Vi som temper

Syns tempen er for lav egentlig for graviditet, siden du har vært på et høyere tempnivå tidligere i dpo. Men hva vet jeg - man er jo forskjellig..
Tenkte jeg og, men på den annen side ser det jo ut som om EL-tidspunktet stemmer, så det er jo rart at det skal trekke ut SÅ lenge. Men fint med litt spenning i hverdagen, da. :P

Ikke så spennende temp å melde om herfra...

ImageUploadedByBV Forum1477725773.160359.jpg

ImageUploadedByBV Forum1477725781.381981.jpg

71b5dad0cbf5f9870be1d68b12d43aac

Ikke så spennende her heller. Spotter litt mer igjen, og ingen stigning. Tror kanskje kroppen prøvde på EL og ikke fikk det til. :( Den dippen er nok litt tvilsom, tempen ble målt to timer tidligere enn vanlig.

Det har jeg ikke vært borti før, hvorfor setter den ikke strek?
Kjenner jeg blir skikkelig frustrert på dine vegne!

Har faktisk ikke peiling :/ nå begynner eg å lure på om eg i det heletatt har hatt el. Så tenker at vis ikke tr kommer i løpet av neste uke så blir det en tur til legen. Og nå har min mann og eg sakt at vi skal vente til til neste år med å prøve på baby slik at kroppen min kan få ordnet opp skikkelig .

Nope har ikke kommet borti den ;)

Kan jo være at den ikke tar strek fordi du er utenfor hva som regnes for maks på lutealfase....

Men hvorfor du ikke får positive tester eller tr aner jeg ikke....

Nei dette ser merkelig ut altså. Og så lenge etter eggløsning.. *klø seg i hodet* Ville kanskje tenkt på en telefon til legen om tr ikke kommer. Selv om jeg fortsatt håper på veldig sen hcg produksjon for deg..

Blir ikke klok jeg heller. Men blir telefon og å bestille legetime neste uke vis tr ikke dukker opp !

Hva gjør dere med tempen i morgen? Med tanke på at vi stiller klokken... se den an?

Last edited:
ImageUploadedByBV Forum1477804773.229743.jpg

Den ville nok ikke vært såå høy om det ikke var for klokken...

Tempen ble etterfulgt av en BFN!

Etter prøvingen med førstemann følte jeg at jeg fikk skikkelig styr på tempingen, og hvordan/regler for temping. Men da kunne jeg jo sove uforstyrret hele natten, så 3 timer sammenhengende søvn var jo ikke noe problem. Nå derimot, har jeg en gutt som våkner flere ganger om natten, og jeg skal minimum inn på rommet hans en gang om natten. Normalt våkner han en gang mellom 01 og 02 (innimellom nærmere 03). Han våkner normalt i femtiden, noen ganger senere, noen ganger før.

Når i huleste skal jeg tempe? Og svaret "temping passer ikke for deg" vil jeg aller helst ikke høre! :(

Tror dere temping kl 04.30/04.45 burde kunne la seg gjøre? Da vil jeg ha knappe tre timer sammenhengende søvn å tempe på (noen ganger mer, noen ganger litt mindre). Når jeg henter gutten min går jeg cirka ti meter, så er jo ikke så mye oppe å gå, før vi kræsjer i sengen igjen.

Er det noen som har lest noe om f.eks. nattlige toalettbesøk og temping? Når jeg først henter gutten så sover vi ganske godt igjen etterpå (for det meste), så det blir jo litt som om man våkner for å tisse og sovner igjen.

Er det evt noe tidligst man kan tempe? Altså, man skal helst tempe etter kl ** om natten, pga hormoner eller noe? Kunne jeg i teorien sovet fra kl 22 og tempet kl 01?

Håper noen kan hjelpe meg, og kommer med noen positive svar. Blir faktisk litt lei meg om jeg ikke kan tempe, for har ikke helt stabile sykluser :P

Back
Topp