Vi som temper

Er det helt vesentlig temper til nøyaktig samme tid hver morgen? Jeg temper med ganske store forskjeller fra dag til dag fordi jeg jobber turnus. Alt mellom 06 og 09 egentlig. Finner ikke noe logikk i temperaturen min alltid heller, men har et pearly apparat så den blinker jo den dagen jeg skal ha eggløsning. Burde vel kunne stole på det den kommer frem til fordi det er jo basert på temperaturmålingene mine? Har jo tempet med samme apparat i mange år så den bør vel være ganske godt kjent med syklusen nå. Den viser stort sett at jeg har hatt EL dag 14-16. Har lagt inn temperaturene mine i FF, og den viser jo noe helt annet ift eggløsning. Den viser kjempe sen EL...:shy:

Skjønner ikke hvordan jeg legger inn bilde her, så får ikke lagt ved grafen.

Er det helt vesentlig temper til nøyaktig samme tid hver morgen? Jeg temper med ganske store forskjeller fra dag til dag fordi jeg jobber turnus. Alt mellom 06 og 09 egentlig. Finner ikke noe logikk i temperaturen min alltid heller, men har et pearly apparat så den blinker jo den dagen jeg skal ha eggløsning. Burde vel kunne stole på det den kommer frem til fordi det er jo basert på temperaturmålingene mine? Har jo tempet med samme apparat i mange år så den bør vel være ganske godt kjent med syklusen nå. Den viser stort sett at jeg har hatt EL dag 14-16. Har lagt inn temperaturene mine i FF, og den viser jo noe helt annet ift eggløsning. Den viser kjempe sen EL...:shy:

Jeg ville satt alarm kl 06 og tempet, og sovet videre de dagene du starter senere. Var sånn jeg gjorde sist, da to timers variasjon kan gi veldig feil resultat.

Den som spør får svar https://www.fertilityfriend.com/Faqs/Night-Waking.html :D :p Burde kanskje lest på FF før jeg postet her.. :p

Men, er det noen som har personlig erfaring med nattevåkninger og temping? Tenker sleep deprived knappen kommer til å bli flittig brukt :D

Jeg er stadig oppe på natta, men temper til samme tid uansett og skriver i margen dersom det er noe spesielt. Jeg finner EL fint i hvertfall, men har jo en hakkete graf i forkant :P

Hos meg gir det store utslag på kurven om jeg temper til ulike tider, så jeg gjør som Jump skriver over her; har på alarm kl 06, temper da, og sover videre hvis jeg ikke skal opp.
Jeg ser også at hvis jeg har vært oppe på do i løpet av natten gir det ofte ganske markant høyere temp om morgenen.

Kanskje supplere med EL tester?

Hva tror dere? Er dere enige med meg at eggløsninga heller var i går cd16?
8dec49580d5e22d7d1e541a44a36a5ef

Eltestene var sterkest cd14 og 15, og plutselig svakere i går.
Mye tomme sirkler forresten, fordi jeg ofte er oppe om natta så tar tempen da jeg har fått sove lengst sammenhengende (03.30-05.00).

Vis vedlegget 205038

Den ville nok ikke vært såå høy om det ikke var for klokken...

Tempen ble etterfulgt av en BFN!

Grafen ser jo helt super ut! Tom en festedipp på 6 DPO jo! ;) Og du av alle vet jo hva som blir sagt til de som tester og får nei så tidlig - det kan hende du er en av de som produserer HCG sent... ;) For det kan du du også, selv om det ikke alltid har vært slik tidligere, en gang må være den første! :D Krysser fingrene for at du får en positiv test om noen dager. :Heartred

Litt rart du får forskjellig EL-dato på FF og pearly. Jeg tempet sist med pearly og plottet inn på FF. Fikk faktisk EL på samme dag på begge, så du skal ikke se bort i fra at pearlyen er helt innafor. Forutsatt at du allerede har tempet noen sykluser med den, slik at den har lært deg å kjenne, og det har du jo. :) Hvor mange dagers forskjell viser de to? Kan jo bare slenge inn aksjer hele den perioden fra pearly mener du har EL til FFs EL er over? ;)

Den som spør får svar https://www.fertilityfriend.com/Faqs/Night-Waking.html :D :p Burde kanskje lest på FF før jeg postet her.. :p

Men, er det noen som har personlig erfaring med nattevåkninger og temping? Tenker sleep deprived knappen kommer til å bli flittig brukt :D

Yes. Jeg hadde ofte nattevåkninger hvor jeg måtte stå opp og tisse, dersom jeg først våknet. Tempet som vanlig allikevel til samme tid på morgenen og la inn heller på specs dersom det var noe spesielt. :)

Grafen ser jo helt super ut! Tom en festedipp på 6 DPO jo! ;) Og du av alle vet jo hva som blir sagt til de som tester og får nei så tidlig - det kan hende du er en av de som produserer HCG sent... ;) For det kan du du også, selv om det ikke alltid har vært slik tidligere, en gang må være den første! :D Krysser fingrene for at du får en positiv test om noen dager. :Heartred

Hehe, ja. Mye lettere med andre sine enn mine egne vet du ;) :p

Ja, selv om jeg har produsert HCG fort tidligere. Kan det jo gå litt tregere nå. Krysser for det!
Takk❤️

Her er dagens btw:
ImageUploadedByBV Forum1477823144.552774.jpg

20ec4d63423ea1e6f53fc63c8d998b43

Hvis jeg discarder tempen fra cd14 er FF enig med meg i at EL kan ha vært på cd15, torsdag denne uken. (Jeg var på do mellom tre og fire på natten, og lå bare og kavet etterpå, og da vet jeg at tempen blir unaturlig høy.) Det stemmer også bra med øvrige tegn at EL har vært, men sikker er jeg absolutt ikke. Har den vært blir IKM 9.11, men jeg fortsetter å følge med på alle tegn i tilfelle det bare er lureri...

Hehe, ja. Mye lettere med andre sine enn mine egne vet du ;) :p

Ja, selv om jeg har produsert HCG fort tidligere. Kan det jo gå litt tregere nå. Krysser for det!
Takk❤️

Her er dagens btw:
Vis vedlegget 205068
Kan muligens skiiimte en strek der altså.. men vil ikke sette opp et unødvendig håp - så blir spennende å se imorgen :)

Mye tomme sirkler forresten, fordi jeg ofte er oppe om natta så tar tempen da jeg har fått sove lengst sammenhengende (03.30-05.00).

Enig ;)

Kan muligens skiiimte en strek der altså.. men vil ikke sette opp et unødvendig håp - så blir spennende å se imorgen :)

Hmm... ja, tror jeg ev venter til tirsdag før jeg tar ny...

Enig med deg, ja! Ville kanskje lagt inn OPK positiv den dagen du hadde sterkest test, så kanskje FF flytter krysset?

Enig med deg, ja! Ville kanskje lagt inn OPK positiv den dagen du hadde sterkest test, så kanskje FF flytter krysset?
Jeg første opp negativ test fra dag 8 (slike jeg ikke gadd å føre opp fordi de var nærmest blenda), da forsvant krysset.
Tenkte å føre de opp som posive om krysset kommer på om et par dager :)

Back
Topp