Etter prøvingen med førstemann følte jeg at jeg fikk skikkelig styr på tempingen, og hvordan/regler for temping. Men da kunne jeg jo sove uforstyrret hele natten, så 3 timer sammenhengende søvn var jo ikke noe problem. Nå derimot, har jeg en gutt som våkner flere ganger om natten, og jeg skal minimum inn på rommet hans en gang om natten. Normalt våkner han en gang mellom 01 og 02 (innimellom nærmere 03). Han våkner normalt i femtiden, noen ganger senere, noen ganger før.
Når i huleste skal jeg tempe? Og svaret "temping passer ikke for deg" vil jeg aller helst ikke høre!
Tror dere temping kl 04.30/04.45 burde kunne la seg gjøre? Da vil jeg ha knappe tre timer sammenhengende søvn å tempe på (noen ganger mer, noen ganger litt mindre). Når jeg henter gutten min går jeg cirka ti meter, så er jo ikke så mye oppe å gå, før vi kræsjer i sengen igjen.
Er det noen som har lest noe om f.eks. nattlige toalettbesøk og temping? Når jeg først henter gutten så sover vi ganske godt igjen etterpå (for det meste), så det blir jo litt som om man våkner for å tisse og sovner igjen.
Er det evt noe tidligst man kan tempe? Altså, man skal helst tempe etter kl ** om natten, pga hormoner eller noe? Kunne jeg i teorien sovet fra kl 22 og tempet kl 01?
Håper noen kan hjelpe meg, og kommer med noen positive svar. Blir faktisk litt lei meg om jeg ikke kan tempe, for har ikke helt stabile sykluser