Vi som temper

Ååh, dette blir så bra!
Skal be om pergo assa!!

Og crinone gel :) det tror jeg også du kan få siden du har hatt abort tidligere :(. Crinone gel skal forebygge det også dersom du har Progesteronmangel. Jeg fikk det siden jeg har tidligere abortert flere ganger før jeg fikk førstemann og itillegg kjemisk :(

Dagens temp:

ImageUploadedByBV Forum1478871611.908380.jpg

Selv om det er tidlig i syklusen, ligner den ikke på de andre... mye jevnere og "rolig" graf... Så vet ikke helt når jeg kan forvente EL...
Har også mye mer utflod nå! Selv om det bare er "Sticky". Kanskje den er tilbake til normalen etter MA?? Håper alt dette er positivt for denne pp!

Dagens temp:

Vis vedlegget 206946

Selv om det er tidlig i syklusen, ligner den ikke på de andre... mye jevnere og "rolig" graf... Så vet ikke helt når jeg kan forvente EL...
Har også mye mer utflod nå! Selv om det bare er "Sticky". Kanskje den er tilbake til normalen etter MA?? Håper alt dette er positivt for denne pp!
Dette ser veldig lovende ut foreløpig, da. Håper du er tilbake til normalen nå! Det har jammen meg tatt lang nok tid!

Dette ser veldig lovende ut foreløpig, da. Håper du er tilbake til normalen nå! Det har jammen meg tatt lang nok tid!

Ja! Og helt annerledes enn de tidligere syklusene jeg har tempet. Så er spent på fortsettelsen :) ja, hjelpes! Nå er det på tide med normal kropp :p synes jeg har fortjent det :)

Har du lagt bort termometeret eller?

Ja! Og helt annerledes enn de tidligere syklusene jeg har tempet. Så er spent på fortsettelsen :) ja, hjelpes! Nå er det på tide med normal kropp :p synes jeg har fortjent det :)

Har du lagt bort termometeret eller?
Har ikke målt i dag, nei, men tok en ny test i morges. Den har ikke blitt sterkere siden tirsdag, så nå har jeg mistet troen. Er nok ikke noe julibaby på gang her. :(

Begynte du først å tempe etter MA?

Har ikke målt i dag, nei, men tok en ny test i morges. Den har ikke blitt sterkere siden tirsdag, så nå har jeg mistet troen. Er nok ikke noe julibaby på gang her. :(

Åh, så dumt! Fått svar på HCG da?

Ja :) Prøvde temping med førstemann også. Men da begynte jeg å tempe midt i syklusen (da hadde jeg syklus på rundt 40). Fikk positiv el-test, men ikke noe temphopp.... Prøvde da en gtest - positiv :p :p Så fikk ikke gjort det så lenge. Og planen var å tempe fra pp2 sist, siden jeg ventet på nytt termometer... men ble jo gravid på pp1...

Åh, så dumt! Fått svar på HCG da?

Ja :) Prøvde temping med førstemann også. Men da begynte jeg å tempe midt i syklusen (da hadde jeg syklus på rundt 40). Fikk positiv el-test, men ikke noe temphopp.... Prøvde da en gtest - positiv :p :p Så fikk ikke gjort det så lenge. Og planen var å tempe fra pp2 sist, siden jeg ventet på nytt termometer... men ble jo gravid på pp1...
Nei, jeg tok jo første prøve i går, og skal ta en på mandag. Men har ikke noe som helst håp nå, det er nok bare rester. Hadde egentlig vært digg om tr bare kom nå i løpet av helgen og skylte ut resten av faenskapet. :mad:

Hehe, jeg har ikke allverdens tempeerfaring jeg heller, ble gravid i pp3 med førstemann, og i pp1 nå sist. Satser på at vi begge blir like lett gravide nå da! (Først må bare denne kroppen bli normal igjen...)

