Gurimalla84
Flørter med forumet
Da er det bare til å smøre seg med mer tålmodighet siden jeg tror jeg hadde festedipp i går noen som har en mening om tempen min så langt? 10 dpo i dag og en super fin fredag alle sammen <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette ser bra ut!Vis vedlegget 203518
Da er det bare til å smøre seg med mer tålmodighet siden jeg tror jeg hadde festedipp i går noen som har en mening om tempen min så langt? 10 dpo i dag og en super fin fredag alle sammen <3
Idag fikk jeg rødt kryss!!
Vis vedlegget 203518
Ser ut til at dere har timet bra. Krysser fingrene for positiv test om en ukes tid
Vis vedlegget 203518
Oioi, her blir det spennende :-D Pleier tempen din å stige så høyt til vanlig? Når tenker du å teste?
Ja endelig kom krysset timet bra og da kan du bare kose masse med snuppa di og familien og komme hjem til BFP
Vis vedlegget 203536 Dagens chart. Så lenge tr holder seg unna frem til etter lap er jeg fornøyd.
Se her, ja, nå er den på vei opp!Vis vedlegget 203545
Våknet én time senere i dag. Første natt med mer enn 4 timers søvn.. så jeg har sovet forbi to alarmer derfor trakk jeg fra litt sånn at den ble noe kaldere.
Vis vedlegget 203545
Våknet én time senere i dag. Første natt med mer enn 4 timers søvn.. så jeg har sovet forbi to alarmer derfor trakk jeg fra litt sånn at den ble noe kaldere.
Se her, ja, nå er den på vei opp!
Det skjer ut som el faller på CD 19? Yey!!
Vis vedlegget 203545
Ja forhåpentligvis er jeg dpo nå!
Vis vedlegget 203518
Blir spennende å se når du får kryss