Blue_
Gift med forumet
BFP?
Big fat positive!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BFP?
Big fat positive!
Grafen holder seg fortsatt høy så da er det kanskje på tide og svi av en test (jeg får manne meg opp og ta en tur på apoteket ;-) )? jeg tenker den bør bli positiv nå 16DPO?
wæææææ... nå skjønner jeg ingen ting.. er dette mulig liksom? :-O
Takk :-DWEEEEEE!!!!! Åh, grattis!!!!!
Blir vel en test i morgen tidlig
Fantastisk med tempetråd Jeg er helt tempefrelst, har vært det i flere mnd. Med ustabile sykluser er det fantastisk å vite når eggløsning faktisk har vært, uten å holde på med el-tester (aldri fått positiv).
Her er min kurve:
tempet 45 min tidlig i dag, siden jeg lå våken med vondt i ryggen. Men liker kurven min
Tror nok snart, jeg nærmer meg dpo land da. det var også på tide for å si det sånn.
Det kan se ut som du er 1 dpo i dag Det blir spennende å se om FF setter kryss på søndag
Ja, nå håper jeg, vi er i rute snart. Blir godt å komme over denne her enormt lange pp. Er vant til å ha ca 27 dager. Dette er jo tullete.
Nope, men TR har ankommet, så trenger ikke testeSå spennende håper det blir bakr
Har du testet?
Nope, men TR har ankommet, så trenger ikke teste
Nope, men TR har ankommet, så trenger ikke teste
Nei så dumt håper det klaffer neste mnd da
Du hadde helt rett, jeg skjønner ikke hvordan du så det!Nice, du er nok gravid .
Ser ut som "skoleeksempelet" på en gravid- chart .
TR hadde visst ikke ankommet allikevel! Testet positivt i dag!!
Vis vedlegget 201066 Vis vedlegget 201067
ENDELIG falt tempen!! Hvor mange dager tar det fra tempen faller tanta kommer, for dere?
Vis vedlegget 201058