Ånei.. Jeg hadde jo så mye troen på at du var gravid nå! Dette er litt mystifistisk! Det er lenge til tirsdag altså, om det først var der du kunne få svar på blodprøvene :( :/

Ånei.. Jeg hadde jo så mye troen på at du var gravid nå! Dette er litt mystifistisk! Det er lenge til tirsdag altså, om det først var der du kunne få svar på blodprøvene :( :/
Jeg har vel bare ikke hatt el likevel, da, selv om det virkelig så sånn ut! Dårlig gjort ass. :(

Jeg har vel bare ikke hatt el likevel, da, selv om det virkelig så sånn ut! Dårlig gjort ass. :(

Håper du har hatt el og at du slipper min vente periode :( unner ingen å vente så lenge på el og tr :( det at kvinne kroppen skulle være så komplisert var bare drømmer i mitt tilfelle så langt. Men etter ma så fikk man perioder med sorg og depresjon :( jeg er selv på CD 104 og har hatt flere lure eggløsning på både temp og test :/ forløbig er jeg på min tredje 3 dpo og håper virkelig at den er ekte hadde jeg ikke hatt en støttende ektemann i denne perioden så hadde jeg ikke hvist hvordan jeg skulle ha taklet dette! Jeg ønsker med dette å vise at man etter en MA kan ha veldig lang periode uten mens! Jeg var desperat etter lignende tilfelle når jeg havnet i samme situasjon :)

Håper du har hatt el og at du slipper min vente periode :( unner ingen å vente så lenge på el og tr :( det at kvinne kroppen skulle være så komplisert var bare drømmer i mitt tilfelle så langt. Men etter ma så fikk man perioder med sorg og depresjon :( jeg er selv på CD 104 og har hatt flere lure eggløsning på både temp og test :/ forløbig er jeg på min tredje 3 dpo og håper virkelig at den er ekte hadde jeg ikke hatt en støttende ektemann i denne perioden så hadde jeg ikke hvist hvordan jeg skulle ha taklet dette! Jeg ønsker med dette å vise at man etter en MA kan ha veldig lang periode uten mens! Jeg var desperat etter lignende tilfelle når jeg havnet i samme situasjon :)

Kjenner meg godt igjen! Det tok 12 uker og to dager før jeg fikk min mens tilbake etter MA. "Alle" sa at den kom da i alle fall innen 8 uker..... Spotting og rester nesten fra A-Å.... mange el-tester som ble positive og negative annenhver dag... For et forferdelig slit! Man blir aldri helt ferdig med det... Håper du får tr snart❤️ klem

Kjenner meg godt igjen! Det tok 12 uker og to dager før jeg fikk min mens tilbake etter MA. "Alle" sa at den kom da i alle fall innen 8 uker..... Spotting og rester nesten fra A-Å.... mange el-tester som ble positive og negative annenhver dag... For et forferdelig slit! Man blir aldri helt ferdig med det... Håper du får tr snart❤️ klem

Har heldigvis fått påvist at jeg ikke har rester siden jeg har hatt blodprøver med HCG under 5 ;) og sist legebesøk var for over en mnd siden ;) nå skal jeg til legen igjen den 17 NOV bare for at jeg ønsker det. Har ikke fått noen oppfølging siden jeg ble kjent med at jeg mistet 19 juli med utskraping 31 juli :(

Jeg lurer på en ting. I FF, når skal man føre opp drinking? Jeg tok et glass rødvin i går, og tempen steg 0,3 grader :s
Skal jeg da føre det opp dagen jeg tok glasset eller dagen tempen er høyere?

Jeg bare discarda tempen, tanta er her så det er ikke så viktig akkurat nå kjenner jeg, men kjekt å ha så man kan gå tilbake å se akkurat hvor mye tempen økte så man ikke blir lurt :)

Ikke for å være kjip eller noe, men jeg håper virkelig jeg slipper det dere har opplevd. :(
Fikk en megaknekk i går da jeg fikk melding fra enda en venninne som er gravid - hva ER greia med at alle rundt er gravide når man ikke får det til selv? Hun har attpåtil termin på omtrent samme tid som jeg skulle hatt, så nå er hun den tredje jeg vet om som skal ha baby akkurat da, og i tillegg er det et par andre som er lenger på vei også. :( :(

Dere er innmari gode å ha! ❤ Synes vi alle fortjener nye spirer snart altså.

Dagens:

ImageUploadedByBV Forum1478937231.489175.jpg

Den er så fin :D ;) :p

Back
Topp