Vi som temper

Dagens deppa graf. :p
8932752e982ec7d14e17a38d360f870f

Tante har ikke vist sitt røde stygge ansikt enda, men har hatt masse murringer i går og i dag, som jeg vanligvis har dagen før tr.

Så nå kan hun egentlig bare komme, så vi kan få det overstått. :p

Dagens deppa graf. :p
8932752e982ec7d14e17a38d360f870f

Tante har ikke vist sitt røde stygge ansikt enda, men har hatt masse murringer i går og i dag, som jeg vanligvis har dagen før tr.

Så nå kan hun egentlig bare komme, så vi kan få det overstått. :p
Æsj. Jeg har også alltid tempdropp før TR.

ImageUploadedByBV Forum1476693936.067910.jpg

Dagens temperaturskjema. Intet nytt å melde enda, får nok mer svar i morgen! Tar kanskje en test i morgen også :-)

På vei til å bli trifasisk eller? :D Ser lovende ut! Heia, heia!
Hadde ikke gjort noe det ;) Hva som skjer i morgen blir spennende! Om den er på tur opp eller ned. Tror egentlig det blir ned!

Teste hvis den fortsatt er høy? :D
Da ryker det en test ja :-) Er den som de andre pp så synker tempen i morgen. Har vært overraskende flink til å ikke teste denne måneden.

Hei jenter :D Jeg skal ha nattevakt i natt, hvordan gjør jeg med måling da? Måler når jeg står opp etter å ha sovet i morgen etter jobb eller blir det ugyldig da? :)

Hei jenter :D Jeg skal ha nattevakt i natt, hvordan gjør jeg med måling da? Måler når jeg står opp etter å ha sovet i morgen etter jobb eller blir det ugyldig da? :)

Hmm, så noe info om det inne på FF appen. Men husker ikke hva det sto... Prøv å søke deg gjennom artiklene der å se om du finner den?

Hmm, så noe info om det inne på FF appen. Men husker ikke hva det sto... Prøv å søke deg gjennom artiklene der å se om du finner den?
Jeg har gratis versjon av ff så har ikke mulighet til det tror jeg. Men jeg prøver så får jeg bare se :)

Back
Topp