Vi som temper

Testa jo i går, men det hjelper lite med positiv test når man ennå ikke har fått negativ etter MA ... Skal til legen i morgen.
Åh.. Lykke til hos legen!

Men angående tester, så kan man vel evt se om strekene blir sterkere? Hvor sterke/svake er testene nå, etter ma?

Åh.. Lykke til hos legen!

Men angående tester, så kan man vel evt se om strekene blir sterkere? Hvor sterke/svake er testene nå, etter ma?
Har blitt svakere og svakere fram til forrige uke, så jeg ventet noen dager, fra torsdag til tirsdag for da var jeg liksom sikker på at den skulle være helt negativ ... Og så var den blitt sterkere igjen i går. :eek: Så det er vanskelig å ikke håpe for mye nå, men har skjønt at det kan skje når det er rester, så ...

ImageUploadedByBV Forum1478753699.738500.jpg
dette må vel bety EL? (Håpefull) tok bl.pr i går så venter spent på svar!!

Hva gjør dere dersom dere forsovet 1 time til temping? På pernilleinfo står at man kan justere ned 0,05 for hver halvtime. Kan jeg gjøre det samme?

6c279422664b8230326b9741b7270b47

Her går tempen rett til værs, og nå beholder FF krysset selv om jeg legger inn igjen de tullete målingene i begynnelsen. Kan ikke forstå annet enn at el har vært!? Og ingen mens ... Derimot masse press i livmorområdet, murring bak i bekkenet, og kvalm til tusen. Under normale forhold ville jeg sagt at jeg føler meg megagravid, men det er jo alt annet enn normalt her nå. Tok ny test i dag morges, streken kom opp mye raskere enn for to dager siden, men den var fortsatt veldig svak. :( (Men jeg var på do i løpet av natten, og tisset veldig lite til morgenen, så kanskje det bare er derfor.) Jaja, det var dagens syt fra meg. Skal til legen etterpå.

Her går tempen rett til værs, og nå beholder FF krysset selv om jeg legger inn igjen de tullete målingene i begynnelsen. Kan ikke forstå annet enn at el har vært!? Og ingen mens ... Derimot masse press i livmorområdet, murring bak i bekkenet, og kvalm til tusen. Under normale forhold ville jeg sagt at jeg føler meg megagravid, men det er jo alt annet enn normalt her nå. Tok ny test i dag morges, streken kom opp mye raskere enn for to dager siden, men den var fortsatt veldig svak. :( (Men jeg var på do i løpet av natten, og tisset veldig lite til morgenen, så kanskje det bare er derfor.) Jaja, det var dagens syt fra meg. Skal til legen etterpå.

Jeg tror du er gravid jeg ;) tatt ny test? Lykke til hos legen

Hehe :P blir spennende hos legen ;) skal du ta HCG blodprøve?
Ja, må jo det. Han har ultralyd, men om det er rester så er det sikkert for lite til at han kan se det (han så ikke rester hos venninna mi, men gyn på sykehuset så det med en gang), og om det er ny graviditet så er det jo alt for tidlig til å kunne se noe.
Jeg dør altså, er så spent, men får vel ikke noe svar før tidligst tirsdag. :eek:

Ja, må jo det. Han har ultralyd, men om det er rester så er det sikkert for lite til at han kan se det (han så ikke rester hos venninna mi, men gyn på sykehuset så det med en gang), og om det er ny graviditet så er det jo alt for tidlig til å kunne se noe.
Jeg dør altså, er så spent, men får vel ikke noe svar før tidligst tirsdag. :eek:

Venter i spenning sammen med deg ;)

Jeg er også ganske sikker på at du er gravid igjen! Blir spennende å høre hva legen mener ift rester og sånt. Lykke til! :)

Da går jeg bare ut ifra at you so preg ;)
Lykke til hos legen!

Er det mulig å forsove seg idag!!akkurat idag liksom:(jeg pleier som regel å tempe kl 05.15 men bråvåknet kl 06.10!
Kl 06.10 var tempen på 36.65 men jeg har justert ned med 0,1(0,05 for hver halvtime).

Hva hadde dere gjort? Latt tempen stå som den er eller justert den?
image-jpeg.206713

Virkelig bad timing :/
Og itillegg er det jo veldig lite stigning! Det må bare være kjempe dårlig tegn!
Æsj blir sikkert ingen august baby på meg:sad015

Dersom man er gravid, vil tempen bare stige hele veien da eller kan den variere litt så lenge den holder seg over linjen? Tolker det litt som et dårlig tegn at tempen ikke ligger høyere...Hva tror dere?

image1-8.PNG

Er det mulig å forsove seg idag!!akkurat idag liksom:(jeg pleier som regel å tempe kl 05.15 men bråvåknet kl 06.10!
Kl 06.10 var tempen på 36.65 men jeg har justert ned med 0,1(0,05 for hver halvtime).

Hva hadde dere gjort? Latt tempen stå som den er eller justert den?
image-jpeg.206713

Virkelig bad timing :/
Og itillegg er det jo veldig lite stigning! Det må bare være kjempe dårlig tegn!
Æsj blir sikkert ingen august baby på meg:sad015
Hva skjer om du legger inn litt høyere temp i morgen, får du kryss da?
Jeg hadde latt tempen stå uten korrigering, men notert korrigert verdi i kommentarfeltet. :)

Back
Topp