Vi som temper

Dagens:
37b0ca79121cbb501bcf8092a50620bc

Noen som ønsker å analysere litt? :D
Synes den der charten ser litt gravid ut jeg;)

ImageUploadedByBV Forum1476343004.109439.jpg

Opp og ned! Kan det være fordi jeg hoster mye og snufser litt at grafen hopper sånn?

ImageUploadedByBV Forum1476344268.191404.jpg

Min graf så langt. Er nok bare 6 dpo, den mener el var samme dag som positiv el test. Den ligner veldig på mine tidligere grafer, så gjenstår å se om det kommer noen endring :)

Det også var en fin graf:) pleier du å ha en sånn dipp i tempen som du har på dpo6?
Ja, har hatt det hver mnd, så det er nok ikke noen indikasjon på noe spennende:( Så får vi se hvordan den ser ut over helgen ;)

Ikke godt å vite hvordan denne PP'n ender gitt. Har ganske kraftige magesmerter, så det kjennes ut som TR er på vei, nesten 1 uke for tidlig. Foreløpig er tappen skyhøy, men har ikke noe særlig med symptomer, så. Dessuten spottet jeg brunlig såvidt det var i går. Mulig jeg deltar på testedate i morgen som jeg fikk spm. om, får se om det er noe vits og om jeg orker..Vis vedlegget 202062

Men fin graf da! :)

Det er dessverre klin umulig å si om du er gravid allerede 7 dpo, men dette ser jo veldig bra ut da!! :D :D

I know... :D And I know... :p

Håper virkelig, men synes troa er litt langt borte akkurat nå. Og så er jeg så desperat utålmodig da. :hilarious:

Dette høres kjent ut :hilarious::hilarious::hilarious:

Hehe... :D

Jeg har liksom en vanlig lutealfase på ca 10 dager. I dag er det 7dpo. Man burde kunne se noe snart da? Det er min tankegang, og det er sååååå langt til søndag. Men pga så lite lyst på å bli skuffet, kommer jeg nok allikevel til å vente. :p

Hei. Skal begynne å tempe igjen. Har mistet termometeret mitt. Noen som vet om ett apotek som har med to desimaler ??

Hei. Skal begynne å tempe igjen. Har mistet termometeret mitt. Noen som vet om ett apotek som har med to desimaler ??

Har basaltermometer (oransje) fra komplett.no liggende, den skulle ha "minne", dvs. temper du i halvsøvne og den rekker å slå seg av innen du sjekker tempen, skal den vise siste måling igjen, men det gjør den altså ikke. Mulig det kun er min, men jeg anbefaler derfor ikke denne. Jeg temper med pearly jeg da, har den andre som backup, men bruker den ikke. Vet andre er fornøyde med termometeret fra BT.

Har basaltermometer (oransje) fra komplett.no liggende, den skulle ha "minne", dvs. temper du i halvsøvne og den rekker å slå seg av innen du sjekker tempen, skal den vise siste måling igjen, men det gjør den altså ikke. Mulig det kun er min, men jeg anbefaler derfor ikke denne. Jeg temper med pearly jeg da, har den andre som backup, men bruker den ikke. Vet andre er fornøyde med termometeret fra BT.

Jeg har et fra billige-tester.no, som skal gjøre det samme, men den gjør det, hvis du holder inne knappen, ikke hvis du bare trykker på den. Har du prøvd det?

Back
Topp