Synes den der charten ser litt gravid ut jegDagens:
Noen som ønsker å analysere litt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes den der charten ser litt gravid ut jegDagens:
Dagens:
Synes den der charten ser litt gravid ut jeg
Babyyyyy
Dagens:
Jeg heier ;-) ser lovende ut!Dagens:
Vis vedlegget 202082
Opp og ned! Kan det være fordi jeg hoster mye og snufser litt at grafen hopper sånn?
Haha en skikkelig berg og dalbane søte graf
Det også var en fin graf pleier du å ha en sånn dipp i tempen som du har på dpo6?Vis vedlegget 202084
Min graf så langt. Er nok bare 6 dpo, den mener el var samme dag som positiv el test. Den ligner veldig på mine tidligere grafer, så gjenstår å se om det kommer noen endring
Ja, har hatt det hver mnd, så det er nok ikke noen indikasjon på noe spennende Så får vi se hvordan den ser ut over helgenDet også var en fin graf pleier du å ha en sånn dipp i tempen som du har på dpo6?
Ikke godt å vite hvordan denne PP'n ender gitt. Har ganske kraftige magesmerter, så det kjennes ut som TR er på vei, nesten 1 uke for tidlig. Foreløpig er tappen skyhøy, men har ikke noe særlig med symptomer, så. Dessuten spottet jeg brunlig såvidt det var i går. Mulig jeg deltar på testedate i morgen som jeg fikk spm. om, får se om det er noe vits og om jeg orker..Vis vedlegget 202062
Dagens:
Det er dessverre klin umulig å si om du er gravid allerede 7 dpo, men dette ser jo veldig bra ut da!!
I know... And I know...
Håper virkelig, men synes troa er litt langt borte akkurat nå. Og så er jeg så desperat utålmodig da.
Dette høres kjent ut
Hei. Skal begynne å tempe igjen. Har mistet termometeret mitt. Noen som vet om ett apotek som har med to desimaler ??
Hei. Skal begynne å tempe igjen. Har mistet termometeret mitt. Noen som vet om ett apotek som har med to desimaler ??
Har basaltermometer (oransje) fra komplett.no liggende, den skulle ha "minne", dvs. temper du i halvsøvne og den rekker å slå seg av innen du sjekker tempen, skal den vise siste måling igjen, men det gjør den altså ikke. Mulig det kun er min, men jeg anbefaler derfor ikke denne. Jeg temper med pearly jeg da, har den andre som backup, men bruker den ikke. Vet andre er fornøyde med termometeret fra BT.