Vi som temper

Fælt som jeg våkner feil om dagen... en halvtime i går og en time i dag. Helt lost! Men fortsatt negative tester.

Prøver å lure det aseksuelle el-dyret unna denne gangen. Sist ble vi så lei av BD. Får se om det hjelper :p

ImageUploadedByBV Forum1479282273.856885.jpg

Har gjerne stigning frem mot EL og så et dropp på EL-dagen. Ligger sånn ca som sist på tempen nå... spennende om CH's kommer på ca 36,20 denne gangen også :) og EL da på CD19...

7a7b0d2e77f295297ab2469cff4f51fb
Synes tempen min stiger for lite jeg. Hva tenker dere? Har jeg i det hele tatt eggløsning? Før viste temen en mer tydelig el ved fin dip og høyere stigning.
Hm, det ser ikke ut som noen el-kurve det der, nei. Kanskje den har forskjøvet seg og kommer senere?

Vis vedlegget 207524

Dagens temp :D fin stigning nå ;) lurer på å ta test i morgen siden jeg skal til legen :P
Oooh, nå fikk jeg helt sug i magen her, så spent på dine vegne!

Hm, det ser ikke ut som noen el-kurve det der, nei. Kanskje den har forskjøvet seg og kommer senere?

Nja. Har jo vert likt i 2 sykluser nå :-/ men har alle andre symptomer på el da. Skal til gynekologisk undersøkele på tirsdag. Spent på hva di sier

Ja blir kjempe spennende :D håper å få ultralyd ;) kan vel ikke se om jeg er gravid, men håper han kan se om jeg har hatt el :D så må jeg jo kanskje lure meg til en HCG blodprøve :P

Ikke noe spennende å melde om enda da jeg enda bare er CD 11. Måtte måle 2 ganger, for tempen var mye lavere enn vanligvis og mistenker jeg hadde munnen litt åpen når jeg tempa (i halvsvima og forkjøla og dårlig kombo), 2 måling ble nok mer nøyaktig og lå ca som andre målingene, så valgte å bruke den tempen.

Men synes det var artig når jeg sammenlignet denne grafen med tidligere grafer:
IMG_20161116_192431.png

Ganske jevnt så langt! Nå forventer jeg dip om et par dager, så EL :D

c21b8f9fd25a34f599c73cdd1e4d8e87

Tulla det til litt med målingen i dag, våknet først tre kvarter for tidlig og målte da, tror den var 36,17 eller noe, men usikker siden jeg ikke så så nøye etter. Da vekkerklokka ringte litt senere glemte jeg meg og målte på nytt, men hadde jo da ligget halvvåken og urolig en god stund, så da var den plutselig 36,4. Jaja, godt det ikke er i en «kritisk» fase av syklusen. :P

Ellers har jeg hatt noe el-aktig slim i ettermiddag, og er bare på CD6, så det er i så fall ny pers, men jeg tar GJERNE en litt tidlig el nå, altså! :)

10 dpo, tempfall til før-mens-temp. Æsj. Ikm i dag, ser ut til å stemme rimelig bra. Nå er det bare å vente på ankomsten.

2f5fe6ab136ad759a1e75c47e2fc6b16

Back
Topp