Vi som temper

Hei jenter :D Jeg skal ha nattevakt i natt, hvordan gjør jeg med måling da? Måler når jeg står opp etter å ha sovet i morgen etter jobb eller blir det ugyldig da? :)

Du måler bare etter jobb, når du har fått sovet. :) Trenger minimum 3 timer søvn for å kunne måle. God vakt i natt!

Jeg har ikke så mye erfaring med EL-tester, men 15 ser jo positiv ut? :)

Den var nesten positiv (innen frist). Kan være jeg gikk glipp av toppen også. El er i allefall ikke cd13 som FF har satt kryss til. Så den høye tempen må være pga at jeg er småsyk.

Den var nesten positiv (innen frist). Kan være jeg gikk glipp av toppen også. El er i allefall ikke cd13 som FF har satt kryss til. Så den høye tempen må være pga at jeg er småsyk.

Ja det tror jeg også :) og hvis du har el symp nå så vil jeg tro det er el nå du har ;) jeg var også småsyk da de høye toppene. Ingen feber. Kun hoste og sår hals. Velkommen til dpo land :) finally :D men fortsett å teste uansett litt til tenker jeg.

Ja det tror jeg også :) og hvis du har el symp nå så vil jeg tro det er el nå du har ;) jeg var også småsyk da de høye toppene. Ingen feber. Kun hoste og sår hals. Velkommen til dpo land :) finally :D men fortsett å teste uansett litt til tenker jeg.

Helt klart symptomer nå. De kom voldsomt i går kveld og har vart ut over dagen i dag... Fortsetter med aksjer og tester en stund til :) all in frem til søndag!

Dagens temp:

ImageUploadedByBV Forum1476767189.820380.jpg

Dette er såå spennende :cool: at temperatur kan være så spennende å nervepirrende :p deler dagens stigning ;)

Vedlegg

• 1476771248621.jpg
    1476771248621.jpg
    69,2 KB · Visninger: 78
Vis vedlegget 203018 Dagens temp! Ikke så veldig spennende. Betyr det at jeg kanskje får tr eller ville den sunket mer?
Vanskelig å si. Hvis du ser på min kurve et par sider tilbake her ser du at jeg hadde to dipper etter EL, den første har jeg alltid, den andre (9 dpo, tror jeg det var) kan ha vært festedipp, ettersom jeg ble gravid den syklusen. Tempen synker til eller under baseline for meg når TR nærmer seg, men det skjer typisk sånn 11-12 dpo.

Vanskelig å si. Hvis du ser på min kurve et par sider tilbake her ser du at jeg hadde to dipper etter EL, den første har jeg alltid, den andre (9 dpo, tror jeg det var) kan ha vært festedipp, ettersom jeg ble gravid den syklusen. Tempen synker til eller under baseline for meg når TR nærmer seg, men det skjer typisk sånn 11-12 dpo.

Tusen takk for svar :) håper virkelig jeg ikke får tr :/ har hatt mye murring i magen Igår og verking i korsryggen. Men idag er det ingenring.

Back
Topp