Ønskerenlitentil
Forelsket i forumet
Kanskje supplere med EL tester?
Litt rart du får forskjellig EL-dato på FF og pearly. Jeg tempet sist med pearly og plottet inn på FF. Fikk faktisk EL på samme dag på begge, så du skal ikke se bort i fra at pearlyen er helt innafor. Forutsatt at du allerede har tempet noen sykluser med den, slik at den har lært deg å kjenne, og det har du jo. Hvor mange dagers forskjell viser de to? Kan jo bare slenge inn aksjer hele den perioden fra pearly mener du har EL til FFs EL er over?
Kanskje prøve meg på EL tester neste periode ja, men hadde i utgangspuktet tenkt til å la være fordi jeg er redd for å stresse meg selv unødig opp. Tenkte at jeg bare skulle stole på pearly og forsøke å slappe av. (Dere ser jo hvor bra det går...) Har en tendens til å kave meg opp bittelitt når jeg først har bestemt meg for noe. Hvordan fungerer EL tester da? Var det sånn at testen blir positiv FØR EL?
Ikke sant det er rart at det blir forskjell? Pearly ga meg EL på CD14 sist syklus, mens FF mente det var CD23? Har aldri hatt EL så sent i følge pearly, og tempen steg jo fra CD 14. Så forstår ikke det helt. Så i følge FF hadde jeg 5 dager lutealfase..? Må være noe galt.
Her er grafen fra forrige syklus og den jeg er i nå: