Vi som temper

84861811a88aa0e07f48a1e12ce9bd32

O lykke, tempen har rast ned mot normalt nivå før el! Nå kan tanta bare dra sin vei, og så tar jeg gjerne en ekstra tidlig el denne syklusen, takk. :)

84861811a88aa0e07f48a1e12ce9bd32

O lykke, tempen har rast ned mot normalt nivå før el! Nå kan tanta bare dra sin vei, og så tar jeg gjerne en ekstra tidlig el denne syklusen, takk. :)

God plan. Det var veldig til senking i temp, du får stå klar med el.tester:D

b1eb43946106efb3b638b823fb7213bc

7 dpo. Negativ graviditetstest, om enn hvor mye jeg stirret;) Ikke helt den store tempstigningen enda heller. Sist jeg var gravid kom tempstigningen for alvor på 8/9 dpo, så jeg har litt håp enda.
7 dpo er jo veeeldig tidlig, selv om man nesten skulle tro det er helt vanlig å få positiv test så tidlig når man leser her inne! :p Håper tempen går til værs i morgen!

God plan. Det var veldig til senking i temp, du får stå klar med el.tester:D
Er veldig spent på når den kommer, men tenkte å begynne og teste fra søndag eller mandag (litt avhengig av andre tegn også, jeg pleier å ha greit med el-slim en ukes tid i forkant av el).

Dagens:
ImageUploadedByBV Forum1479232258.518553.jpg

Tok en ELT som viste lav.... Den avviker litt fra tidligere grafer. Så blir spennende å se hvordan den utvikler seg.

Dagens:
Vis vedlegget 207458

Tok en ELT som viste lav.... Den avviker litt fra tidligere grafer. Så blir spennende å se hvordan den utvikler seg.
Må vel begynne å nærme seg el nå? Ser du snart har grønne dager, i hvert fall, men med tullete sykluser er vel kanskje ikke statistikken helt til å stole på heller. :P Veldig spennende altså! Det er godt det alltid er noen andre som er på et annet sted i syklusen, når man fortsatt er på det kjedelige stadiet (altså tr) selv, hehe.

Må vel begynne å nærme seg el nå? Ser du snart har grønne dager, i hvert fall, men med tullete sykluser er vel kanskje ikke statistikken helt til å stole på heller. :P Veldig spennende altså! Det er godt det alltid er noen andre som er på et annet sted i syklusen, når man fortsatt er på det kjedelige stadiet (altså tr) selv, hehe.

Ja, jeg skulle tro det. Men får fortsatt lav på digital :( Nei, den er ikke det vet du. Pleier og ha en stigning og så en dropp. FF har dog satt CH's på ca 36,20... og er jo litt unna der...

Skjønner hva du mener ja :)

Pleier du å få en tempdropp før el? Dette ser jo veeeeldig lovende ut da ❤️Blir det lillesøster/lillebror til søte vesla denne mnd! Må bli ❤️

Har som regel en stigning og så et dropp EL-dagen... Og FF setter CH's på ca 36,20. Men er jo litt unna der...
Jaaa, det mååå det nå❤️ vi har jo avtalt august vi nå. Du havner jo der så da må jo jeg bare komme etter ;)

Har som regel en stigning og så et dropp EL-dagen... Og FF setter CH's på ca 36,20. Men er jo litt unna der...
Jaaa, det mååå det nå❤️ vi har jo avtalt august vi nå. Du havner jo der så da må jo jeg bare komme etter ;)

Come on gullegg:smiley-bounce016
Åhhh dette skal bli en såå bra mnd,masse bebiser hele gjengen :D Jaaa du skal søren meg havne i samme termingruppe med meeeg!!❤️

7a7b0d2e77f295297ab2469cff4f51fb
Synes tempen min stiger for lite jeg. Hva tenker dere? Har jeg i det hele tatt eggløsning? Før viste temen en mer tydelig el ved fin dip og høyere stigning.

El mååå la vente på seg, da mannen ikke er hjemme før i morgen kveld. Forventet el på lørdag så regner med det går bra...

Vedlegg

• IMG_0705.PNG
    IMG_0705.PNG
    185,9 KB · Visninger: 47
7a7b0d2e77f295297ab2469cff4f51fb
Synes tempen min stiger for lite jeg. Hva tenker dere? Har jeg i det hele tatt eggløsning? Før viste temen en mer tydelig el ved fin dip og høyere stigning.

Hmm, jeg ser hva du mener. Hvor mye pleide den å stige etter el før? Hvordan stemmer tempen med andre tegn?

8 dpo. Blenda test og ikkeno tempstigning. Begynner nok å spotte i morgen (forventet ut fra syklus), hatt mye murringer de siste dagene. Dagens høydepunkt blir nok tannlegen:rolleyes:

Back
Topp