Det er jo ikke så uvanlig med en dipp etter el. Synes kurven din ser finfin ut, jeg! Veldig spent på om det har klaffet for dere nå! Uansett veldig positivt at ting ser ut til å normaliseres igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo ikke så uvanlig med en dipp etter el. Synes kurven din ser finfin ut, jeg! Veldig spent på om det har klaffet for dere nå! Uansett veldig positivt at ting ser ut til å normaliseres igjen.
Pleier dere alltid å få drop i temperaturen når tr har kommet?
Jeg begynte å blø i går men tempen er fortsatt veldig høy. Har registrert det som spotting for å kunne sammenligne temperaturen. Vis vedlegget 208810
Der steg tempen! Men jeg måtte sjekke, og hvis jeg legger inn høy temp i morgen også setter FF kryss på cd11, som var første dag med positiv el-test - det kan jo ikke stemme ... Irriterer meg skikkelig at jeg ikke fikk noen (gyldig) måling på cd12! Jeg mener jo selv at el må ha vært cd12 eller cd13, hva tror dere?
Der steg tempen! Men jeg måtte sjekke, og hvis jeg legger inn høy temp i morgen også setter FF kryss på cd11, som var første dag med positiv el-test - det kan jo ikke stemme ... Irriterer meg skikkelig at jeg ikke fikk noen (gyldig) måling på cd12! Jeg mener jo selv at el må ha vært cd12 eller cd13, hva tror dere?
Har kjøpt meg basaltermometer og tenkte å prøve å tempe.. har aldri gjort det før. Fått med meg at man må gjøre det før man står opp og til fast tid. Men hvor temper dere? Hva er best? Mulig dette er et dumt spørsmål.. men er altså litt ny i dette.
Takk for svar! Da skal jeg prøve i morgen tidlig.Velkommen til tempe-gjengen Her er ingen spørsmål dumme!
Jeg temper oralt. Godt under tunga, på høyre side av tungebåndet. Altså på akkurat samme sted hver gang
Man kan også tempe f.eks vaginalt. Gjerne om man får veldig ujevne temper...
Krysser fingre for at tempen stiger! Selv har jeg gitt opp å teste så tidlig (lett å si FØR el har vært!), men håper du får en liten strek i morgen allikevelVis vedlegget 209109
Vis vedlegget 209110
Kom igjen da tempen!! Har tenkt å brenne en test i morgen så da bør du gå til værs!!
Moro å først få krysset 5 dpo. Kanskje ikke moro å vente på krysset, men moro at det blir kortere tid til man kan teste og ikm, når den først kommer på dag 5 Håper tempen forblir så høy !Da fikk jeg endelig krysset ❤5 DPO og ny rekord på temp målt!
Vis vedlegget 209083 Vis vedlegget 209084
Jeg har litt ustabil nattesøvn, spesielt jo nærmere morgenen man kommer. Derfor temper jeg halvt sovende (har alarm på) litt før kl fem. Så prøver jeg bare å sove videre etterpå, litt avhengig om mini er våken eller ei. Men jeg ser først på termometeret når jeg står opp i seks-tiden, så jeg benytter med alltid av den funksjonen hvor man kan se hva siste måling var. Kan være kjekt å vite om man temper tidlig en dag, hvor man ellers skal sove videre, så man ikke må begynne å fumle med lys for å se termometer, og mobilen for å plotte det inn i FF (for så våkner hvertfall jeg ).Har kjøpt meg basaltermometer og tenkte å prøve å tempe.. har aldri gjort det før. Fått med meg at man må gjøre det før man står opp og til fast tid. Men hvor temper dere? Hva er best? Mulig dette er et dumt spørsmål.. men er altså litt ny i dette.
Fått kryss nå? Hva sier FF? Tenker det ser mest ut som cd 13, men er jo litt vanskelig å si når det ble teit måling på cd 12 :/
Krysser fingre for at tempen stiger! Selv har jeg gitt opp å teste så tidlig (lett å si FØR el har vært!), men håper du får en liten strek i morgen allikevel
Moro å først få krysset 5 dpo. Kanskje ikke moro å vente på krysset, men moro at det blir kortere tid til man kan teste og ikm, når den først kommer på dag 5 Håper tempen forblir så høy !
Jepp, har som ventet fått kryss litt for tidlig. Jeg er enig med dere i at cd13 er mest sannsynlig, så jeg regner meg som 3 dpo i dag, ikke 5.Fått kryss nå? Hva sier FF? Tenker det ser mest ut som cd 13, men er jo litt vanskelig å si når det ble teit måling på cd 12 :/