Vi som temper

Hehe... :D

Jeg har liksom en vanlig lutealfase på ca 10 dager. I dag er det 7dpo. Man burde kunne se noe snart da? Det er min tankegang, og det er sååååå langt til søndag. Men pga så lite lyst på å bli skuffet, kommer jeg nok allikevel til å vente. :p

Nei, egentlig ikke:hilarious: For å kunne se på en graf at man er gravid så må man flere dager over IKM. Selv får jeg ikke tempdipp før selve dagen jeg får mens eller noen dager etter.... Utrolig kjip!!:meh:

Nei, egentlig ikke:hilarious: For å kunne se på en graf at man er gravid så må man flere dager over IKM. Selv får jeg ikke tempdipp før selve dagen jeg får mens eller noen dager etter.... Utrolig kjip!!:meh:

Thank you for bursting my bubble. :p

FF har fjerna el-krysset mitt men jeg synes likevel det er tydelig nok. 14 DPO og over ikm! :nailbiting: Og negativ g-test :shifty: Slitsomt dette her..

image.jpeg

Vet faktisk ikke hva tempen min holder på med!!
IMG_20161014_083257.png

Kavet veldig før jeg fikk målt i går, og i dag var jeg veldig varm når jeg våknet. Irriterer meg skikkelig at jeg ikke får det til..

Vet faktisk ikke hva tempen min holder på med!! Vis vedlegget 202243
Kavet veldig før jeg fikk målt i går, og i dag var jeg veldig varm når jeg våknet. Irriterer meg skikkelig at jeg ikke får det til..

Det kan gå litt opp og ned :) bare se på min som går opp én dag og ned neste :p

For de som har hatt lang syklus, kom over denne i dag og her ble resultatet slik vi alle håper på! :D

FF.jpg

Noen som har tempet til positiv test før?

Har prøvd å Google, og ser at den bør forholde seg høy i 15+ dager, men jeg har altså fortsatt blenda tester.. DPO 15 i dag.

Jeg blir seriøst sliten av dette..

image.jpeg

Noen som har tempet til positiv test før?

Har prøvd å Google, og ser at den bør forholde seg høy i 15+ dager, men jeg har altså fortsatt blenda tester.. DPO 15 i dag.

Jeg blir seriøst sliten av dette..

Vis vedlegget 202322

Jeg har tempet meg til positiv test to ganger :-)

Grunnen til at du ikke har noe kryss for EL, kan ikke det være at du ligger på samme temp ved mens og ved DPO?

Jeg har tempet meg til positiv test to ganger :)

Grunnen til at du ikke har noe kryss for EL, kan ikke det være at du ligger på samme temp ved mens og ved DPO?

Så rart? Venninna mi har pcos og hun er gravid nå i 12.uke. Hun testet ikke pos før 18 dpo.
Hvorfor har ikke FF sett kryss?

Neida, vanlig med høye topper under tr. Mista krysset når noen av målingene etter el ble lavere enn noen av de høyeste toppene før el. Jeg tar det ikke så tungt, ser ganske tydelig når el var :happy:

Åh, Vilsågjerne, takk for det! Har begynt å tenke på om det kan være pga pcos'en men finner ikke ut av det på Google.. :shy:

Neida, vanlig med høye topper under tr. Mista krysset når noen av målingene etter el ble lavere enn noen av de høyeste toppene før el. Jeg tar det ikke så tungt, ser ganske tydelig når el var :happy:

Åh, Vilsågjerne, takk for det! Har begynt å tenke på om det kan være pga pcos'en men finner ikke ut av det på Google.. :shy:

Ja jeg måtte spørre henne idag om når hun fant ut at hun var gravid. Hun sa at hun først testet 11,13,15,16,17 dpo neg. Det var først 18 dpo hun fikk positiv :D 20 dpo var det ingen tvil lenger. Krysser fingrene at det er det samme hos deg :) ikke gi opp håpet. Venninna mi har pcos. 2 barn fra før så nå venter hun nr 3!

Back
Topp