Vi som temper

Nå skjedde der noe her da... :rolleyes:
c793ea4c05d9dc5e65101b5a9ee83b7c

Denne ser lovlig ut altså :) fin tempkurve,krysser fingrene og heia gullegget :D

Spennende dette. :D Men ser mange tomme sirkler på din kurve. Tar du ikke tempen samme tid hver dag? For da er tempen litt vanskelig å regne med, hvis ikke du gjør det.

Det er nettopp det som er så merkelig, at jeg gjør faktisk det, men har ikke hatt hele dotter på lenge. For det skal vel ikke ha en betydning NÅR jeg legger inn tempen på FF vel? For noen morgener glemmer jeg å skrive inn på FF, selv om selve tempinga er til samme tid hver dag. Har lagt inn en default-tidspunkt for tempingen også, men. Så tempen skal stemme, selv om det dukker opp tomme dotter.

Det er nettopp det som er så merkelig, at jeg gjør faktisk det, men har ikke hatt hele dotter på lenge. For det skal vel ikke ha en betydning NÅR jeg legger inn tempen på FF vel? For noen morgener glemmer jeg å skrive inn på FF, selv om selve tempinga er til samme tid hver dag. Har lagt inn en default-tidspunkt for tempingen også, men. Så tempen skal stemme, selv om det dukker opp tomme dotter.

Ja det var rart da. Tenker du får sjekke data igjennom syklusen, om du ser forskjell i tiden på de forskjellige dager da. :)

Normalt med så store hopp? Tror jeg hadde EL i går. Positiv test på søndag som var negativ på kvelden i går og negativ i dag. Så tempen høyere i dag :)
665cd0bc76263058581f9db12a1d2b14

Jo, det registreres på det klokkeslettet du legger inn tempen! Du kan endre på klokken for når du faktisk målte tempen :-) Rett under temperatur finner du "temperature time" :-) Da vil du bli kvitt sirklene dine og få dotter i stedet :)

ImageUploadedByBV Forum1476176012.592242.jpg

Mitt temperaturskjema så langt i syklusen :-)

Like gøy og spennende hver gang å se hvordan charten til slutt blir, når krysset kommer, EL dukker opp og grønn linje på slutten av charten! ;)

Jeg veeet! Eeer så fascinert av temping :D like spennende hver dag!

Normalt med så store hopp? Tror jeg hadde EL i går. Positiv test på søndag som var negativ på kvelden i går og negativ i dag. Så tempen høyere i dag :)
665cd0bc76263058581f9db12a1d2b14

Bruker du et basaltermometer? Altså med to desimaler...

For en fin kurve!!! Babyyyyykurve ;) Når skal du teste?
Fin kurve ja :-) Så den må gjerne fortsette å utvikle seg i den retningen ;) Har litt for mange kurver med dipp på slutten enda... Har stoooore planer om å vente til mandag! Så får vi se da vet du :rolleyes:

Fin kurve ja :-) Så den må gjerne fortsette å utvikle seg i den retningen ;) Har litt for mange kurver med dipp på slutten enda... Har stoooore planer om å vente til mandag! Så får vi se da vet du :rolleyes:

Så spennende! Du må oppdatere underveis :)

Ja det var rart da. Tenker du får sjekke data igjennom syklusen, om du ser forskjell i tiden på de forskjellige dager da. :)

Jo, det registreres på det klokkeslettet du legger inn tempen! Du kan endre på klokken for når du faktisk målte tempen :) Rett under temperatur finner du "temperature time" :) Da vil du bli kvitt sirklene dine og få dotter i stedet :)

Takk for tips, hadde som sagt på default på tidspunkt, men allikevel var tidspunktet feil på noen av dagene. Nå som dette ble endret, ble alle fylte dotter. :)

Last edited:
Jeg veeet! Eeer så fascinert av temping :D like spennende hver dag!

Merkelig at det skal nesten føles som både nedtelling til julaften disse DPO-dagene og som julaften hver morgen når tempen skal taes - er den "innenfor" i dag, høy eller lav?!? :laughing002

Back
Topp