Dgn180sx
Betatt av forumet
Blir vel en test i morgen tidligSpennende med tempekurvene her nå. Når skaldu teste?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir vel en test i morgen tidligSpennende med tempekurvene her nå. Når skaldu teste?
Spenningen stiger :-O hva tror dere om denne alle glade tempere?
Spennende da! Lykke til! Håper du underretter oss med en gangBlir vel en test i morgen tidlig
Skal gjøre detSpennende da! Lykke til! Håper du underretter oss med en gang
Jeg ser streker på alle, men det kan kanskje være skyggestreker? 8DPO er veldig tidlig enda så mye utvikling kan skjeSkal gjøre det
Dette er nå testene tatt siste 3 dagene. 8dpo i dag. (I går ble testen tatt 3 timer etter siste dorunde)Vis vedlegget 200663
Har du ikke testa?!!! Fort deg i så fall, JEG er altfor spent!!
Så spennende har du tenkt å teste?
For en fin graf!
Ja er d jeg tenker også. Har hatt litt smerter i magen/livmor i dag og disse er ikke typiske menssmerter. Satse på at det er festesmerterJeg ser streker på alle, men det kan kanskje være skyggestreker? 8DPO er veldig tidlig enda så mye utvikling kan skje
Det kan jo hende Jeg hadde hvertfall litt smerter Men om embryoet fester seg nå så EE det ikke så rart om du ikke får utslag på stix. HCG begynner å produseres etter det har festet segJa er d jeg tenker også. Har hatt litt smerter i magen/livmor i dag og disse er ikke typiske menssmerter. Satse på at det er festesmerter
Ja d bruker jo 5-6 dager på å feste seg så da er d om d blir produsert fra dag en eller ikke blir vel ny test i morgenDet kan jo hende Jeg hadde hvertfall litt smerter Men om embryoet fester seg nå så EE det ikke så rart om du ikke får utslag på stix. HCG begynner å produseres etter det har festet seg
Jaaaa!! Spent spent spent!!
Grafen holder seg fortsatt høy så da er det kanskje på tide og svi av en test (jeg får manne meg opp og ta en tur på apoteket ;-) )? jeg tenker den bør bli positiv nå 16DPO?
Se det ja!! Ultrapositiv!!! Gratulerer massewæææææ... nå skjønner jeg ingen ting.. er dette mulig liksom? :-O
Grattulerer mega strek det derwæææææ... nå skjønner jeg ingen ting.. er dette mulig liksom? :-O
Grafen holder seg fortsatt høy så da er det kanskje på tide og svi av en test (jeg får manne meg opp og ta en tur på apoteket ;-) )? jeg tenker den bør bli positiv nå 16DPO?
Se det ja!! Ultrapositiv!!! Gratulerer masse
Grattulerer mega strek det der
Da bør du få deg en BFP!!!
wæææææ... nå skjønner jeg ingen ting.. er dette mulig liksom? :-O
Det der er absolutt ingen tullestrek!!!Takk.. føler fortsatt det er for godt til å være sant.. men det der er vell ingen tullestrek