Vi som temper

9DPO - følelsen er der ikke og tempen er enig

Vis vedlegget 209451
Vis vedlegget 209452
Åå... Men 9 dpo er fortsatt tidlig, og man ser jo ikke nødvendigvis forskjell på kurven ved en graviditet heller! Jeg håper fortsatt for deg!

Altså.... termometeret har ikke klart å lagre siste temp riktig!!! Så jeg har registrert feil nesten hver gang. Hele grafen er ødelagt :( Ja ja.... nå bør det klaffe som plaster på såret :p
Ååååhh så ergerlig! Håper du får to streker som plaster på såret!

Takk, kjære deg. ❤ Jeg burde jo virkelig ikke klage heller, har blitt veldig lett gravid to ganger. Men nå forstår jeg bedre hvordan det er for de som sliter!
Men denne gangen skal du være gravid i pluss/minus 40 uker! :D Jeg skåler herved med et glass lunken grapefruktjuice (yummy :p ), og da blir det sikkert bankers ;)

c01bdc650a60ac909ec9f0b060cebb6b

Ganske så fornøyd med grafen tilslutt <3

Hva tenker dere om den grafen her? Det er satt kryss på CD 25 mens jeg tenker CD 27 er riktig. Jeg hadde slim med blod i på CD 26 og har spottet litt siden.
ImageUploadedByBV Forum1480486966.478159.jpg

Den er veldi ulik grafen jeg hadde sist da jeg ble gravid.
ImageUploadedByBV Forum1480486986.707059.jpg

9f63a9d6315fc9be0611e8149264a6de

En uke igjen til IKM. Åhåhå hvor sakte det går ... :rolleyes: Hadde bittelitt spor av blod igjen i morges (brunt, ikke friskt), det har ikke kommet noe mer, men jeg føler det er et tegn på at slimhinnen ikke er helt tipp topp ennå, at den kanskje fortsatt er litt skjør etter MA. :(

En uke igjen til IKM. Åhåhå hvor sakte det går ... :rolleyes: Hadde bittelitt spor av blod igjen i morges (brunt, ikke friskt), det har ikke kommet noe mer, men jeg føler det er et tegn på at slimhinnen ikke er helt tipp topp ennå, at den kanskje fortsatt er litt skjør etter MA. :(
Skjørt nok til å gi festeblødning?? Jeg sitter her og håper på dine vegne :D
Håper uka som kommer går fort :D

Satser på det er festeblødning! Og at det blir to streker på testen om et par dager!

Skjørt nok til å gi festeblødning?? Jeg sitter her og håper på dine vegne :D
Håper uka som kommer går fort :D
Satser på det er festeblødning! Og at det blir to streker på testen om et par dager!
Håper dere har rett, har ikke hatt festeblødning før, men who knows. Føler meg ikke gravid i det hele tatt, men har jo også vært HELT overbevist om at jeg var gravid i pp'er hvor jeg ikke var det, så denne magefølelsen er nok ikke sååå pålitelig alltid. :P

Noen som har noen tanker? :)

Ved første øyekast tenkte jeg CD 21, fordi jeg selv pleier å ha en dipp på el-dagen. Men hvis du er sikker på den positive eltesten og dagene med el-slim tenker jeg også CD 27 tror jeg. Pga hoppet i temp dagen etterpå.

Hva tenker dere om den grafen her? Det er satt kryss på CD 25 mens jeg tenker CD 27 er riktig. Jeg hadde slim med blod i på CD 26 og har spottet litt siden.
Vis vedlegget 209645

Den er veldi ulik grafen jeg hadde sist da jeg ble gravid.
Vis vedlegget 209646
Hm, den var litt vrien. Det kan godt være at FF har rett, jeg har selv opplevd at tempen ikke stiger så raskt, pluss at det er fullt mulig å ha el-slim også etter at egget har sluppet. Men jeg ville nok kanskje regnet cd27 som et «worst case scenario», med tanke på IKM og når du evt kan begynne å teste. Hvis du har stabil lutealfase kan du jo evt justere el manuelt etter at tr kommet, hvis du ser at FF har feilberegnet, så blir det riktig i statistikken din. (Men vi får vel satse på at tr ikke kommer i det hele tatt, hva? ;) )

Back
Topp