Vi som temper

Jeg er også på syklusdag 100 idag, tok Pergo for 3 uker siden. Har ifølge FF (forhåpentligvis) hatt EL lørdag. Skal ta bl.pr i morgen. Ingen håp om baby denne DPO men EL og mens i seg selv er svært etterlengtet ❤️ krysser fingrene
ImageUploadedByBV Forum1478623147.822346.jpg

Jeg fikk litt sterkere g-test igjen i dag, jeg. :( Har så utrolig lite lyst på en runde til med cytotec, men det virker jo som det er rester ...

Heia, heia! Og 100 dager, det var da ekstremt, håper VIRKELIG det er the real deal nå, og ikke minst at det kommer en frisk og fin baby ut av det!

Hadde ma i juli :( så fortsatt ikke hatt mens etter det :( ja i kveld blir det å legge inn aksjer har vi bestemt oss for nå ;)

Jeg fikk litt sterkere g-test igjen i dag, jeg. :( Har så utrolig lite lyst på en runde til med cytotec, men det virker jo som det er rester ...
Hvis streken blir sterkere og sterkere er det vel større sannsynlighet for at du er gravid? :smiley-bounce012

Hadde ma i juli :( så fortsatt ikke hatt mens etter det :( ja i kveld blir det å legge inn aksjer har vi bestemt oss for nå ;)
Ja, jeg har fått med meg at du også hadde MA, men ikke at syklusen var såå på tur. Håper ikke det skjer her. :eek: Det er jammen meg vondt nok, utrolig urettferdig å måtte vente så lenge på å få prøve igjen! Unner deg virkelig full klaff nå!

Er ikke gravid da?
Muligheten er jo der, siden vi bare har kjørt på og prøvd, men det er bare fire uker siden MA, og jeg har ikke hatt negativ test, bare en veldig svak en for fem dager siden. Er vel mer sannsynlig at det er rester. :(

Jeg hadde MA i April 2015, gikk akkurat 2 mnd til mens var tilbake, veldig uregelmessig mens etter det frem til full stopp nå i sommer

Ja, jeg har fått med meg at du også hadde MA, men ikke at syklusen var såå på tur. Håper ikke det skjer her. :eek: Det er jammen meg vondt nok, utrolig urettferdig å måtte vente så lenge på å få prøve igjen! Unner deg virkelig full klaff nå!

Muligheten er jo der, siden vi bare har kjørt på og prøvd, men det er bare fire uker siden MA, og jeg har ikke hatt negativ test, bare en veldig svak en for fem dager siden. Er vel mer sannsynlig at det er rester. :(

Ja unner ingen dette her :( har virkelig vert en Berg og dalbane :( så vis jeg ikke får tr eller positiv test om ca 14 dager nå så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :/ har time hos legen den 17 så får kanskje vite noe mer da :)

krysser fingrene for at du slipper ;) har lest om de som har blitt gravid så kjapt etter :D håper du er en av de ;)

Ja jeg håper virkelig det... Livet er rett og slett kjipt når man ikke engang kan prøve og håpe på å bli gravid

Sant det :/ er litt av en Berg og dalbane vi går gjennom :/ har hjulpet meg veldig å kunne "snakke" med folk her inne :D og ikke minst lese andre sine erfaringer ;) vi går all inn nå og bestemt oss for å ikke vente på tr ;)

Dagens temp, for øvrig. Vet ikke om jeg skal måle noe mer nå, jeg, er kanskje mindre stressende å la være, hvert fall fram til jeg har vært hos legen. (Men kjenner jeg meg selv rett, så klarer jeg vel ikke å la være. Elsker alt som kan måles! :p )
9b68a6017c2b120eabcbaacc2a53c8a3

Ja håper egget slipper :D er på cd 101 så er søren meg påtide :/ må snakke med mannen når vi kommer hjem frå jobb, for har egentlig bestemt oss for å vente litt ;) men hvordan vil det være med slimhinnene når jeg ikke har hatt tr på 100 dager ?

Så spennende at vi ligger likt ;) håper tempen stiger ;)
Å herlighet! Over 100 dager! Ja, nå skal tempen din stige altså!! :D Og håper den ikke kommer ned igjen før etter ni lange måneder <3 ;)

Back
Topp