Vi som temper

Ja jeg måtte spørre henne idag om når hun fant ut at hun var gravid. Hun sa at hun først testet 11,13,15,16,17 dpo neg. Det var først 18 dpo hun fikk positiv :D 20 dpo var det ingen tvil lenger. Krysser fingrene at det er det samme hos deg :) ikke gi opp håpet. Venninna mi har pcos. 2 barn fra før så nå venter hun nr 3!

Tusen takk, betryggende å høre! :joyful::Heartpink

76a757e625238c5197827f836f5b9456

Jeg forstår ingenting. Tidligere ved el, så har tempen hoppet i været. Ikke stegvis litt etter litt, som nå. Og ut fra charten ser det jo ut som om El var på cd 13? Men ikke positiv el.test før i går? Er jo ikke samsvar mellom noe her.

76a757e625238c5197827f836f5b9456

Jeg forstår ingenting. Tidligere ved el, så har tempen hoppet i været. Ikke stegvis litt etter litt, som nå. Og ut fra charten ser det jo ut som om El var på cd 13? Men ikke positiv el.test før i går? Er jo ikke samsvar mellom noe her.

Tempen har ikke steget nok til at du har hatt eggløsning CD12/13, ser det ut til. Gi det et par dager, men fortsett å teste etter EL, så øker forhåpentligvis tempen din de neste dagene. Happy humping :)

Tempen har ikke steget nok til at du har hatt eggløsning CD12/13, ser det ut til. Gi det et par dager, men fortsett å teste etter EL, så øker forhåpentligvis tempen din de neste dagene. Happy humping :)

Ja, positiv el.test i går kveld og i dag. Får vente på høyere temperatur, bare så uvant at den klatrer oppover. Tidligere har den hoppet en halv grad liksom.

Ja, positiv el.test i går kveld og i dag. Får vente på høyere temperatur, bare så uvant at den klatrer oppover. Tidligere har den hoppet en halv grad liksom.

Jeg har EL andre og siste dag jeg har positiv ELtest :) så vil tippe tempen hopper opp i morra :D

Våknet i stad, tempet oralt og like spent hver morgen som alltid. Oh de små gleder! Fikk litt av en pangstart - hadde jeg ikke allerede ligget, så hadde jeg ramlet om, og var jeg ikke ordentlig våken allerede - ja, kan love at jeg ble det. Jeg hadde en megadipp i tempen!! Hyyyyl!! Blir det TR?!? Er jeg ikke gravid?!? Er alt håp ute allerede?!? Tempen hadde sunket, like mye som hjertet gjorde da jeg leste disse superhellige 4 sifrene. Panikkslagen sammenlignet jeg med gravid-charter på FF, fant denne og begynte å puste igjen. Jeg trodde seriøst jeg skulle dø, og så lilla jeg hadde rukket å bli av å holde pusten, så var det nære på før FF reddet meg. Wow - dette er jo lovende start på nok en dag i DPO-land, med full galskap! :p Håper dere andre fikk en bedre start enn meg, ha en fin dag! ;)

Vis vedlegget 201824
Kan det ha vært festedipp kanskje? Hvor mange dpo er du?:)

Hmm.. tempen fortsetter å stige! Kan det variere fra syklus til syklus hvor tempen legger seg?

Til nå er den sånn:

IMG_20161015_144051.png

Dette er forrige syklus:
IMG_20161015_144413.png

Forrige syklus ligger jeg stort sett jevnt rundt 36.15 ish og nedover før EL . Etter EL stiger den 36.40 og oppover.

Denne syklusen har jeg tempen oppført seg veldig annerledes hvertfall... Hmm, dette er frustrerende og spennende på en og samme gang. :hilarious: Prøver å trøste meg med at tiden vil vise :rolleyes:

Sånn ser dagens ut: please hold deg der da. :)
1ba7eccc72a0ab80706b63f735421a2f

Hmm.. tempen fortsetter å stige! Kan det variere fra syklus til syklus hvor tempen legger seg?

Til nå er den sånn:

Vis vedlegget 202545

Dette er forrige syklus:
Vis vedlegget 202546
Forrige syklus ligger jeg stort sett jevnt rundt 36.15 ish og nedover før EL . Etter EL stiger den 36.40 og oppover.

Denne syklusen har jeg tempen oppført seg veldig annerledes hvertfall... Hmm, dette er frustrerende og spennende på en og samme gang. :hilarious: Prøver å trøste meg med at tiden vil vise :rolleyes:

Nå snakker jeg kun av egen erfaring, men hos meg varierer det veldig, spesielt før EL! :)

Back
Topp