Like gøy og spennende hver gang å se hvordan charten til slutt blir, når krysset kommer, EL dukker opp og grønn linje på slutten av charten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dagens søte graf
Nå skjedde der noe her da...
Spennende dette. Men ser mange tomme sirkler på din kurve. Tar du ikke tempen samme tid hver dag? For da er tempen litt vanskelig å regne med, hvis ikke du gjør det.
Hehe, girl you've just made my day! Kunne jeg ha fått sett charten din fra da, er du snill hvis det er mulig?
Det er nettopp det som er så merkelig, at jeg gjør faktisk det, men har ikke hatt hele dotter på lenge. For det skal vel ikke ha en betydning NÅR jeg legger inn tempen på FF vel? For noen morgener glemmer jeg å skrive inn på FF, selv om selve tempinga er til samme tid hver dag. Har lagt inn en default-tidspunkt for tempingen også, men. Så tempen skal stemme, selv om det dukker opp tomme dotter.
Jo, det registreres på det klokkeslettet du legger inn tempen! Du kan endre på klokken for når du faktisk målte tempen Rett under temperatur finner du "temperature time" Da vil du bli kvitt sirklene dine og få dotter i stedetDet er nettopp det som er så merkelig, at jeg gjør faktisk det, men har ikke hatt hele dotter på lenge. For det skal vel ikke ha en betydning NÅR jeg legger inn tempen på FF vel? For noen morgener glemmer jeg å skrive inn på FF, selv om selve tempinga er til samme tid hver dag. Har lagt inn en default-tidspunkt for tempingen også, men. Så tempen skal stemme, selv om det dukker opp tomme dotter.
Like gøy og spennende hver gang å se hvordan charten til slutt blir, når krysset kommer, EL dukker opp og grønn linje på slutten av charten!
Normalt med så store hopp? Tror jeg hadde EL i går. Positiv test på søndag som var negativ på kvelden i går og negativ i dag. Så tempen høyere i dag
Vis vedlegget 201662
Mitt temperaturskjema så langt i syklusen
Fin kurve ja Så den må gjerne fortsette å utvikle seg i den retningen Har litt for mange kurver med dipp på slutten enda... Har stoooore planer om å vente til mandag! Så får vi se da vet duFor en fin kurve!!! Babyyyyykurve Når skal du teste?
Fin kurve ja Så den må gjerne fortsette å utvikle seg i den retningen Har litt for mange kurver med dipp på slutten enda... Har stoooore planer om å vente til mandag! Så får vi se da vet du
Will doSå spennende! Du må oppdatere underveis
Owææh! Du fikk BFP på 7 DPO allerede jo!! Takk for titten, må sammenligne din med min nå for å se hvordan jeg ligger an.
Ja det var rart da. Tenker du får sjekke data igjennom syklusen, om du ser forskjell i tiden på de forskjellige dager da.
Jo, det registreres på det klokkeslettet du legger inn tempen! Du kan endre på klokken for når du faktisk målte tempen Rett under temperatur finner du "temperature time" Da vil du bli kvitt sirklene dine og få dotter i stedet
Vis vedlegget 201662
Mitt temperaturskjema så langt i syklusen
Jeg veeet! Eeer så fascinert av temping like spennende hver dag!