Vi som temper

Arrgh! Jeg er et brødhode! VET jo at man skal legge bort termometeret etter at man har testet positivt, for da er ikke tempen til å stole på lengre, men klarte jeg det? NEIDA! Har knapt symptomer og ville derfor i det minste se at tempen holdt seg oppe, men nå hadde jeg en gigantisk tempdrop!! :'( Lille, sadistiske meg!! (For de som lurer-tempdrop trenger ikke å bety kjemisk/SA/MA etter positiv GT, for hormonene i kroppen får tempen til å svinge). Vet jo dette ikke trenger å være noe galt, men blir ikke betrygget av det her. Vil nok dessverre avvente om det blir blødning ila. de nærmeste dagene, men termometeret skal uansett legges langt bort! Helst ut av huset! :P

Vis vedlegget 203846

Nei, dette vet du. Legg det bort. Sist pakket jeg ned tempmåler, el.tester og gravitester i en eske og la den i kjellerboden. Man blir jo litt tullete i hodet av disse babygreiene :-P

29227c4abbd9ec4aa890b3fb420da43e

Bitteliten tempstigning i dag. 7/8 dpo. Negativ test i morges før jobb. Med litt innlevelse og en god del fantasi kombinert med mysing kanskje "noe", men det tror jeg egentlig ikke på selv engang. Krysser fingrene for høyere temp i morgen, og at det ikke er influensaen som tuller med tempene. Forrige syklus tempdropp og spotting cd25, det er i morgen. Æsj, vil ikke det!

Flott og lovende graf da!! :) 7/8 DPO er uansett veldig tidlig enda, håper grafen hodler seg oppe ❤

Arrgh! Jeg er et brødhode! VET jo at man skal legge bort termometeret etter at man har testet positivt, for da er ikke tempen til å stole på lengre, men klarte jeg det? NEIDA! Har knapt symptomer og ville derfor i det minste se at tempen holdt seg oppe, men nå hadde jeg en gigantisk tempdrop!! :'( Lille, sadistiske meg!! (For de som lurer-tempdrop trenger ikke å bety kjemisk/SA/MA etter positiv GT, for hormonene i kroppen får tempen til å svinge). Vet jo dette ikke trenger å være noe galt, men blir ikke betrygget av det her. Vil nok dessverre avvente om det blir blødning ila. de nærmeste dagene, men termometeret skal uansett legges langt bort! Helst ut av huset! :P

Vis vedlegget 203846

Nei, få det bort! Dette vet du :) Og prøv å slappe av. Vanskelig å gjøre, men prøv❤️

Bitteliten tempstigning i dag. 7/8 dpo. Negativ test i morges før jobb. Med litt innlevelse og en god del fantasi kombinert med mysing kanskje "noe", men det tror jeg egentlig ikke på selv engang. Krysser fingrene for høyere temp i morgen, og at det ikke er influensaen som tuller med tempene. Forrige syklus tempdropp og spotting cd25, det er i morgen. Æsj, vil ikke det!

Ser jo bra ut da! 8dpo er jo tidlig!

Nei, dette vet du. Legg det bort. Sist pakket jeg ned tempmåler, el.tester og gravitester i en eske og la den i kjellerboden. Man blir jo litt tullete i hodet av disse babygreiene :p

Nei, få det bort! Dette vet du :) Og prøv å slappe av. Vanskelig å gjøre, men prøv❤️
T

Aww, så gode dere er... Takk for at dere beroliger meg. :)

Hehe, rukket å teste allerede ja! :D Håper du får tydelige babystreker fremover! ;)

Arrgh! Jeg er et brødhode! VET jo at man skal legge bort termometeret etter at man har testet positivt, for da er ikke tempen til å stole på lengre, men klarte jeg det? NEIDA! Har knapt symptomer og ville derfor i det minste se at tempen holdt seg oppe, men nå hadde jeg en gigantisk tempdrop!! :'( Lille, sadistiske meg!! (For de som lurer-tempdrop trenger ikke å bety kjemisk/SA/MA etter positiv GT, for hormonene i kroppen får tempen til å svinge). Vet jo dette ikke trenger å være noe galt, men blir ikke betrygget av det her. Vil nok dessverre avvente om det blir blødning ila. de nærmeste dagene, men termometeret skal uansett legges langt bort! Helst ut av huset! :p

Vis vedlegget 203846

Du sier det jo selv....bare dumt å tempe videre nå :P Kast det ut av vinduet:hilarious:

Blir virkelig ikke klok denne PP... ELtestene er enda ikke blitt positive og tempen ligger på det samme som før dippen...
IMG_20161024_080012.png

Vedlegg

• IMG_20161024_080233.png
    IMG_20161024_080233.png
    612,7 KB · Visninger: 60
8/9 dpo. Ny tempstigning. Kurven ser lovende ut. Tester er blenda, men jeg skimter "noe", som jeg tror er litt skygge etter der streken egentlig skal være.

7abd15b51b3213517e50b142c3e910fc

4173b0422df31a58021aa2e45dd1cda9

Sånn ja, ned med seg! Hadde litt feber i går, men nå ser det ut til at tempen kaaanskje er på vei nedover. :) Røyk på en EL-test i går, den var fortsatt positiv, men jeg håper de snart blir svakere, og at det snart kommer en ekte EL!

Back
Topp