Vi som temper

Tempen i dag er nok ikke helt korrekt siden jeg våknet to ganger av telefonen til mannen midt på natta, så måtte han pakke til jobbreisen, fortsatt midt på natta.
IMG_20161021_181008.png

ImageUploadedByBV Forum1477122104.083316.jpg

Negativ test i dag :( men lurer på om det er for tidlig hvis egget har festet seg så seint som dpo 9 ? For føler masse stikkinger i livmor, masse klumper i begge brystene, forstoppet og varm !

Dagens:
ImageUploadedByBV Forum1477123945.327056.jpg

Sov litt dårlig i natt. Hostet som en gærning... Har derfor våknet en del i løpet av natta. Men om tempen holder seg over 36,20 i morgen får jeg kryss!! Kryss fingrene :)

76217502113d879611f2b02e9aa5a661

For første gang håper jeg på at tempen går ned. :P Dette er der tempen pleier å ligge etter EL. Jeg håper den synker snart nå, da det antakelig vil være tegn på at EL nærmer seg ... Hadde fortsatt knallpositiv g-test på torsdag, men det var bare en uke siden cytotec, så det var jo som forventet, egentlig.

76217502113d879611f2b02e9aa5a661

For første gang håper jeg på at tempen går ned. :P Dette er der tempen pleier å ligge etter EL. Jeg håper den synker snart nå, da det antakelig vil være tegn på at EL nærmer seg ... Hadde fortsatt knallpositiv g-test på torsdag, men det var bare en uke siden cytotec, så det var jo som forventet, egentlig.

Krysser fingrene for at den går ned snart! Og at litt HCG i kroppen bare gjør underverker for ny spire til å sette seg

Arrgh! Jeg er et brødhode! VET jo at man skal legge bort termometeret etter at man har testet positivt, for da er ikke tempen til å stole på lengre, men klarte jeg det? NEIDA! Har knapt symptomer og ville derfor i det minste se at tempen holdt seg oppe, men nå hadde jeg en gigantisk tempdrop!! :'( Lille, sadistiske meg!! (For de som lurer-tempdrop trenger ikke å bety kjemisk/SA/MA etter positiv GT, for hormonene i kroppen får tempen til å svinge). Vet jo dette ikke trenger å være noe galt, men blir ikke betrygget av det her. Vil nok dessverre avvente om det blir blødning ila. de nærmeste dagene, men termometeret skal uansett legges langt bort! Helst ut av huset! :P

ImageUploadedByBV Forum1477198387.256598.jpg

29227c4abbd9ec4aa890b3fb420da43e

Bitteliten tempstigning i dag. 7/8 dpo. Negativ test i morges før jobb. Med litt innlevelse og en god del fantasi kombinert med mysing kanskje "noe", men det tror jeg egentlig ikke på selv engang. Krysser fingrene for høyere temp i morgen, og at det ikke er influensaen som tuller med tempene. Forrige syklus tempdropp og spotting cd25, det er i morgen. Æsj, vil ikke det!

Last edited:
Back
Topp