Vi som temper

Da kom tanta med et brak! Da har jeg plutselig 28 dagers syklus istedenfor 41 etter en syklus med Vitex.
IMG_20161008_124221.png

Temper dere under tantebesøk?

Var litt stresset frem til i dag, da jeg oppdaget at jeg er en såkalt "slow riser" og tenkte siden tempen ikke steg markant at jeg hadde lavt nivå av progesteron. Heldigvis ble det et lite hopp i tempen i dag. :) Noen tilbakemeldinger på charten min, ser det greit ut at tempen stiger så sakte?

Vedlegg

• FullSizeRender (2).jpg
    FullSizeRender (2).jpg
    128,7 KB · Visninger: 176
Var litt stresset frem til i dag, da jeg oppdaget at jeg er en såkalt "slow riser" og tenkte siden tempen ikke steg markant at jeg hadde lavt nivå av progesteron. Heldigvis ble det et lite hopp i tempen i dag. :) Noen tilbakemeldinger på charten min, ser det greit ut at tempen stiger så sakte?

Synes den ser fin ut jeg :D

Jeg har vært slow riser når jeg har vært gravid ;)

Dagens lille graf :)

ImageUploadedByBV Forum1476172548.266987.jpg

Jeg og' fikk en topp på 5 DPO. Hva betyr det, mon tro?!?

imageuploadedbybv-forum1476173395-697166-jpg.201659

Spennende dette. :D Men ser mange tomme sirkler på din kurve. Tar du ikke tempen samme tid hver dag? For da er tempen litt vanskelig å regne med, hvis ikke du gjør det.

Back
Topp