Vis vedlegget 201850 Tror dere at jeg har hatt eggløsning? Mannen er ikke hjemme idag så det blir ingen humping bumping idag
Ser ut som dere har truffet kjempebra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 201850 Tror dere at jeg har hatt eggløsning? Mannen er ikke hjemme idag så det blir ingen humping bumping idag
Ser ut som dere har truffet kjempebra
Jeg er ikke så god på de EL testene, men EL er som regel der tempen er lavest, og når tempen stiger igjen så er den over. Men det ser ut som dere har vært flink å hoppet i høyet, så det hadde trolig ikke gjort noe om EL var i dag og dere fikk tatt en runde i går Når du har hatt tre dager med økt temp , så setter FF et kryssÅååh tusen takk for rask svar var ganske stresset. Usikker om eggløsning er når testen er fremdeles positiv eller negativ igjen?
Legger ved min chart fra når jeg ble gravid testet positivt DPO 8 så da gadd jeg ikke tempe merEr det sant det håper jeg virkelig mannen kommer ikke hjem før fredag skjønner du. Men burde ikke det stige mer eller er det noen som ikke har så høyt stigning?
Vis vedlegget 201862
Legger ved min chart fra når jeg ble gravid testet positivt DPO 8 så da gadd jeg ikke tempe mer
Du er kanskje en "slow riser" Trenger ikke være negativt detNydelig grafmen din ser tydelig at du har hatt eggløsning mtp en skikkelig hopp etter lav temp. Men stiger kanskje ikke mye nok?
Er ei her som hadde en slow rise (fem sider tilbake?) som nettop testet positivt på HCGNydelig grafmen din ser tydelig at du har hatt eggløsning mtp en skikkelig hopp etter lav temp. Men stiger kanskje ikke mye nok?
Er ei her som hadde en slow rise (fem sider tilbake?) som nettop testet positivt på HCG
Tipper du får kryss om to dager Jeg har truaÅååh søte deg du gir meg håp <3 veldig spent på temp imorgen! Og lurer veldig på når FF vil sette kryss
Tipper du får kryss om to dager Jeg har trua
Er det sant det håper jeg virkelig mannen kommer ikke hjem før fredag skjønner du. Men burde ikke det stige mer eller er det noen som ikke har så høyt stigning?
Ja du kan bare bli der oppe du. Og vil du høyere opp er det også helt fint for meg. Men hold deg over streken du...
Dette er sykt spennende!!Ja du kan bare bli der oppe du. Og vil du høyere opp er det også helt fint for meg. Men hold deg over streken du...
Vakkert!!
Dette er sykt spennende!!
Haha... Ja, det er ren thriller dette altså. Og bare 6dpo. Sååååå mye kan skje enda...
Selv om man ikke er dpo selv, så er det jo helt utrolig spennende med dere andre! *river seg i håret*
Du hadde helt rett, jeg skjønner ikke hvordan du så det!