Iiiih, så spennende!
Bilde da! Det er jo obligatorisk!
Nå begynte spottinga. Æsj! Begynte på cd25 sist også. Så da var det ikke "noe" på testene, men heller streksynet som ble litt for godt ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Iiiih, så spennende!
Bilde da! Det er jo obligatorisk!
Nå begynte spottinga. Æsj! Begynte på cd25 sist også. Så da var det ikke "noe" på testene, men heller streksynet som ble litt for godt ;-)
Nei... Men man KAN spotte og allikevel være gravid altså. Vent til evt. en skikkelig flow kommer før du gir helt opp.
Næ, vet du, hadde jeg ikke hatt så innmari kort lutealfase (8-9dg?), så hadde det kanskje vært håp. Så det som skjer nå er at spottinga går over til menstruasjon, med tempfall en av de nærmeste dagene. Kjente litt verk i mage og korsrygg i går kveld, så det samsvarer. Syklusen er forutsigbar kort om ikke annet ;-) Første syklusen jeg tempet og tok el.test tenkte jeg det var festeblødning, siden det kom en uke før forventet mens. Men nå vet jeg bedre Men takk for støttende ord. Det er kos det også
Håper spiren sitter på neste PP da. Klem
Takk Legen bekreftet at tr var kommet, så nå blir det trøstehelg ;-)
8/9 dpo. Ny tempstigning. Kurven ser lovende ut. Tester er blenda, men jeg skimter "noe", som jeg tror er litt skygge etter der streken egentlig skal være.
Hmm ... Siden jeg spotter helt minimalt nå dristet jeg meg til å sjekke tappen (har ikke turt ennå pga infeksjonsfare etter aborten). Det var litt blodtilblandet, strekkbart slim. Har aldri sjekket mens jeg har blødd/spottet før; kan det være blodet som gjør det strekkbart? Noen som har erfaring? Hadde vært veeeldig hyggelig om det faktisk var EL-slim.
Har det i dag og! Mer enn i går!Ingen erfaring... men håååper at det er EL-slim!
Har det i dag og! Mer enn i går!
Oh yes! Bare vente to dager til (14 dagers p**eforbud etter cytotec...), så tror jeg det er safe. Pleier å ha EL-slim en ukes tid, så tror vi har god tid ennå. Men hadde vært utrolig deilig om EL kom før neste helg, for da er mannen bortreist fire dager!Oooooh! Go do Tha BD (baby dance)!
Jeg logger strekkbart slim som egg white i FF, er som oftest enten-eller hos meg; enten har jeg det, eller ikke. Mengde og farge kan variere noe, men strekkbart er strekkbart, tenker jeg.Dere som (sikkert alle ) loggen symptomer. Når anser dere utfloden for slim? Når den kan strekkes langt eller når den begynner å føles slimete? Mitt er nå hvitt med noen klumper slim som kan strekkes... men mer gel enn slim sorry detaljer. Men dere er vel vandt med det
Jeg logger strekkbart slim som egg white i FF, er som oftest enten-eller hos meg; enten har jeg det, eller ikke. Mengde og farge kan variere noe, men strekkbart er strekkbart, tenker jeg.
Bare hyggelig, du! ❤Takk for at du svarer på ALT jeg lurer på min mentor <3
Jeg og tenker at eggehvite er strekkbart.. det er jo forløperen til el så trooor el er fredag.
Det vistes en festedip på meg ca 6 dpo, dagen etter hadde jeg litt vondt i magen men ikke noe blod. Blødde ikke med førstemann hellerNår vil festedipp vises på grafen? Har egget festet seg når temperaturen synker? Opplever noen festesmerter og/eller festeblødninger? Noen erfaringer?