MallaMo
Glad i forumet
Nå begynner den grafen her å gjøre meg sykt nervøs!
Vis vedlegget 210096
Spennende! Krysser fingrene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå begynner den grafen her å gjøre meg sykt nervøs!
Vis vedlegget 210096
Tempen gikk opp, men nå om tr.. Spottet i går, men håpe på det beste da tempen ikke sank i dag tidlig.
Æsj og dobbeltæsj. Krysser fingre og tær for at det kaaanskje er en hormonell blødning og at du er gravid likevel.
Her er det i hvert fall ingen tvil om at det er mensen. Ganske lei meg nå, men glad jeg i det minste slapp å gå og spotte helt fram til onsdag (som jeg trodde var IKM).
Takk for det. Men er nok tr. Mannen har dårlige svømmere og vi har veldig små muligheter for å klare det selv.
Kjedelig at du også fikk tr. rot med syklusen for deg også for tiden? Jeg gikk på dobbel pergo sist periode, og nå er alt bare rot. Eneste fordelen her også er at jeg slipper dagevis med spotting.
Å, skjønner.
Jeg hadde MA i oktober, så ting er nok ikke helt på stell her ennå.
Å nei! Så trist. Håper dere blir gravide igjen fort. Positive er jo at dere vet dere kan få!
Ja, vi har en på to år også. Ble gravid i pp3 den gangen, og pp1 nå i sommer, så jeg forventet jo nesten å være gravid igjen før jul, men det spørs vel nå.
Hvor langt har dere kommet med tanke på å få hjelp, da?
Oi, det var leit å høre. Skjønner at du vil prioritere pappaen din da! Håper på det beste. [emoji173]Krysser fingrene for neste periode! Da er det deres tur.
Vi har egentlig time i Porsgrunn den 4 januar. Men pappa har fått kreft så så tenker å utsette den litt... Vil være der for han og stille opp når det trengs. (Jeg har ei frøken fra før, og med henne var jeg dårlig hele tiden)
Det var jo en aldeles nydelig stigning! Satser på at det var nok, da.Vis vedlegget 210228
Ser ut som jeg har fått tempet EL for første gang! Bare synd samboer har vært mye borte så vi ikke har fått lagt inn så mange aksjer...
Hei! Jeg skulle begynne temping denne PP, men har ikke mottatt temperaturmåleren enda, jeg er på cd 9 idag. Er det forsent å begynne cd 11? Regner med jeg får den i morgen. Jeg tror jeg har eggløsning rundt cd 18.
Hvis du får EL på cd18 får du jo en uke med målinger før el, og det bør være mer enn nok til å se forskjellen før og etter el.
Æsj, men da er vi to.
Da kommer nok tr for fult i morgen. Akkurat som forventet. Velkommen pp 13
Æsj, men da er vi to.
Det her er rart, jeg hadde positiv el-test cd 18 og negativ cd 19, men tempen har ikke steget.. cd 20 i dag. Blir spennende å se om tempen stiger i morgen!
Fikk du stigning i dag?Det her er rart, jeg hadde positiv el-test cd 18 og negativ cd 19, men tempen har ikke steget.. cd 20 i dag. Blir spennende å se om tempen stiger i morgen!
Kan jo ta opp til 36 timer før egget slipper, så blir spennende å se om tempen din stiger mener å huske at du ble gravid i høst?