Vi som temper

Det er litt tidlig å si ennå, du må ha tre dager med høy temp før FF setter kryss, men det ser jo ut til at den kan være på vei oppover nå. Du må nesten bare vente og se de neste dagene!
Takk skal du ha! Reiser bort i dag så håper vi fikk til i går. ;)

ImageUploadedByBV Forum1479802994.470883.jpg

Fortsatt blenda test 12 dpo :shifty: Tempen skulle egentlig sunket mer i dag og tr i morgen. Sjekka tappen og den var lukket enda. Mulig lutealfasen bare blir en dag lengre. Som dere ser på noen av mine tidligere måneder så har jeg vært litt lavere i temp.. Kan det ikke bare klaffe snart?!?:(

Jeg har vært syk nå en ukes tid, mest sannsynlig virus, så har haka av for feber da tempen plutselig ble høy samme dag, vil den forholde seg høy helt til jeg er 100% frisk? Jeg forventer el ca cd16, vil tempen øke ytterligere da? Eller er det sannsynlig at el var cd6 og jeg tilfeldigvis ble syk samtidig? Skjønner ikke hvor tempdroppet kom ifra om jeg har smått med feber?
2d2529d845a6802630ccbe155a93abf0

Bare er litt nervøs for at jeg ikke vil få med meg el da eltester er enten svaaaake eller nesten positive hos meg :)

For de av dere som kan sammenligne grafer, finner dere noe mønster? Har du veldig mange kan du feks ta de 5 siste? Her er mine funn:

IMG_20161122_105155.png

Tempen ligger ganske likt fra CD 9-12 alle tre syklusene. Ser ut til jeg har en dip før EL, og den har blitt forskjøvet 1 dag for hver måned, og har også blitt lavere for hver måned.

Jeg har nesten nøyaktig samme temp CD 17 på alle tre syklusene uansett når EL var CD 16/17 eller CD 19/20!

CD 4 her, og kun spotting..? Say what?Jeg pleier jo å mensen i cirka en uke, før jeg bruker truseinnlegg noen dager etterpå! Det er jo nesten som om denne blødningen kunne vært en "tatt ut spiral-blødning" og at mensen fortsatt kan komme som vanlig i morgen (ikm). Haha, nei, satser på at dette var alt for denne syklusen, og at jeg ikke skal starte på CD 1 i morgen igjen :p Satser på at jeg er (og blir) på CD 4 nå, så hep hep, bare litt over 10 dager til el :p

Så kommer et reelt tempespørsmål. Jeg går jo nå igang med min sjette måned med temping, men ennå har jeg ikke skjønt hva BD står for. Har jo skjønt det er den linjen angående sex da, men hva beytr liksom BD? Har hatt noen tanker om emnet, som etter en liten googling, faktisk ikke var så langt fra sannheten.. Så mitt spørsmål til dere jenter, vet dere hva de to bokstavene faktisk står for, og hvorfor?

Om det er allmenkjent, trenger jeg jo ikke å si hva det står for, men avslører gjerne, om andre er i tvil :p Men først, hva har du tenkt det står for??? :p

(Jeg vil ikke avsløre det med en gang, for så er det litt vanskeligere å tenke selv, om man allerede har fått fasiten, og man ikke har fundert på det før, sånn som meg ;) ).

Så kommer et reelt tempespørsmål. Jeg går jo nå igang med min sjette måned med temping, men ennå har jeg ikke skjønt hva BD står for. Har jo skjønt det er den linjen angående sex da, men hva beytr liksom BD? Har hatt noen tanker om emnet, som etter en liten googling, faktisk ikke var så langt fra sannheten.. Så mitt spørsmål til dere jenter, vet dere hva de to bokstavene faktisk står for, og hvorfor?

Om det er allmenkjent, trenger jeg jo ikke å si hva det står for, men avslører gjerne, om andre er i tvil :p Men først, hva har du tenkt det står for??? :p

(Jeg vil ikke avsløre det med en gang, for så er det litt vanskeligere å tenke selv, om man allerede har fått fasiten, og man ikke har fundert på det før, sånn som meg ;) ).
Jeg vet hva det står for, men skal ikke skryte på meg at jeg skjønte det av meg selv. :P Måtte sjekke det opp første gangen jeg lastet ned FF for tre år siden.

CD 4 her, og kun spotting..? Say what?Jeg pleier jo å mensen i cirka en uke, før jeg bruker truseinnlegg noen dager etterpå! Det er jo nesten som om denne blødningen kunne vært en "tatt ut spiral-blødning" og at mensen fortsatt kan komme som vanlig i morgen (ikm). Haha, nei, satser på at dette var alt for denne syklusen, og at jeg ikke skal starte på CD 1 i morgen igjen :p Satser på at jeg er (og blir) på CD 4 nå, så hep hep, bare litt over 10 dager til el :p

Jeg vet hva det står for :) Visst det en god stund. Da jeg har både amerikansk og engelsk familie :p

BD - Baby dance ;)
TTC - trying to conceive :)
Ja, fant jo ut av det i går.. Har tenkt lenge på BD, og har tullet med meg selv (i mangel på bedre oversettelse) på at det kunne være body dance. Altså to personer som "danser" sammen. Synes ikke det var så galt gjettet :P ;)

Snakk om rar kurve denne gangen...

Først er det unormalt at den er så jevn og fin. Og så de høye tempene som jeg aldri har hatt... Og nå dropp...

ImageUploadedByBV Forum1479878847.152492.jpg

Spørsmål igjen: er deres temp alltid den samme før el ? Begynte å tenke litt på at forrige mnd lå den 0,2 over det jeg hadde første gangen, denne gangen lå den 0,2 over det igjen, noe jeg har regna med var fordi jeg var syk... erfaring?

Spørsmål igjen: er deres temp alltid den samme før el ? Begynte å tenke litt på at forrige mnd lå den 0,2 over det jeg hadde første gangen, denne gangen lå den 0,2 over det igjen, noe jeg har regna med var fordi jeg var syk... erfaring?
I mine 7 sykluser har det variert med 0,3 grader fra maks til min. Så litt variasjon er det :-)

Har en annerledes mnd denne gang. Er for første gang i min prøvehistorie på 13 DPO!! Tempen er 0,3 høyere enn ved tr og tappen er fortsatt lukket. Hadde negativ test i går så tror virkelig ikke på graviditet. Men noen forandringer er det hvertfall. Spennende å se hvordan det endrer seg de neste dagene. :rolleyes:

Back
Topp