Vi som temper

Åååh tusen takk for rask svar :) var ganske stresset. Usikker om eggløsning er når testen er fremdeles positiv eller negativ igjen?
Jeg er ikke så god på de EL testene, men EL er som regel der tempen er lavest, og når tempen stiger igjen så er den over. Men det ser ut som dere har vært flink å hoppet i høyet, så det hadde trolig ikke gjort noe om EL var i dag og dere fikk tatt en runde i går :) Når du har hatt tre dager med økt temp , så setter FF et kryss:)

Er det sant :D det håper jeg virkelig :) mannen kommer ikke hjem før fredag skjønner du. Men burde ikke det stige mer eller er det noen som ikke har så høyt stigning?

Tror den vil fortsette å stige de to neste dagene, så får du kryss når på 3 DPO. Noen er slow risere :)

Haha... Ja, det er ren thriller dette altså. Og bare 6dpo. Sååååå mye kan skje enda... o_O

Selv om man ikke er dpo selv, så er det jo helt utrolig spennende med dere andre! *river seg i håret*

Selv om man ikke er dpo selv, så er det jo helt utrolig spennende med dere andre! *river seg i håret*

:D Ja, det er det, som er så gøy ved å være her på forum da. Man heier liksom på alle andre og blir så glad, når det går bra, og sitter og banner, når tr kommer hos de andre jentene... Fantastisk gjeng altså... :p

Ikke godt å vite hvordan denne PP'n ender gitt. Har ganske kraftige magesmerter, så det kjennes ut som TR er på vei, nesten 1 uke for tidlig. Foreløpig er tappen skyhøy, men har ikke noe særlig med symptomer, så. Dessuten spottet jeg brunlig såvidt det var i går. Mulig jeg deltar på testedate i morgen som jeg fikk spm. om, får se om det er noe vits og om jeg orker..
ImageUploadedByBV Forum1476333990.736048.jpg

Back
Topp