Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje du hadde en megabra eggløsninghjelp
Hmmm, i dag ble tempen så høy som den aldri har vært før.......??!
Jeg styrte litt med målingen. For den skrudde seg ikke helt på. Drev derfor og trykket den av og på noen ganger. Etter jeg hadde hatt den i munnen en stund og ikke forsto hvorfor den ikke pep...
Men da jeg fikk målt ble tempen 36,76!!! Målte en gang til for ble helt satt ut... Da ble den 36,73... Så la inn 36,76... Hadde treåringen i senga i natt. Så det kan jo ha påvirket noe... Men har jo hatt det før også, uten så høy temp....
Vis vedlegget 208243
CD17 hadde jeg høy på morgenen og maksimal på kvelden... Men strimlene mine var sterkest CD18 på morgenen. Begynner å bli negative nå....
Kanskje du hadde en megabra eggløsning
Wow, det var litt av et hopp! Det kan jo hende at tempen ble litt ekstra høy pga styr med barn i senga og termometertrøbbel, men jeg tror nok vi trygt kan si at du har hatt el, i hvert fall!hjelp
Hmmm, i dag ble tempen så høy som den aldri har vært før.......??!
Jeg styrte litt med målingen. For den skrudde seg ikke helt på. Drev derfor og trykket den av og på noen ganger. Etter jeg hadde hatt den i munnen en stund og ikke forsto hvorfor den ikke pep...
Men da jeg fikk målt ble tempen 36,76!!! Målte en gang til for ble helt satt ut... Da ble den 36,73... Så la inn 36,76... Hadde treåringen i senga i natt. Så det kan jo ha påvirket noe... Men har jo hatt det før også, uten så høy temp....
Vis vedlegget 208243
CD17 hadde jeg høy på morgenen og maksimal på kvelden... Men strimlene mine var sterkest CD18 på morgenen. Begynner å bli negative nå....
Wow, det var litt av et hopp! Det kan jo hende at tempen ble litt ekstra høy pga styr med barn i senga og termometertrøbbel, men jeg tror nok vi trygt kan du at har hatt el, i hvert fall!
Opp og ned ...
Fortsatt ingen ting som tyder på nært forestående el her. Det absolutt seneste el-slimet har dukket opp tidligere er cd10, så det plager meg litt at det ennå ikke har kommet skikkelig. Det har vært ørsmå mengder et par ganger, men ikke nok til at jeg tør å si at det faktisk er dét det er. Tappen er høy, myk og åpen, men el-testene har vært like svake tre dager på rad. Spent på dagens, om det ser ut til å øke noe.
Ja, jeg har sett andre har skrevet det. Jeg hadde minimalt med slim i første pp i sommer også, men ble jo gravid for det, så håper EL kommer nå likevel. Bælmer Solvipect i håp om å øke mengden (bare for å kunne oppdage slimet, jeg har ingen tro på at det faktisk gjør det lettere å bli gravid).Hmmm, vi er flere her inne som har "mistet" utfloden etter abort... Det har blitt mindre, ikke eksisterende etc. Håper du er i rute snart og at dagens ELT nærmer seg!
Hvor i syklus? Ikke for det, jeg har hatt flat temp over flere dager både før og etter el, jeg.Noen andre som har hatt veldig like temp.? Hatt 36.50 i tre dager på rad nå. Før det svingte det veldig.
Hvor lang lutealfase har du vanligvis? Pleier du å ha dipper i dpo-land? Det KAN jo være festedipp.Helt begredelig graf og temp
Er det i det hele tatt noen mulighet?
Hvor lang lutealfase har du vanligvis? Pleier du å ha dipper i dpo-land? Det KAN jo være festedipp.
Er før EL. Føler jeg har EL hele tiden nåHvor i syklus? Ikke for det, jeg har hatt flat temp over flere dager både før og etter el, jeg.
Krysser fingre for festedipp, jeg! Her ser du min gravidchart med intet mindre enn to dipper i dpo-land. Den første pleier jeg å ha når jeg ikke er gravid også, men den på 9 dpo tror jeg kan ha vært festedipp. Endte i MA, da, men det er jo ikke tempen sin skyld...Har ca 12-14 dager lutealfase. Tempen pleier å gå opp og ned, men aldri hatt så lav som nå. Hadde noe blødning 3 dpo etter BD, så litt rart om festedipp er to dager senere bare! Men man kan vel håpe selvfølgelig, får vi ihvertfall et sikkert svar i morgen hvis den synker enda mer
Krysser fingre for festedipp, jeg! Her ser du min gravidchart med intet mindre enn to dipper i dpo-land. Den første pleier jeg å ha når jeg ikke er gravid også, men den på 9 dpo tror jeg kan ha vært festedipp. Endte i MA, da, men det er jo ikke tempen sin skyld...
Det er litt tidlig å si ennå, du må ha tre dager med høy temp før FF setter kryss, men det ser jo ut til at den kan være på vei oppover nå. Du må nesten bare vente og se de neste dagene!
Noen som kan hjelpe meg litt. Første gang jeg temper. Ser det ut til at jeg har hatt el? Får aldri hekt positiv el test, men nesten i går, klart negativ dagen før.