Vi som temper

Jeg lurer på en ting. I FF, når skal man føre opp drinking? Jeg tok et glass rødvin i går, og tempen steg 0,3 grader :s
Skal jeg da føre det opp dagen jeg tok glasset eller dagen tempen er høyere?

Jeg bare discarda tempen, tanta er her så det er ikke så viktig akkurat nå kjenner jeg, men kjekt å ha så man kan gå tilbake å se akkurat hvor mye tempen økte så man ikke blir lurt :)
Legg det inn dagen etter at du har drukket, det er jo den tempen som påvirkes, ikke målingen samme dag. :)

e3c09b53f082ba71e3bdedc10fc6f825

Siden jeg nå åpenbart ikke er gravid i hvert fall, så tok jeg tempen igjen i dag. Og jeg synes fortsatt det er rart at den er såpass høy nå? Hvis den steg pga hCG og ikke el er det jo rart at den er høyere nå enn i begynnelsen, hvor hCG var MYE høyere? Koko.

af9d36c7e6accc765bf776b6baa6e025

4 dpo. Tempstigning som forventet. Fått flere kviser i ansiktet, men tester ut ny dagkrem, så det er nok årsaken. Ellers endel hvit utflod og verking i nedre del en magen. Og lysten til å strikke har kommet tilbake, etter et års opphold.

Juhu, her tror jeg jammen mensen kommer!! Åh, er så lettet nå! Forsvinn, forsvinn, dumme rester!
Juhu for mensen!! :D

Forstår ingenting av grafen din da, høy temp og mensen?? Krysser fingre for at neste syklus blir mer normal!! :D

Juhu for mensen!! :D

Forstår ingenting av grafen din da, høy temp og mensen?? Krysser fingre for at neste syklus blir mer normal!! :D
Ja, den kom snikende i kveld, den luringen! :D Vanligvis har jeg skikkelig dropp dagen før tr. Men regner med dropp i morgen, da. Uansett er jeg bare overlykkelig nå, jeg hadde tydeligvis el da jeg trodde, og om det er noen rester igjen så forsvinner de vel nå. (Funderer også bittelitt på om det kan ha vært en kjemisk, siden jeg fikk sterkere tester og deretter svakere igjen, pluss at lutealfasen plutselig ble såpass mye lenger, men det spiller jo virkelig ingen rolle.)

Flere som har problemer med appen i dag, eller er det kun meg? Er jo på nett for å kunne skrive her liksom..:confused:
459731ed386c097479b70132db9b0829

Back
Topp