Vi som temper

Stoler mer på temp enn testene, men tempen så først ut til sette EL på CD19. Er jo verken umulig eller en dum tanke, det vil jo i verste fall tanta avsløre :) Lutealfasen er jo konstant +/- en dag.
Spennende blir det uansett i allefall :D Sååå gøy med teste-kalendere :D

Spennende blir det uajnsett i allefall :D Sååå gøy med teste-kalendere :D

Kikket litt på det, og EL er satt første dag med positiv test. Hadde sterkest test CD 18, men CD 19 var kanskje sterkere enn CD 17. Forrige PP var EL på andre og siste dag med positiv test, også den dagen med sterkest test. Så jeg kan være 8 DPO, verste fall 7 DPO. Så håpet er ikke helt ute enda ❤ Takk for innspillet, føler meg litt mer optimistisk :)

Dagens graf :)
IMG_20161202_074905.png

Ser imidlertid ikke særlig lovende ut sammenlignet med de andre periodene:
IMG_20161202_075021.png

Negativ g-test i dag og 10 DPO, IKM i følge FF i morra, men kan vel komme alt fra i morgen til mandag.

27d7ba3dd2452909730466f5345baffd

Tempen er fortsatt høy, men jeg er jo bare 8 dpo, så det er som forventet. Jeg har imidlertid begynt å spotte igjen, betydelig mer enn for et par dager siden, så dette har jeg ingen tro på. :( Det er brunt blod med slim og masse småbiter av slimhinnen, og det var akkurat sånn det holdt på før tr kom sist, så det blir nok ikke noen augustbaby her. :( :(

bd0f30261130ac8acea4a3e36e642578

Der datt den. :( Spotter fortsatt. Mensen kommer vel straks.
Lurer på om el kan ha vært cd11 eller 12 likevel, da, ellers har plutselig lutealfasen forandret seg. Arrrg så irriterende at jeg ikke fikk målt cd12! :P

Lurer på om el kan ha vært cd11 eller 12 likevel, da, ellers har plutselig lutealfasen forandret seg. Arrrg så irriterende at jeg ikke fikk målt cd12! :P

Neiii så teit :( håper tanta holder seg unna og tempen er oppe igjen i morgen likevel!! :)

Æh, jeg kjenner at mensen kommer nå. Nøyaktig tre uker siden sist! Lurer på om det er noe denne kroppen har tenkt å fortsette med? Jaja, så lenge lutealfasen ikke er for kort er det jo digg med korte sykluser når man prøver.

Lurer på om el kan ha vært cd11 eller 12 likevel, da, ellers har plutselig lutealfasen forandret seg. Arrrg så irriterende at jeg ikke fikk målt cd12! :p

Æsj :( :(

Back
Topp