Vi som temper

Iiik! Jeg er 8 DPO i dag!! Men skal jeg teste? Nei, det er jeg dessverre for feig til gitt... :smiley-ashamed004

Hehe! Nei, det er vanligvis veldig tidlig å teste altså, så hvis du klarer å holde deg noen dager til så er det sikkert ikke dumt! Men jeg har alltid hatt kort lutealfase, tidvis defekt, derfor tester jeg tidlig :)

Merkelig at det skal nesten føles som både nedtelling til julaften disse DPO-dagene og som julaften hver morgen når tempen skal taes - er den "innenfor" i dag, høy eller lav?!? :laughing002

Haha... Ja, det er helt galt altså... Så mye moro vi har... :D:D

Du også har en slow-rising chart jo! :D Ser veldig lovende ut ja, du skal se dette går veien! :happy112

Det har jeg :-) Etter noen pp så har jeg som vanlig ikke troa! Men vi får se hva som skjer!! :)

Nei det har jeg ikke investert i enda. Men det har vel ikke noe å si på om det hopper fra 34-35?

Jo ;) skal du registrere temp og få utslag på el må du nesten bruke med to desimaler. Temphoppet for markert el kan nemlig være så lite som 0,2-0,5 grader. Og det får du ikke med på et termometer uten to desimaler :) koster rundt 30kr :)

Merkelig at det skal nesten føles som både nedtelling til julaften disse DPO-dagene og som julaften hver morgen når tempen skal taes - er den "innenfor" i dag, høy eller lav?!? :laughing002

Haha, ja! Vil bare gå til sengs vett. Sånn at man kan tempe igjen :p

Jeez... Snakker om å være besatt da! Nå tok jeg meg selv i å sitte her og sammenligne charten min for denne PP´n med andres på FF som endte opp med graviditet. Er det mulig, liksom. Arrgh! Get a life, jente!! Jeg gremmes av meg selv... Har fått den livsfarlige DPO-sykdommen, hold dere på avstand - det er farlig smittsomt! :p

Vedlegg

• FF.jpg
    FF.jpg
    46 KB · Visninger: 138
Jeez... Snakker om å være besatt da! Nå tok jeg meg selv i å sitte her og sammenligne charten min for denne PP´n med andres på FF som endte opp med graviditet. Er det mulig, liksom. Arrgh! Get a life, jente!! Jeg gremmes av meg selv... Har fått den livsfarlige DPO-sykdommen, hold dere på avstand - det er farlig smittsomt! :p

Hahahaha... Vi andre er ikke noe bedre tror jeg. Det må være en computer virus dette da. BV er infisert... :hilarious::hilarious::hilarious:

Når skal du teste:)?

Jo ;) skal du registrere temp og få utslag på el må du nesten bruke med to desimaler. Temphoppet for markert el kan nemlig være så lite som 0,2-0,5 grader. Og det får du ikke med på et termometer uten to desimaler :) koster rundt 30kr :)
Men jeg fikk stort hopp. Og alle tegn tilsa el i går. Men 30 kr? Hvor? Har sett til mye høyere pris enn det:s

Våknet i stad, tempet oralt og like spent hver morgen som alltid. Oh de små gleder! Fikk litt av en pangstart - hadde jeg ikke allerede ligget, så hadde jeg ramlet om, og var jeg ikke ordentlig våken allerede - ja, kan love at jeg ble det. Jeg hadde en megadipp i tempen!! Hyyyyl!! Blir det TR?!? Er jeg ikke gravid?!? Er alt håp ute allerede?!? Tempen hadde sunket, like mye som hjertet gjorde da jeg leste disse superhellige 4 sifrene. Panikkslagen sammenlignet jeg med gravid-charter på FF, fant denne og begynte å puste igjen. Jeg trodde seriøst jeg skulle dø, og så lilla jeg hadde rukket å bli av å holde pusten, så var det nære på før FF reddet meg. Wow - dette er jo lovende start på nok en dag i DPO-land, med full galskap! :p Håper dere andre fikk en bedre start enn meg, ha en fin dag! ;)

ImageUploadedByBV Forum1476247148.775961.jpg

Last edited:
Våknet i stad, tempet oralt og like spent hver morgen som alltid. Oh de små gleder! Fikk litt av en pangstart - hadde jeg ikke allerede ligget, så hadde jeg ramlet om, og var jeg ikke ordentlig våken allerede - ja, kan love at jeg ble det. Jeg hadde en megadipp i tempen!! Hyyyyl!! Blir det TR?!? Er jeg ikke gravid?!? Er alt håp ute allerede?!? Tempen hadde sunket, like mye som hjertet gjorde da jeg leste disse superhellige 4 sifrene. Panikkslagen sammenlignet jeg med gravid-charter på FF, fant denne og begynte å puste igjen. Jeg trodde seriøst jeg skulle dø, og så lilla jeg hadde rukket å bli av å holde pusten, så var det nære på før FF reddet meg. Wow - dette er jo lovende start på nok en dag i DPO-land! :p Håper dere andre fikk en bedre start enn meg, ha en fin dag! ;)

Vis vedlegget 201824

Spennende graf!

Men jeg fikk stort hopp. Og alle tegn tilsa el i går. Men 30 kr? Hvor? Har sett til mye høyere pris enn det:s

Jeg har to :p ett kjøpt på billige tester og ett på komplettapotek (da det var salg måtte jeg sikre meg ett i reserve).

Opp og ned, opp og ned, opp og ned :p Går litt sånn hos meg frem til det nærmer seg el tydeligvis :p da stabiliserer det seg mer... Hormones all over the place!

ImageUploadedByBV Forum1476256679.307289.jpg

Back
Topp