Vi som temper

image.jpeg
Dagene er så spennende når man tempe :D sist mnd hadde jeg 27 dagersyklus. Så egentlig skal tr komme imorgen. Altfor kort lutealfase. Så siden el kom sent denne mnd,mest pga sykdom så håper jeg tr også blir forskjøvet:)

Jeg har ei datter på 3,5 år. Men brukte 5-6 år før vi fikk henne. Nå har vi brukt over 1,5 år.
Kan ikke forestille meg det engang. :oops: Vi brukte tre måneder på førstemann, og jeg syntes det var nervepirrende nok ... Håper virkelig ikke det tar dere 5 år igjen! Har dere vært gjennom noe utredning, da, eller får dere hjelp?

Testet med basalmåler to dager nå, kan tempen variere ut ifra om man sovet med singlet på eller ikke? Tempen var høyere i dag enn i går, hadde håpet at det skulle være likt :( tempet til samme klokkeslett. Men har endelig får krysset da, el var på mandag som jeg trodde :) så er nå 6 dpo:)

Kan ikke forestille meg det engang. :oops: Vi brukte tre måneder på førstemann, og jeg syntes det var nervepirrende nok ... Håper virkelig ikke det tar dere 5 år igjen! Har dere vært gjennom noe utredning, da, eller får dere hjelp?

Vi er igang med utredning nå. Vi prøver mens vi venter :) først skal vi gjennom lapraskopi så blir det prøverør :) er det nr 2 dere prøver på nå?

Testet med basalmåler to dager nå, kan tempen variere ut ifra om man sovet med singlet på eller ikke? Tempen var høyere i dag enn i går, hadde håpet at det skulle være likt :( tempet til samme klokkeslett. Men har endelig får krysset da, el var på mandag som jeg trodde :) så er nå 6 dpo:)

Ja, og tja... Vil ikke tro det har så mye å si, men hvis der er plutselig veldig varmt eller kaldt på rommet så kan det sikkert ha litt utslag... Men hvis du er i dpo land så er det bra at tempen stiger, så det er ingen grunn til å henge med leppa :D

Ja, og tja... Vil ikke tro det har så mye å si, men hvis der er plutselig veldig varmt eller kaldt på rommet så kan det sikkert ha litt utslag... Men hvis du er i dpo land så er det bra at tempen stiger, så det er ingen grunn til å henge med leppa :D
Å? Skal det ikke være jevn temp? Er 6 dpo i dag :) i går var den 35,99 og i dag 36,25 ikke så stor forskjell men nok til å se stigningen.

Da er meg og tempen endelig enige igjen :D
IMG_20161016_115521.png

Oi den av ujevn ja hehe.. Hva kommer de tempdippene av tror du? Min er ganske ujevn men er kun de to siste dagene jeg har brukt basaltermometer :)
01b488faede3a19d5f02924efdfefcd0
Jeg har hatt en dipp et par dager etter EL hver syklus, men den andre tror jeg rett og slett var festedipp.

Hvis du bytter termometer midt i en syklus vil nok det kunne vise seg på kurven også, det er jo svært små forskjeller det er snakk om, og ingen termometre måler helt identisk.

Back
Topp