Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
O lykke, tempen har rast ned mot normalt nivå før el! Nå kan tanta bare dra sin vei, og så tar jeg gjerne en ekstra tidlig el denne syklusen, takk.
7 dpo er jo veeeldig tidlig, selv om man nesten skulle tro det er helt vanlig å få positiv test så tidlig når man leser her inne! Håper tempen går til værs i morgen!
7 dpo. Negativ graviditetstest, om enn hvor mye jeg stirret Ikke helt den store tempstigningen enda heller. Sist jeg var gravid kom tempstigningen for alvor på 8/9 dpo, så jeg har litt håp enda.
Er veldig spent på når den kommer, men tenkte å begynne og teste fra søndag eller mandag (litt avhengig av andre tegn også, jeg pleier å ha greit med el-slim en ukes tid i forkant av el).God plan. Det var veldig til senking i temp, du får stå klar med el.tester
Må vel begynne å nærme seg el nå? Ser du snart har grønne dager, i hvert fall, men med tullete sykluser er vel kanskje ikke statistikken helt til å stole på heller. Veldig spennende altså! Det er godt det alltid er noen andre som er på et annet sted i syklusen, når man fortsatt er på det kjedelige stadiet (altså tr) selv, hehe.Dagens:
Vis vedlegget 207458
Tok en ELT som viste lav.... Den avviker litt fra tidligere grafer. Så blir spennende å se hvordan den utvikler seg.
Dagens:
Vis vedlegget 207458
Tok en ELT som viste lav.... Den avviker litt fra tidligere grafer. Så blir spennende å se hvordan den utvikler seg.
Må vel begynne å nærme seg el nå? Ser du snart har grønne dager, i hvert fall, men med tullete sykluser er vel kanskje ikke statistikken helt til å stole på heller. Veldig spennende altså! Det er godt det alltid er noen andre som er på et annet sted i syklusen, når man fortsatt er på det kjedelige stadiet (altså tr) selv, hehe.
Pleier du å få en tempdropp før el? Dette ser jo veeeeldig lovende ut da Blir det lillesøster/lillebror til søte vesla denne mnd! Må bli
Har som regel en stigning og så et dropp EL-dagen... Og FF setter CH's på ca 36,20. Men er jo litt unna der...
Jaaa, det mååå det nå vi har jo avtalt august vi nå. Du havner jo der så da må jo jeg bare komme etter
Blir gjerne med jeg og, ass.Come on gullegg
Åhhh dette skal bli en såå bra mnd,masse bebiser hele gjengen Jaaa du skal søren meg havne i samme termingruppe med meeeg!!
Come on gullegg
Åhhh dette skal bli en såå bra mnd,masse bebiser hele gjengen Jaaa du skal søren meg havne i samme termingruppe med meeeg!!
Blir gjerne med jeg og, ass.
Blir gjerne med jeg og, ass.
Fin kurve altså!!!Vis vedlegget 207524
Dagens temp fin stigning nå lurer på å ta test i morgen siden jeg skal til legen
Synes tempen min stiger for lite jeg. Hva tenker dere? Har jeg i det hele tatt eggløsning? Før viste temen en mer tydelig el ved fin dip og høyere stigning.
Vis vedlegget 207524
Dagens temp fin stigning nå lurer på å ta test i morgen siden jeg skal til legen