FF trekker linjen tilbake en dag, så den var positiv 8 dpo. Men skygge 7 dpo
Iiik! Jeg er 8 DPO i dag!! Men skal jeg teste? Nei, det er jeg dessverre for feig til gitt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
FF trekker linjen tilbake en dag, så den var positiv 8 dpo. Men skygge 7 dpo
Iiik! Jeg er 8 DPO i dag!! Men skal jeg teste? Nei, det er jeg dessverre for feig til gitt...
Merkelig at det skal nesten føles som både nedtelling til julaften disse DPO-dagene og som julaften hver morgen når tempen skal taes - er den "innenfor" i dag, høy eller lav?!?
Nei det har jeg ikke investert i enda. Men det har vel ikke noe å si på om det hopper fra 34-35?Bruker du et basaltermometer? Altså med to desimaler...
Du også har en slow-rising chart jo! Ser veldig lovende ut ja, du skal se dette går veien!
Nei det har jeg ikke investert i enda. Men det har vel ikke noe å si på om det hopper fra 34-35?
Merkelig at det skal nesten føles som både nedtelling til julaften disse DPO-dagene og som julaften hver morgen når tempen skal taes - er den "innenfor" i dag, høy eller lav?!?
Jeez... Snakker om å være besatt da! Nå tok jeg meg selv i å sitte her og sammenligne charten min for denne PP´n med andres på FF som endte opp med graviditet. Er det mulig, liksom. Arrgh! Get a life, jente!! Jeg gremmes av meg selv... Har fått den livsfarlige DPO-sykdommen, hold dere på avstand - det er farlig smittsomt!
Jeez... Snakker om å være besatt da! Nå tok jeg meg selv i å sitte her og sammenligne charten min for denne PP´n med andres på FF som endte opp med graviditet. Er det mulig, liksom. Arrgh! Get a life, jente!! Jeg gremmes av meg selv... Har fått den livsfarlige DPO-sykdommen, hold dere på avstand - det er farlig smittsomt!
Men jeg fikk stort hopp. Og alle tegn tilsa el i går. Men 30 kr? Hvor? Har sett til mye høyere pris enn det:sJo skal du registrere temp og få utslag på el må du nesten bruke med to desimaler. Temphoppet for markert el kan nemlig være så lite som 0,2-0,5 grader. Og det får du ikke med på et termometer uten to desimaler koster rundt 30kr
Når skal du teste?
Våknet i stad, tempet oralt og like spent hver morgen som alltid. Oh de små gleder! Fikk litt av en pangstart - hadde jeg ikke allerede ligget, så hadde jeg ramlet om, og var jeg ikke ordentlig våken allerede - ja, kan love at jeg ble det. Jeg hadde en megadipp i tempen!! Hyyyyl!! Blir det TR?!? Er jeg ikke gravid?!? Er alt håp ute allerede?!? Tempen hadde sunket, like mye som hjertet gjorde da jeg leste disse superhellige 4 sifrene. Panikkslagen sammenlignet jeg med gravid-charter på FF, fant denne og begynte å puste igjen. Jeg trodde seriøst jeg skulle dø, og så lilla jeg hadde rukket å bli av å holde pusten, så var det nære på før FF reddet meg. Wow - dette er jo lovende start på nok en dag i DPO-land! Håper dere andre fikk en bedre start enn meg, ha en fin dag!
Vis vedlegget 201824
Men jeg fikk stort hopp. Og alle tegn tilsa el i går. Men 30 kr? Hvor? Har sett til mye høyere pris enn det:s
Ser ut som du hadde det syklusdag 22Vis vedlegget 201850 Tror dere at jeg har hatt eggløsning? Mannen er ikke hjemme idag så det blir ingen humping bumping idag
Ser ut som du hadde det syklusdag 22