Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj. Jeg har også alltid tempdropp før TR.Dagens deppa graf.
Tante har ikke vist sitt røde stygge ansikt enda, men har hatt masse murringer i går og i dag, som jeg vanligvis har dagen før tr.
Så nå kan hun egentlig bare komme, så vi kan få det overstått.
Æsj. Jeg har også alltid tempdropp før TR.
Ånei.. heia virkelig på grafen din :-/Jeg, jeg også. Men pleier å ha det samme dagen som tante kommer, så går ut ifra, hun er rett på trappene...
Kan det være at du har hatt el,kanskje hatt kort lh og misset toppen? Hvordan var el testen CD 12 og 13?
På vei til å bli trifasisk eller? Ser lovende ut! Heia, heia!Vis vedlegget 202848
Dagens temperaturskjema. Intet nytt å melde enda, får nok mer svar i morgen! Tar kanskje en test i morgen også
Vis vedlegget 202816 Dagens temp håper ikke tr kommer imorgen!
Har du lutealfase på 5 dager??
Hadde ikke gjort noe det Hva som skjer i morgen blir spennende! Om den er på tur opp eller ned. Tror egentlig det blir ned!På vei til å bli trifasisk eller? Ser lovende ut! Heia, heia!
Teste hvis den fortsatt er høy?Hadde ikke gjort noe det Hva som skjer i morgen blir spennende! Om den er på tur opp eller ned. Tror egentlig det blir ned!
Da ryker det en test ja Er den som de andre pp så synker tempen i morgen. Har vært overraskende flink til å ikke teste denne måneden.Teste hvis den fortsatt er høy?
Da ryker det en test ja Er den som de andre pp så synker tempen i morgen. Har vært overraskende flink til å ikke teste denne måneden.
Hadde sist mnd 8 dager det murrer i magen og verker i korsryggen så kanskje tr er imorgen!
Vi får se, vi får se Godt dere har troa! Jeg har det ikkeDette blir spennende
Hei jenter Jeg skal ha nattevakt i natt, hvordan gjør jeg med måling da? Måler når jeg står opp etter å ha sovet i morgen etter jobb eller blir det ugyldig da?
Jeg har gratis versjon av ff så har ikke mulighet til det tror jeg. Men jeg prøver så får jeg bare seHmm, så noe info om det inne på FF appen. Men husker ikke hva det sto... Prøv å søke deg gjennom artiklene der å se om du finner den?