CD 4 her, og kun spotting..? Say what?Jeg pleier jo å mensen i cirka en uke, før jeg bruker truseinnlegg noen dager etterpå! Det er jo nesten som om denne blødningen kunne vært en "tatt ut spiral-blødning" og at mensen fortsatt kan komme som vanlig i morgen (ikm). Haha, nei, satser på at dette var alt for denne syklusen, og at jeg ikke skal starte på CD 1 i morgen igjen
Satser på at jeg er (og blir) på CD 4 nå, så hep hep, bare litt over 10 dager til el
Så kommer et reelt tempespørsmål. Jeg går jo nå igang med min sjette måned med temping, men ennå har jeg ikke skjønt hva BD står for. Har jo skjønt det er den linjen angående sex da, men hva beytr liksom BD? Har hatt noen tanker om emnet, som etter en liten googling, faktisk ikke var så langt fra sannheten.. Så mitt spørsmål til dere jenter, vet dere hva de to bokstavene faktisk står for, og hvorfor?
Om det er allmenkjent, trenger jeg jo ikke å si hva det står for, men avslører gjerne, om andre er i tvil
Men først, hva har du tenkt det står for???
(Jeg vil ikke avsløre det med en gang, for så er det litt vanskeligere å tenke selv, om man allerede har fått fasiten, og man ikke har fundert på det før, sånn som meg
).