Vi som temper

ImageUploadedByBV Forum1477030041.862532.jpg

Da er det bare til å smøre seg med mer tålmodighet siden jeg tror jeg hadde festedipp i går ;) noen som har en mening om tempen min så langt? 10 dpo i dag :D og en super fin fredag alle sammen <3

Oioi, her blir det spennende :-D Pleier tempen din å stige så høyt til vanlig? Når tenker du å teste?

Er første gang jeg temper så vet ikke hvordan den oppfører seg til vanlig :P sluttet på p-piller i mars og ble gravid i juni uten å få mens. Men den endte i mA i juli. Har enda ikke hatt mens så dette er første eggløsning siden ma ;) tenker å teste i morgen, men redd det er for tidlig.

Høyere temp enn vanlig, men influensa gjør det vanskelig å tro at det er noe annet enn nettopp det. Følger ellers samme kurve etter el som tidligere.

Rare temper før el, litt stigende i stedet for lave? Men er første pp med basaltermometer - kan det skyldes det?

Last edited:
ImageUploadedByBV Forum1477037980.336341.jpg

Våknet én time senere i dag. Første natt med mer enn 4 timers søvn.. så jeg har sovet forbi to alarmer :p derfor trakk jeg fra litt sånn at den ble noe kaldere.

Se her, ja, nå er den på vei opp! :)

Ja, så letta! Var redd vi ikke skulle rekke det, da jeg drar på miniferie uten sambo på søndag. Håper jeg får det bekreftet allerede søndag. Det hadde vært så godt!

Back
Topp