Vi som temper

Når vil festedipp vises på grafen? Har egget festet seg når temperaturen synker? Opplever noen festesmerter og/eller festeblødninger? Noen erfaringer?
Det kan vel skje når som helst, egentlig, har lest at egget kan feste seg alt fra 2-10 dager etter befruktning. Og om du ser en dipp er det ingen måte å vite om det er festedipp eller ikke - før du evt står med positiv test i hånda, da. (Og selv da er det jo bare antakelser...) Jeg hadde en dipp 9 dpo i forrige pp, det KAN ha vært festedipp, men med tanke på at jeg testet positivt 12 dpo er jeg veldig usikker. Hadde aldri festedipp i første graviditet.

Dere som (sikkert alle :p) loggen symptomer. Når anser dere utfloden for slim? Når den kan strekkes langt eller når den begynner å føles slimete? Mitt er nå hvitt med noen klumper slim som kan strekkes... men mer gel enn slim :p sorry detaljer. Men dere er vel vandt med det :)
Jeg har mye el-slim, og er ikke i tvil når det er slim. Er skikkelig eggehvitte konsistens, og masse av det. Sånn masse at det kan bli mange cm langt når jeg skal på do for å tisse. Noen ganger løsner/faller denne lange "slimklumpen" av seg selv, og noen ganger må jeg "løsne" den med litt toalettpapir om jeg ser den ikke slipper... Hmm høres nok ikke så deilkat ut, men jeg får mye el-slim. Har ikke like mye creamy slim, så det er ikke alltid jeg skriver det ned, men el-slim kommer hver måned.

Kanskje du kan søke på "ovulation mucus", så får du flere lekre bilder som du kan sammenligne med ;)
Like-a-Mustard-Seed4.jpg

Og hei forresten :) Jeg følger litt med i kullissene her, jeg er veldig klar til å begynne prøving på nummer to, men tar først ut hormonspiralen etter el denne måneden. Så neste måned blir det full rulle med prøving. Tenker kanskje jeg vil tempe denne måneden, for å vite når el er (for å ikke bli gravid denne måneden), og for å finne ut om det er et klokkeslett som fungerer for meg (siden jeg har en tass som ikke har lært seg å sove gjennom ennå).

Tempet i tre-fire måneder sist, og føler jeg har lest det meste om å bli gravid. Sikkert som alle andre her inne ;) Så følger litt med på dere mens jeg venter til det blir min tur til å gå i gang ;)

Jeg har mye el-slim, og er ikke i tvil når det er slim. Er skikkelig eggehvitte konsistens, og masse av det. Sånn masse at det kan bli mange cm langt når jeg skal på do for å tisse. Noen ganger løsner/faller denne lange "slimklumpen" av seg selv, og noen ganger må jeg "løsne" den med litt toalettpapir om jeg ser den ikke slipper... Hmm høres nok ikke så deilkat ut, men jeg får mye el-slim. Har ikke like mye creamy slim, så det er ikke alltid jeg skriver det ned, men el-slim kommer hver måned.

Kanskje du kan søke på "ovulation mucus", så får du flere lekre bilder som du kan sammenligne med ;)
Like-a-Mustard-Seed4.jpg
Jeg har googla de bildene :p men jeg blirikke klok på hva som er hva :p men idag har utfloden endra seg 3 ganger og kom frem til at detta er vannete, siden det er så sinnsykt vått der nede, men med noen slimklumper som kan tilsi at slim er next :p

1a2262956854ad406feb8183676a1ee5

Må dele min og. Totalt forvirret her, haha. Stigning igjen?! Tilfeldig, eller kan jeg faktisk ha hatt EL allerede? Vet jo at jeg bare må se an noen dager til, men guuuud så frustrerende å ikke vite med en gang! :P

Må dele min og. Totalt forvirret her, haha. Stigning igjen?! Tilfeldig, eller kan jeg faktisk ha hatt EL allerede? Vet jo at jeg bare må se an noen dager til, men guuuud så frustrerende å ikke vite med en gang! :P

Min har droppet og så steget før jeg har fått nytt dropp og el. Kan jo være det?

I dag er jeg skikkelig forvirra :/ ikm i dag og temperatur stigning :/ noen som har hatt lignende graf?

Hvis ikke tante har kommet, så ser den ut som min siste måned, og jeg var gravid. :p (Endte i kjemisk dessverre, men var det da en ukes tid. :D)

Oi, den var ny... Hmm... har du prøvd å Google etter tilsvarende?

Har du vip medlemskap? Da kan man sammenligne grafen sin med andre grafer. Husker jeg brukte det en del når jeg var dpo sist, for å se hvor mange med "charts like mine" (mener det var det funksjonen het) som fikk positive tester. Tenker det er lettere å bruke enn google nemlig ;)

Men med el slim håper jeg el har vært (om dere fikk lagt aksjer), for så blir det litt kortere ventetid denne syklusen

Min har droppet og så steget før jeg har fått nytt dropp og el. Kan jo være det?
Helt sikkert bare et tilfeldig hopp, har enda mer EL-slim nå, og jeg føler det er veldig usannsynlig at jeg har hatt EL bare 12 dager etter cytotec, når jeg hadde megapositiv g-test bare noen få dager tidligere. Men kan jo ikke gjøre annet enn å se an tempen de neste dagene! :)
Har du vip medlemskap? Da kan man sammenligne grafen sin med andre grafer. Husker jeg brukte det en del når jeg var dpo sist, for å se hvor mange med "charts like mine" (mener det var det funksjonen het) som fikk positive tester. Tenker det er lettere å bruke enn google nemlig ;)

Men med el slim håper jeg el har vært (om dere fikk lagt aksjer), for så blir det litt kortere ventetid denne syklusen
Nei, har ikke VIP-medlemskap, hadde det da vi prøvde på førstemann, men syntes det var mer til frustrasjon enn nytte, hehe. Alle disse analyseverktøyene og sammenligningsmulighetene ga i hvert fall meg masse falske forhåpninger, det er jo alltid mulig å finne en lignende kurve fra noen som har blitt gravid, og så blir skuffelsen enda større. :P
Som tidligere nevnt har jeg til vanlig EL-slim ca en uke før EL, så jeg vil heller tro at EL kommer i helga eller begynnelsen av neste uke. Men etter MA stoler jeg ikke heeelt på at kroppen vet hva den driver med, altså ... Derfor jeg blir så forvirret av tempen også, det er ikke sånn det pleier å være. :P

Back
Topp