Vi som temper

Jeg justerer aldri tempen, det blir enda mer upålitelig, føler jeg (særlig siden FF fraråder det selv). Tror jo det er riktigst å måle når jeg akkurat har våknet, men blir litt usikker når det er SÅ stor forskjell.

Jeg brukte som regel å skrive inn "sleep deprived" i tillegg til å legge inn tempen som var til vanlig kl.slett tross urolig "søvn". Enkelt temper har ikke så stor betydning, må se på grafen som helhet. ;)

Jeg brukte som regel å skrive inn "sleep deprived" i tillegg til å legge inn tempen som var til vanlig kl.slett tross urolig "søvn". Enkelt temper har ikke så stor betydning, må se på grafen som helhet. ;)
Ja jeg noterer alltid at jeg har våknet.

Oi, det var i så fall ekstremt kort lutealfase! Pleier den å være så kort? (Ut i fra kurven ser det jo ut som om EL muligens kan ha vært tidligere også.)
Blør du mye, da? Er det som starten på TR?
Jeg hadde forresten en skikkelig dipp ved 9 dpo i forrige pp, skjønte ingen ting da jeg har stabil lengde på lutealfasen (12 dager), men neste dag var tempen steget igjen, og noen dager senere testet jeg positivt, så det KAN ha vært festedipp. Dog ingen blødning hos meg.
I de to forrige pp var lutealfasen 8 dager. Hadde jo håper at den skulle bli lengre denne gangen, ikke kortere! Hehe.

Klar beskjed fra tempen om at dagens blødning er tr og ikke spotting. Vis vedlegget 204752
Sier meg enig med Remy, dette var veldig kort lutealfase! Har du tempet lenge, og vet hvordan syklusen din pleier å være? Pleier du ha så kort lutealfase? Det er jo noen som spotter i flere dager før mensen starter ordentlig, så kan jo hååååpe det er det som skjer her. Men du vet bedre enn meg om du spotter eller om mensen starter nå.

Siden dette blir en veldig kort lutealfase lever jeg i håpet om at det er festblødninger og festedip du har nå ;) Lykke til hvertfall :)

Endelig i DPOland ❤
IMG_20161028_094034.png

Sier meg enig med Remy, dette var veldig kort lutealfase! Har du tempet lenge, og vet hvordan syklusen din pleier å være? Pleier du ha så kort lutealfase? Det er jo noen som spotter i flere dager før mensen starter ordentlig, så kan jo hååååpe det er det som skjer her. Men du vet bedre enn meg om du spotter eller om mensen starter nå.

Siden dette blir en veldig kort lutealfase lever jeg i håpet om at det er festblødninger og festedip du har nå ;) Lykke til hvertfall :)
Dette er første periode jeg temper så jeg har ingen erfaring. De to tidligere periodene har jeg kun testet med el-tester og da var lutealfasen på 8 dager.

03cb48017cf99f7f2c76c94a1e7a8672

Det ser kanskje ut til at EL har vært her nå, fikk hårfint negativ EL-test igjen i dag, men jeg stoler ikke helt på det. Må se an tempen de neste dagene, men håååper på stigning! Hadde vært fantastisk om kroppen kunne oppføre seg ordentlig nå, føler meg så lurt etter MA, og dum for at jeg lot meg lure, liksom!

03cb48017cf99f7f2c76c94a1e7a8672

Det ser kanskje ut til at EL har vært her nå, fikk hårfint negativ EL-test igjen i dag, men jeg stoler ikke helt på det. Må se an tempen de neste dagene, men håååper på stigning! Hadde vært fantastisk om kroppen kunne oppføre seg ordentlig nå, føler meg så lurt etter MA, og dum for at jeg lot meg lure, liksom!
Krysser fingrene for at kroppen er i rute igjen! :D Lykke til :D

IMG_0640.PNG
Dagene går altfor sent :dead:

Stemmer det er 17 dpo i dag :/

Vis vedlegget 204852

Grafen i dag ;) ser ikke ut som den klarer å bestemme seg
Guri, så frustrerende! Vet du hvor lang lutealfase du pleier å ha? Hadde dette vært min graf ville jeg definitivt tenkt jeg var gravid, da jeg generelt har lutealfaser som er kortere enn 14 (fra 11 - 14 har jeg hatt). Har du planer om å teste igjen snart, eller tar du det stille og rolig?

Guri, så frustrerende! Vet du hvor lang lutealfase du pleier å ha? Hadde dette vært min graf ville jeg definitivt tenkt jeg var gravid, da jeg generelt har lutealfaser som er kortere enn 14 (fra 11 - 14 har jeg hatt). Har du planer om å teste igjen snart, eller tar du det stille og rolig?

Har ingen syklus å sammenligne med :/ sluttet på p pillen i mars og blei gravid før første mens :) men den endte dessverre i ma i juli :( så er i dag på syklus dag 90 etter ma :( lurer på om det blir en test i morgen ;)

Back
Topp