Vi som temper

Ó
Tror det må tre høyere målinger til før ff viser den røde streken :)
Krysset kommer etter tre dager med forhøyet temp. Ser du har et par prikker som ikke er hel farget. Temper du til samme tid? :)
Det stemmer at det må tre dager med temperatur over den grensen FF setter basert på de øvrige målingene dine. Du har jo også noen veldig høye målinger før EL som muligens klusser det til. Vent noen dager og se, hvis tempen stiger nå kommer nok krysset. :)

Aha, da lærte jeg litt nye ting. Temper på samme tid, men ser jeg har lagt inn til litt forskjellig ettersom når jeg har lagret. Har vært litt småsyk, så er vel det som gjør tempen litt høy noe dager. Så FF vil finne EL lettere neste syklus kanskje, når den har flere tall å sammenligne med? Håper på rød strek i morgen!
145e3220ae100bb70a15fead77b9863a

Regner med at CL ikke er blitt satt på den ennå, ettersom tempen din er litt høy i forkant og under EL. Den vertikale streken blir satt for å indikere når du hadde EL, basert på OPK. Men nå er du uansett i DPO-land! ;)

Etter litt om og men flyttes el til i dag om det forhøyes...

Sist hadde jeg el andre dag med positiv test. Nå kan det se ut som om el blir på første dag med negativ test :) glad jeg temper og tester altså!
Én siste runde med aksjer i kveld og så er det beina på bordet! Puh!

Takk for oppmuntrende ord :) er ganske lei meg idag :( hvilken tester anbefale du dersom man teste tidlig? Kommer nok til å teste hver dag fremover.

Jeg har brukt CB pluss og BT. Disse fikk jeg streker på 8 dpo, "noe" 7 dpo, men ebaytester fikk jeg ikke streker før 10 dpo... Men så må man også ha i bakhodet at disse er supersensitive og det er flere som bare har fått skyggestreker.

Jeg har brukt CB pluss og BT. Disse fikk jeg streker på 8 dpo, "noe" 7 dpo, men ebaytester fikk jeg ikke streker før 10 dpo... Men så må man også ha i bakhodet at disse er supersensitive og det er flere som bare har fått skyggestreker.

Jeg bruker ebay sine tester. Har kjøpt idag a1 som jeg skal bruke imorgen. Huff kjenner jeg gruer meg allerede. Hvilken tester er sensitive?

Så kjeeedelig... :( Lykke til med neste PP, gullegget ville bare godgjøre seg litt til. ;)
Takk for det! Synes det bør være ferdig godgjort snart ;-)

Du skal ikke stupe dumme temp! Du skal stige! Målte 15 min før tiden men det skal vel ikke ha noe å si?
4dae13bd97d7ffa5e104e91cd4e1db80

Nå blir jeg seriøst gal!

ImageUploadedByBV Forum1476939540.759892.jpg

Sovnet rundt 0130, våknet kl 0615 med en katt som skulle kose på meg og en treåring i senga. Jeg merker alltid når hun kommer inn. Men i natt så har jeg ikke merket det i det hele tatt!

Hadde den steget litt mer ville jeg antagelig vært 1dpo i dag... Men hva er jeg da?? 5dpo??? EL??? Skjønner ikke...

Back
Topp