Vi som temper

e14133580c6619e159beb37168c2decd
Tempen er spennende da :D håper den holder seg sånn :)

Ja, men den ser jo veldig ut som om den stiger akkurat på de riktige steder. :D
Ja den gjorde det :) sank veldig den dagen jeg fikk tr på besøk forrige mnd :) så blir spennende å se nå :) er ikke ikm før 28 men fikk tidlig el så vet ikke om tr kommer før eller hvordan det foregår hehe

Ja den gjorde det :) sank veldig den dagen jeg fikk tr på besøk forrige mnd :) så blir spennende å se nå :) er ikke ikm før 28 men fikk tidlig el så vet ikke om tr kommer før eller hvordan det foregår hehe
Under normale forhold er lutealfasen rimelig konstant, så hvis din også er det og EL kom tidlig kan du flytte IKM tilsvarende antall dager. :) Veldig spennende graf! Godt jeg kan leve litt gjennom dere mens dagene mot EL snegler seg avgårde. :D

Under normale forhold er lutealfasen rimelig konstant, så hvis din også er det og EL kom tidlig kan du flytte IKM tilsvarende antall dager. :) Veldig spennende graf! Godt jeg kan leve litt gjennom dere mens dagene mot EL snegler seg avgårde. :D
Er først denne mnd jeg har testet med el test så vet ikke hvor lang lutealfase jeg har. Men ff flyttet ikm til 25/10 i stedet for 28\10 så blir egentlig bare spennende å se:)

Hvordan vet FF at det var et eggløsningsfall der? Min graf viser ikke den røde streken.. men har hatt positiv eggløsningstest?

0d27e8264a47e0f5dae2b60dde8f43ac

Krysset kommer etter tre dager med forhøyet temp. Ser du har et par prikker som ikke er hel farget. Temper du til samme tid? :)

Hvordan vet FF at det var et eggløsningsfall der? Min graf viser ikke den røde streken.. men har hatt positiv eggløsningstest?

Det stemmer at det må tre dager med temperatur over den grensen FF setter basert på de øvrige målingene dine. Du har jo også noen veldig høye målinger før EL som muligens klusser det til. Vent noen dager og se, hvis tempen stiger nå kommer nok krysset. :)

Hmm, vet ikke. Den streken kommer opp av seg selv når jeg legger inn positiv ELT... og så blir det kryss på 3dpo (om det blir forhøyet temp).

Dette piper godt dette og, men er for øvrig fornøyd! Skulle hatt lys i displayet, eneste jeg har å utsette på det. Veldig greit å kunne holde inne knappen for å se hva forrige måling var hvis man sovner :D

Mitt nå viser forrige temp i 2 sek så rekker aldri lese av det så må frem med tlf med lys for å sjekke midt på natta.. merker jeg får høy puls av at jeg veit pipinga kjæm om natta :p men ja. Lys hadde vært noe. Jeg fant et på amazon med lys, kun kunne visst ta mellom 3-10 minutt å få nøyaktig temp.. men det fra komplett, piper det mange ganger eller kun et pip når tempen er tatt?

Mitt nå viser forrige temp i 2 sek så rekker aldri lese av det så må frem med tlf med lys for å sjekke midt på natta.. merker jeg får høy puls av at jeg veit pipinga kjæm om natta :p men ja. Lys hadde vært noe. Jeg fant et på amazon med lys, kun kunne visst ta mellom 3-10 minutt å få nøyaktig temp.. men det fra komplett, piper det mange ganger eller kun et pip når tempen er tatt?

Det piper lavt første gangen du trykker. Så kan det vel ta opp mot ca 1 min for riktig temp. Da piper da 4 ganger litt høyere enn første gangen. Lyden er faktisk ikke så høy egentlig :) Så vises tempen lenge, og man kan som sagt se tempen igjen ved å holde inne knappen :)

Skjønte det da jeg våknet i dag og følte meg mye mindre varm, at dette ble feil... har i flere dager vært varm, hatt vondt i halsen, hostet og vært noe tett. Varm, men ikke feber... og dette ble dagens temp.... hva nå?

ImageUploadedByBV Forum1476849881.206282.jpg

Back
Topp