Gurimalla84
Flørter med forumet
Ja, jeg håper det kommer nå. Både jeg og sambo er drittlei BD (baby dance) nå altså
Hehe akkurat det samme her ! Ingen sengedans siden eggløsning!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg håper det kommer nå. Både jeg og sambo er drittlei BD (baby dance) nå altså
Hehe akkurat det samme her ! Ingen sengedans siden eggløsning!!!
Skulle tempen droppe igjen så legger jeg meg for dagen
EL rett rundt hjørnet, kanskje?
Her er et uvant og nytt bilde for meg i FF! Måtte dere se denne på nærmeste PP dere også, lykke til så masse videre!
Vis vedlegget 203713
Finfin start på dpo-graf! Måtte den holde seg der oppe og ikke gå ned før neste sommer en gang.Dagens:
Vis vedlegget 203729
Sov litt dårlig i natt. Hostet som en gærning... Har derfor våknet en del i løpet av natta. Men om tempen holder seg over 36,20 i morgen får jeg kryss!! Kryss fingrene
EL rett rundt hjørnet, kanskje?
Så spennende ser ut til å nærme seg
Forventer EL på mandag
Finfin start på dpo-graf! Måtte den holde seg der oppe og ikke gå ned før neste sommer en gang.
Finfin start på dpo-graf! Måtte den holde seg der oppe og ikke gå ned før neste sommer en gang.
For første gang håper jeg på at tempen går ned. Dette er der tempen pleier å ligge etter EL. Jeg håper den synker snart nå, da det antakelig vil være tegn på at EL nærmer seg ... Hadde fortsatt knallpositiv g-test på torsdag, men det var bare en uke siden cytotec, så det var jo som forventet, egentlig.