skal prøve og synge denOoooptimist, kurven blir bra til sist. Det blir nook eeeeeen baby strek, bare du er ooooooptiiiimist. Viktig å synge den setningen der