Vi som temper

1a611905016cbe1ce66f045ada9a4d40

Ble ikke akkurat noe klokere i dag. Det ser ut til at tempen kan være på vei opp igjen, det har skjedd før at jeg har hatt en dipp etter EL hvor det har tatt et par dager før tempen kommer seg opp igjen, men det er jo alt annet enn normale forhold her nå. Tempen ligger for så vidt på normalt lutealfase-nivå nå, men både FF og jeg blir forvirret av de høye målingene i starten. Da hadde jeg fortsatt knallpositiv g-test, så føler ikke at disse målingene er til å stole på i det hele tatt. Tempen falt masse samtidig som hCG åpenbart også sank, siden jeg plutselig fikk veldig svak g-test i forrige uke, og tempen var nede på ganske normalt før-EL-nivå. Vet ikke hva jeg skal tro. Må jo bare vente ... Grrrr.
Har du prøvd å discarde noen av de høye målingene, om du mener de var så høye pga hcg?

Har du prøvd å discarde noen av de høye målingene, om du mener de var så høye pga hcg?
Jepp, da får jeg kryss for EL på cd15. :) Men lar de stå enn så lenge, liker ikke å tukle for mye. Har fortsatt svak, svak strek på g-test, og antydning til strekkbart slim innimellom, så jeg aner virkelig ikke hva kroppen driver med! Håper hvert fall ikke EL kommer nå, for gubben er bortreist i fire dager. :P

Dette er jo første gang jeg temper etter at jeg ble gravid med mini.. Men vurderer om kroppen fucker med meg, bare fordi jeg føler meg sååååå klar for en ny graviditet..

Våknet i dag, på cd 10 og hadde høy temp, sånn temp som jeg mener å huske at er etter el. Ikke at det kan sammenlignes helt, siden jeg nå har en liten nattevåker som ligger i sengen med meg det meste af natten.. Men så har jeg også el-slim og spotter..? What?? Joda, pleier ikke ha rene 28 dagers sykluser, men el nå er alt for tidlig!

Hmmm.. vet ikke hvor jeg vil med dette. Vet jo at en enkelt høy temp ikke teller for noe, og at med mini i sengen, så kan det være jeg generelt får høyere målinger gjennom syklusen. Men liker ikke at jeg spotter nå, hva skal det være godt for liksom?? Er det normalt å spotte før el også? Pleier å ha el omkring cd 16-/18-isj..

Jaja, har kun tempet i tre dager, så dere kan vel heller ikke forklare meg hva som skjer. Så et rent syteinnlegg, det er vel hva dette er :(

For en fin graf! Når skal du teste?:D
Vel, jeg venter jo egentlig fortsatt på negativ test etter MA, så jeg vet ikke helt ... Hadde en veldig svak positiv i går, så jeg hadde egentlig tenkt å ta en i morgen, og så vente til IKM (9.11).

Dette er jo første gang jeg temper etter at jeg ble gravid med mini.. Men vurderer om kroppen fucker med meg, bare fordi jeg føler meg sååååå klar for en ny graviditet..

Våknet i dag, på cd 10 og hadde høy temp, sånn temp som jeg mener å huske at er etter el. Ikke at det kan sammenlignes helt, siden jeg nå har en liten nattevåker som ligger i sengen med meg det meste af natten.. Men så har jeg også el-slim og spotter..? What?? Joda, pleier ikke ha rene 28 dagers sykluser, men el nå er alt for tidlig!

Hmmm.. vet ikke hvor jeg vil med dette. Vet jo at en enkelt høy temp ikke teller for noe, og at med mini i sengen, så kan det være jeg generelt får høyere målinger gjennom syklusen. Men liker ikke at jeg spotter nå, hva skal det være godt for liksom?? Er det normalt å spotte før el også? Pleier å ha el omkring cd 16-/18-isj..

Jaja, har kun tempet i tre dager, så dere kan vel heller ikke forklare meg hva som skjer. Så et rent syteinnlegg, det er vel hva dette er :(
Haha, forstår det så altfor godt! Temping er genialt, men man vil jo helst ha alle målingene for hele syklusen på en gang! :D:p

Edit: Glemte å si at spotting ved el visstnok betyr at man et ekstra fruktbar. ;)

Last edited:
ImageUploadedByBV Forum1478105065.161205.jpg

Droppet ikke så mye som sist på 13dpo. Men regner med tanta kommer i morgen.

Vis vedlegget 205629

Droppet ikke så mye som sist på 13dpo. Men regner med tanta kommer i morgen.
Æsj, heiet sånn på deg nå! :(

Her har jeg positiv el-test IGJEN! Hva skjer? Ingen andre tegn på el, og tempen har jo vært klart stigende de siste dagene. Æææ! (Jeg vet el-test kan slå ut tidlig ved graviditet, men jeg nekter å tenke den tanken. Er bare 6 dpo. Alt for tidlig. Hadde dessuten fortsatt suuupersvak positiv g-test i går. :P)

Dagens lille hurra herfra:
Vi har hatt våkennatt med minitrollet, så siden 03.30 er det cirka ingen som har sovet. Da var jeg oppe og hentet han, og så var det bare tull i sengen frem til kl 5 når mannen stod opp med han.
Jeg har tempealarm på 04.40 (for å forhåpentligvis tempe før mini våkner), men tempet 04.30. Det er jo bare en time etter at jeg var oppe og gikk..

Dagens hurra er for en temp op 36,36. Joda, tempen er sikkert "ugyldig" men den er hvertfall ikke like høy som i går (36,69) hvor jeg syntes jeg hadde sovet relativt fint! :) Hurra for at jeg forhåpentligvis kan tempe selv om mini ikke vil sove hele natten :P ;)

Æsj, heiet sånn på deg nå! :(

Her har jeg positiv el-test IGJEN! Hva skjer? Ingen andre tegn på el, og tempen har jo vært klart stigende de siste dagene. Æææ! (Jeg vet el-test kan slå ut tidlig ved graviditet, men jeg nekter å tenke den tanken. Er bare 6 dpo. Alt for tidlig. Hadde dessuten fortsatt suuupersvak positiv g-test i går. :p)
Har du fått målt hcg etter sa/ma/kjemisk (eller hva du hadde hatt??). Surt å ikke få helt blanke tester før man tester igjen.. Er streken en gammel strek liksom, eller er det en ny graviditetsstrek!! Om det hjelper føler jeg på din frustrasjon, jeg ville blitt helt tussete om det var meg! :P

Har du fått målt hcg etter sa/ma/kjemisk (eller hva du hadde hatt??). Surt å ikke få helt blanke tester før man tester igjen.. Er streken en gammel strek liksom, eller er det en ny graviditetsstrek!! Om det hjelper føler jeg på din frustrasjon, jeg ville blitt helt tussete om det var meg! :P
Nei, jeg har ikke målt, det er bare tre uker siden cytotec (hadde MA), og det er jo først etter fire uker man skal kontakte lege hvis testen fortsatt er positiv. Tok ny g-test i dag, som var enda litt svakere enn sist, så det nærmer seg nok negativ nå. :)
Men denne tempen gjør meg tussete, altså, i dag hadde jeg en dipp igjen, og FF fjernet krysset for el. Jeg føler virkelig på kroppen at el har vært, men på den annen side stoler jeg ikke helt på denne kroppen om dagen... :P Men det hjelper å kunne tømme seg for litt frustrasjon her. Dere er jammen gode å ha. ❤
8a228c29497556bc258d4e6e168328f9

Back
Topp