Vi som temper

Det er jo ikke så uvanlig med en dipp etter el. Synes kurven din ser finfin ut, jeg! Veldig spent på om det har klaffet for dere nå! Uansett veldig positivt at ting ser ut til å normaliseres igjen. :)

Synes du? :) så bra!
Ja, det blir spennende nå :)
Helt klart! Veldig godt å se at kroppen er på bedringens vei :)

Pleier dere alltid å få drop i temperaturen når tr har kommet?
Jeg begynte å blø i går men tempen er fortsatt veldig høy. Har registrert det som spotting for å kunne sammenligne temperaturen. Vis vedlegget 208810

Min temp går som regel ikke ned før siste dagen med mensen eller dagen etter.

768477b23f63c0b7caa53ea1909bcca5

Der steg tempen! :D Men jeg måtte sjekke, og hvis jeg legger inn høy temp i morgen også setter FF kryss på cd11, som var første dag med positiv el-test - det kan jo ikke stemme ... Irriterer meg skikkelig at jeg ikke fikk noen (gyldig) måling på cd12! Jeg mener jo selv at el må ha vært cd12 eller cd13, hva tror dere?

Der steg tempen! :D Men jeg måtte sjekke, og hvis jeg legger inn høy temp i morgen også setter FF kryss på cd11, som var første dag med positiv el-test - det kan jo ikke stemme ... Irriterer meg skikkelig at jeg ikke fikk noen (gyldig) måling på cd12! Jeg mener jo selv at el må ha vært cd12 eller cd13, hva tror dere?

Jeg tror CD 13.

Jeg tror CD13 :)

Har kjøpt meg basaltermometer og tenkte å prøve å tempe.. har aldri gjort det før. Fått med meg at man må gjøre det før man står opp og til fast tid. Men hvor temper dere? Hva er best? Mulig dette er et dumt spørsmål.. men er altså litt ny i dette. :p

Har kjøpt meg basaltermometer og tenkte å prøve å tempe.. har aldri gjort det før. Fått med meg at man må gjøre det før man står opp og til fast tid. Men hvor temper dere? Hva er best? Mulig dette er et dumt spørsmål.. men er altså litt ny i dette. :p

Velkommen til tempe-gjengen :) Her er ingen spørsmål dumme!

Jeg temper oralt. Godt under tunga, på høyre side av tungebåndet. Altså på akkurat samme sted hver gang :)

Man kan også tempe f.eks vaginalt. Gjerne om man får veldig ujevne temper...

Velkommen til tempe-gjengen :) Her er ingen spørsmål dumme!

Jeg temper oralt. Godt under tunga, på høyre side av tungebåndet. Altså på akkurat samme sted hver gang :)

Man kan også tempe f.eks vaginalt. Gjerne om man får veldig ujevne temper...
Takk for svar! Da skal jeg prøve i morgen tidlig. :happy::D

ImageUploadedByBV Forum1480251843.025259.jpg

ImageUploadedByBV Forum1480251851.158020.jpg

Kom igjen da tempen!! Har tenkt å brenne en test i morgen :o så da bør du gå til værs!!

Jeg har litt ustabil nattesøvn, spesielt jo nærmere morgenen man kommer. Derfor temper jeg halvt sovende (har alarm på) litt før kl fem. Så prøver jeg bare å sove videre etterpå, litt avhengig om mini er våken eller ei. Men jeg ser først på termometeret når jeg står opp i seks-tiden, så jeg benytter med alltid av den funksjonen hvor man kan se hva siste måling var. Kan være kjekt å vite om man temper tidlig en dag, hvor man ellers skal sove videre, så man ikke må begynne å fumle med lys for å se termometer, og mobilen for å plotte det inn i FF (for så våkner hvertfall jeg :P ).

Ellers anbefaler jeg deg å lese innlegg nr 3 i denne tråden, om det er noe du lurer på :) http://forum.babyverden.no/threads/vi-som-temper.1656449/

Fått kryss nå? :) Hva sier FF? Tenker det ser mest ut som cd 13, men er jo litt vanskelig å si når det ble teit måling på cd 12 :/

Krysser fingre for at tempen stiger! Selv har jeg gitt opp å teste så tidlig (lett å si FØR el har vært!), men håper du får en liten strek i morgen allikevel ;)

Hehe :) har aldri testet så tidlig før :p men tenker det er greit å starte sirkuset. Så er hodet i alle fall forberedt på negative tester :) takk!

Moro å først få krysset 5 dpo. Kanskje ikke moro å vente på krysset, men moro at det blir kortere tid til man kan teste og ikm, når den først kommer på dag 5 ;) Håper tempen forblir så høy :D!

Har kort lutealfase og, så da er det jo langt uti allerede! :D var veldig kjekt å plutselig være 5 istedenfor 3 :D jeg og ❤ Første test ryker onsdag/torsdag :)

Fått kryss nå? :) Hva sier FF? Tenker det ser mest ut som cd 13, men er jo litt vanskelig å si når det ble teit måling på cd 12 :/
Jepp, har som ventet fått kryss litt for tidlig. Jeg er enig med dere i at cd13 er mest sannsynlig, så jeg regner meg som 3 dpo i dag, ikke 5.
fe8664462b1a1bc31c6d2ba2631e316d

Back
Topp