Jeg haker av som feber, da blir sirkelen som når man sier "sleep deprived" (mener jeg å huske). Når man skriver "cold like symptoms" (er det ikke det den heter?) så ligner det ikke at FF tar seg så mye av notisen, tenker det er fordi mange opplever influensasympotmer når de er gravide.. Vet ikke om det gav noe mening??
Nå er jeg litt usikker her inne altså.Jeg har jo hatt gleden av to GU denne uken, da fastlegen ikke fikk ut spiralen, og så to dagere senere hos gyn som rev og røsket før den kom ut. Har spottet litt siden første GU, og tenkte i går kveld, at i dag burde det være slutt (var så lite i går). Men den gang ei. Våknet til et tempdrop, som jeg nå ellers hadde "planlagt", men kan jeg virkelig ha fått mensen selv om tempen ennå er så høy? Jeg har tempet i fem pp'er nå, hvorav en hvor jeg ble gravid. Jeg ser sånn cirka ikke noe system i de forskjellige grafene. Og om det er tr som kommer i dag, har jeg hatt lutealfaser på henholdsvis 11, 13, 14 og 10 dager. WTF liksom, skulle ikke lutealfasen være "stabil"? Tenker denne måneden med spiral kanskje ikke teller helt da, håper det er derfor lutealfasen ble så kort. Legger ved grafene mine, med denne grafen først, og eldre grafer etter. Får vel se litt hvordan det går med blødninger i dag og i morgen, før jeg bestemmer meg om jeg tror dette rett og slett er tanta som kom 1-2-3 dager før antatt
Nå:
2014 - mai:
2014 april:
2014 mars:
Missunner litt dere som ser et system. Jeg ser bare en masse dotter og FF som har satt et kyss..