Vilsågjerne101
Elsker forumet
Hmmm! Krysser fortsatt fingrene jeg da
Tusen takk søte deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm! Krysser fortsatt fingrene jeg da
Pøsj, et sånt lite dropp spiller da ingen rolle, fortsatt kjempehøy i forhold til før EL!Du skal ikke stupe dumme temp! Du skal stige! Målte 15 min før tiden men det skal vel ikke ha noe å si?
Heier på denne altså!Vis vedlegget 203355 Dagens graf. Ikke spennende i det hele tatt.
Pøsj, et sånt lite dropp spiller da ingen rolle, fortsatt kjempehøy i forhold til før EL!
Heier på denne altså!
Min temp er på dpo-nivå, og jeg tok en graviditetstest som var knallpositiv i morges, så her er det tydeligvis masse HCG i kroppen fremdeles. Jeg vet det er idiotisk å forvente negativ test bare en uke etter aborten, men jeg hadde jo håpet at den skulle være litt svak, om ikke annet.
Pøsj, et sånt lite dropp spiller da ingen rolle, fortsatt kjempehøy i forhold til før EL!
Heier på denne altså!
Min temp er på dpo-nivå, og jeg tok en graviditetstest som var knallpositiv i morges, så her er det tydeligvis masse HCG i kroppen fremdeles. Jeg vet det er idiotisk å forvente negativ test bare en uke etter aborten, men jeg hadde jo håpet at den skulle være litt svak, om ikke annet.
HCG er på sitt høyeste ved 10-12 uker (som jeg var), og halveringstiden er på et døgn eller litt mer, så det er jo ikke rart at jeg fortsatt får positiv test. Jeg blør ennå, og har ikke hatt sex, så noen ny graviditet er det definitivt ikke. Har garantert ikke hatt EL heller.Leste ikke at der var en uke. Men da burde hcg var ute i kroppen. Kanskje ny graviditet?
HCG er på sitt høyeste ved 10-12 uker (som jeg var), og halveringstiden er på et døgn eller litt mer, så det er jo ikke rart at jeg fortsatt får positiv test. Jeg blør ennå, og har ikke hatt sex, så noen ny graviditet er det definitivt ikke. Har garantert ikke hatt EL heller.
Bare hvis test er positiv etter fire uker. Sååå lenge å vente.Huff så trist å høre håper blødningen gir seg snart.skal du tilbake til kontroll?
Huff det var kjedelig å høre Håper blødningen gir seg snart <3Pøsj, et sånt lite dropp spiller da ingen rolle, fortsatt kjempehøy i forhold til før EL!
Heier på denne altså!
Testet idag tidlig men var helt blenda så håpet om spire denne mnd ser dårlig ut må nok forberede oss på lapraskopi mandag
Vis vedlegget 203355 Dagens graf. Ikke spennende i det hele tatt.
Den er jo kjempespennende! Kan se ut som festedip på 6 DPO og den har jo fortsatt å stige. Du er jo kun 8 DPO, og negativ test nå betyr ingenting, for det er alt for tidlig for de fleste å få en positiv test. Det er ikke over før den feite dama synger!
Men etter dropp burde ikke det bli pos test da ? Ser så mange som tester svak pos 8 dpo. Da mister man litt håpet
Ikke nødvendigvis med en gang se på Andriella, testet ikke positivt før 12DPO! Det er absolutt ikke normen å teste positivt 8DPO. Så lenge det ikke er noen mens er det enda håp
Nå blir jeg seriøst gal!
Vis vedlegget 203351
Sovnet rundt 0130, våknet kl 0615 med en katt som skulle kose på meg og en treåring i senga. Jeg merker alltid når hun kommer inn. Men i natt så har jeg ikke merket det i det hele tatt!
Hadde den steget litt mer ville jeg antagelig vært 1dpo i dag... Men hva er jeg da?? 5dpo??? EL??? Skjønner ikke...
Nei, nå kan det jo hende at FF setter EL til i dag.... Også kan det hende at du er en slow riser Men hvordan kjennes kroppen ut? Har du en dpo kropp??
Ja, stiger den over ca 36,25 over de neste dagene får jeg el i dag...
Nei... Er så "heldig" at jeg aldri har hatt el-smerter eller dpo-kropp... Dette er første gang jeg har merket el-smerter.... Og jeg har logget symptomer siden 2012.......
Det skal sies at jeg fikk EL smerter først etter første fødsel og enda mer etter nr. 2. Får vel sykmelde meg i EL dager etter fødsel nr. 3
Håper at kvelden deres ender opp ekstra fin da