Jeg heier på denne, altså! Så fin og rolig kurve.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legg det inn dagen etter at du har drukket, det er jo den tempen som påvirkes, ikke målingen samme dag.Jeg lurer på en ting. I FF, når skal man føre opp drinking? Jeg tok et glass rødvin i går, og tempen steg 0,3 grader :s
Skal jeg da føre det opp dagen jeg tok glasset eller dagen tempen er høyere?
Jeg bare discarda tempen, tanta er her så det er ikke så viktig akkurat nå kjenner jeg, men kjekt å ha så man kan gå tilbake å se akkurat hvor mye tempen økte så man ikke blir lurt
Takk, var det jeg tenkte og, men sist så ble da tempprikken hul, det gjorde den ikke nå, derfor jeg ble litt i tvil så bare discarda denLegg det inn dagen etter at du har drukket, det er jo den tempen som påvirkes, ikke målingen samme dag.
Juhu for mensen!!Juhu, her tror jeg jammen mensen kommer!! Åh, er så lettet nå! Forsvinn, forsvinn, dumme rester!
Juhu, her tror jeg jammen mensen kommer!! Åh, er så lettet nå! Forsvinn, forsvinn, dumme rester!
Ja, den kom snikende i kveld, den luringen! Vanligvis har jeg skikkelig dropp dagen før tr. Men regner med dropp i morgen, da. Uansett er jeg bare overlykkelig nå, jeg hadde tydeligvis el da jeg trodde, og om det er noen rester igjen så forsvinner de vel nå. (Funderer også bittelitt på om det kan ha vært en kjemisk, siden jeg fikk sterkere tester og deretter svakere igjen, pluss at lutealfasen plutselig ble såpass mye lenger, men det spiller jo virkelig ingen rolle.)Juhu for mensen!!
Forstår ingenting av grafen din da, høy temp og mensen?? Krysser fingre for at neste syklus blir mer normal!!
Nei, vet jo ikke sikkert, men hvis det var noe blir det vel iallfall borte nå!Fikk du bekreftet at det var rester? Jubler i så fall med deg for menstruasjon!
Flere som har problemer med appen i dag, eller er det kun meg? Er jo på nett for å kunne skrive her liksom..
De har vist oppdatert, virker nåSamme her...
Dagens temp første mnd med pergo!
Vis vedlegget 207157
Der var en temp som hadde bestemt seg