Vi som temper

Spenningen stiger :-O hva tror dere om denne alle glade tempere?
bb4e9a8a4a5b8c39e36c0c75813331f7

For en fin graf! :D

Har du ikke testa?!!! Fort deg i så fall, JEG er altfor spent!! :D :D

Så spennende:) har du tenkt å teste?

For en fin graf! :D

Har ikke testa :facepalm: tørr ikke! har ikke noe test i huset heller... og vil ikke gå på apoteket (bor på ett lite sted):singing: kan jo bestille på nettet, men da tar det jo 3-4 dager og da regner jeg med tanta har kommet....haha, det har jeg tenkt noen dager nå.. kunne vell sikkert hatt noen tester i postkassa i dag.. tenker at det ville vært for godt til å være sant at vi skulle vært gravid nå, er i pp1 nå, brukte 25 pp på storesøster..... skikkelig ambivalent om jeg tror på at det kan være en baby-graf eler ikke :smiley-angelic008

Last edited:
Det kan jo hende :):) Jeg hadde hvertfall litt smerter :) Men om embryoet fester seg nå så EE det ikke så rart om du ikke får utslag på stix. HCG begynner å produseres etter det har festet seg :)
Ja d bruker jo 5-6 dager på å feste seg så da er d om d blir produsert fra dag en eller ikke :) blir vel ny test i morgen :p

50def1bbcc0741335a78bc34ecb39707

Grafen holder seg fortsatt høy så da er det kanskje på tide og svi av en test (jeg får manne meg opp og ta en tur på apoteket ;-) )? jeg tenker den bør bli positiv nå 16DPO? :-)

50def1bbcc0741335a78bc34ecb39707

Grafen holder seg fortsatt høy så da er det kanskje på tide og svi av en test (jeg får manne meg opp og ta en tur på apoteket ;-) )? jeg tenker den bør bli positiv nå 16DPO? :-)

Da bør du få deg en BFP!!!

Back
Topp