Kjenner meg godt igjen i det, altså. Håper i det lengste, pluss litt til!Ja jeg skjønner ikke hvorfor jeg piner meg selv med håp når jeg egentlig vet hva som kommer... tr her nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg godt igjen i det, altså. Håper i det lengste, pluss litt til!Ja jeg skjønner ikke hvorfor jeg piner meg selv med håp når jeg egentlig vet hva som kommer... tr her nå
Søte grafen som skal bli babygraf denne mnd
Ja, det BØR den altså
Yees kan se det allerede
Vi hat bestilt august bebis hele gjengen! Det er en babygraf
Glemte jo grafen.
Nei, absolutt ikke sikker når jeg ser på kurven, men hadde veldig tydelige symptomer på el (kan selvsagt bare være lureri, har aldri opplevd at kroppen har prøvd el og ikke fått det til, så har ikke noe å sammenligne med der). Hadde positive el-tester sammen med knallpositiv g-test (ikke registrert i FF) så ble el-test negativ, deretter udiskutabelt positiv i to dager, og så negativ. Hadde flere klart negative tester før de plutselig ble positive igjen. Har nå hatt fem dager med positive el-tester, men overhodet ingen tegn på at det er ny EL på gang. Er selvsagt bekymret for at det er noen rester som produserer bittelitt hCG ... G-test var nesten negativ på torsdag, har ikke testet etter det. Men er den fortsatt positiv nå må jeg bestille legetime, da det snart har gått fire uker siden aborten. Sukk.Sikker på at EL har vært da? Hvor positive var de testene dine? Snakket du ikke om at de kanskje ikke var helt positive?
Første runde etter min MA hadde jeg omtrent positive og negative EL tester om hverandre...
Min gikk mye opp og ned også... Før den til slutt "roet" seg med el.
Vis vedlegget 206280
Nei, absolutt ikke sikker når jeg ser på kurven, men hadde veldig tydelige symptomer på el (kan selvsagt bare være lureri, har aldri opplevd at kroppen har prøvd el og ikke fått det til, så har ikke noe å sammenligne med der). Hadde positive el-tester sammen med knallpositiv g-test (ikke registrert i FF) så ble el-test negativ, deretter udiskutabelt positiv i to dager, og så negativ. Hadde flere klart negative tester før de plutselig ble positive igjen. Har nå hatt fem dager med positive el-tester, men overhodet ingen tegn på at det er ny EL på gang. Er selvsagt bekymret for at det er noen rester som produserer bittelitt hCG ... G-test var nesten negativ på torsdag, har ikke testet etter det. Men er den fortsatt positiv nå må jeg bestille legetime, da det snart har gått fire uker siden aborten. Sukk.
Glemte å quote.min gtest var positiv til fire uker etter... tror det er ganske normalt. Derfor man får beskjed om å ta en gtest 4 uker etter...
Var det jeg tenkte... At det ser ut som om du holder kurven din... og bare har en liten dropp... Derfor jeg tenkte EL ikke hadde vært.....
Jeg slet også med positiv, negativ, positiv etter aborten. Det sammen med tempen satte meg på tanken.
Men jeg håper at jeg tar feil!
Du hadde jo relativt lav temp før el, selv om det var mye opp og ned. Min ligger nå på normalt dpo-nivå, det er det som gjør meg så usikker. De høye målingene helt i starten vet jeg er upålitelige, men så datt den ned mot normalt før-el-nivå samtidig som jeg hadde el-slim og andre symptomer. (De positive el-testene bryr jeg meg ikke så mye om, altså, vet at jeg ikke kan stole på dem.)
Vet at det er helt normalt med positiv g-test i lang tid, og det er som sagt først nå det nærmer seg fire uker, derfor har jeg ikke brydd meg noe om det før nå. De har blitt veldig mye svakere jevnt og trutt, så tilsynelatende synker det som det skal. Knapt synlig strek sist.
Liker liker liker!! Krysser fingre for at tempen øker i morgen Du får vel bare hoppe på mannen etter jobbTrur eg trygt kan sei eg har eggløsning no Vis vedlegget 206395
Vis vedlegget 206396
Nederste test er tatt på vann
Liker liker liker!! Krysser fingre for at tempen øker i morgen Du får vel bare hoppe på mannen etter jobb
Tror vi ligger ganske likt nå, jeg har ikke el-tester, men satser på økt temp i løpet av få dager nå
Trur eg trygt kan sei eg har eggløsning no Vis vedlegget 206395
Vis vedlegget 206396
Trur eg trygt kan sei eg har eggløsning no Vis vedlegget 206395
Vis vedlegget 206396
Heia, heia! Og 100 dager, det var da ekstremt, håper VIRKELIG det er the real deal nå, og ikke minst at det kommer en frisk og fin baby ut av det!Ja håper egget slipper er på cd 101 så er søren meg påtide :/ må snakke med mannen når vi kommer hjem frå jobb, for har egentlig bestemt oss for å vente litt men hvordan vil det være med slimhinnene når jeg ikke har hatt tr på 100 dager ?
Så spennende at vi ligger likt håper tempen stiger