Vis vedlegget 203211 Dagens temp hvorfor hopper tempen min så mye ?
Jeg tenker at den ser fin ut jeg. Ja, den hopper, men man ser forskjell fra før og etter EL Er lov å håpe på festedipp i går Når tester du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 203211 Dagens temp hvorfor hopper tempen min så mye ?
Tror det må tre høyere målinger til før ff viser den røde streken
Krysset kommer etter tre dager med forhøyet temp. Ser du har et par prikker som ikke er hel farget. Temper du til samme tid?
Det stemmer at det må tre dager med temperatur over den grensen FF setter basert på de øvrige målingene dine. Du har jo også noen veldig høye målinger før EL som muligens klusser det til. Vent noen dager og se, hvis tempen stiger nå kommer nok krysset.
Jeg tenker at den ser fin ut jeg. Ja, den hopper, men man ser forskjell fra før og etter EL Er lov å håpe på festedipp i går Når tester du?
Regner med at CL ikke er blitt satt på den ennå, ettersom tempen din er litt høy i forkant og under EL. Den vertikale streken blir satt for å indikere når du hadde EL, basert på OPK. Men nå er du uansett i DPO-land!
Testet idag tidlig men var helt blenda så håpet om spire denne mnd ser dårlig ut må nok forberede oss på lapraskopi mandag
Men har ikke hørt om så altfor mange som har fått positiv allerede 7 dpo
Takk for oppmuntrende ord er ganske lei meg idag hvilken tester anbefale du dersom man teste tidlig? Kommer nok til å teste hver dag fremover.
Jeg har brukt CB pluss og BT. Disse fikk jeg streker på 8 dpo, "noe" 7 dpo, men ebaytester fikk jeg ikke streker før 10 dpo... Men så må man også ha i bakhodet at disse er supersensitive og det er flere som bare har fått skyggestreker.
Jeg bruker ebay sine tester. Har kjøpt idag a1 som jeg skal bruke imorgen. Huff kjenner jeg gruer meg allerede. Hvilken tester er sensitive?
Spennende ja!! Når skal du teste?
Begynner å ligne på en babychart det der!
Takk for det! Synes det bør være ferdig godgjort snart ;-)Så kjeeedelig... Lykke til med neste PP, gullegget ville bare godgjøre seg litt til.
Du skal ikke stupe dumme temp! Du skal stige! Målte 15 min før tiden men det skal vel ikke ha noe å si?
Kan den? Det er bra. To streker i dag og men like svake men dog rosa :sDen kan droppe litt selv om du er gravid
Åjjåjjj!!! Skal du svi av en test kanskjeeee???Vis vedlegget 203355 Dagens graf. Ikke spennende i det hele tatt.
Åjjåjjj!!! Skal du svi av en test kanskjeeee???
Hmmm! Krysser fortsatt fingrene jeg daDen er negative tror mer jeg får tr snart jeg ingen symptomer.