Hei jenterJeg skal ha nattevakt i natt, hvordan gjør jeg med måling da? Måler når jeg står opp etter å ha sovet i morgen etter jobb eller blir det ugyldig da?
![]()
Du måler bare etter jobb, når du har fått sovet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei jenterJeg skal ha nattevakt i natt, hvordan gjør jeg med måling da? Måler når jeg står opp etter å ha sovet i morgen etter jobb eller blir det ugyldig da?
![]()
Blir spennende å se hva som kommer til å sje de neste dagene. 6 dpo i dag.
Vi får se, vi får seGodt dere har troa! Jeg har det ikke
![]()
Joda, du har tilgang på masse info i gratisversjonen også, gå inn på Docs, education & fun i appen.Jeg har gratis versjon av ff så har ikke mulighet til det tror jeg. Men jeg prøver så får jeg bare se![]()
Tusen takkDu måler bare etter jobb, når du har fått sovet.Trenger minimum 3 timer søvn for å kunne måle. God vakt i natt!
Takk takkJoda, du har tilgang på masse info i gratisversjonen også, gå inn på Docs, education & fun i appen.![]()
Jeg har ikke så mye erfaring med EL-tester, men 15 ser jo positiv ut?
Jeg har ikke så mye erfaring med EL-tester, men 15 ser jo positiv ut?![]()
Den var nesten positiv (innen frist). Kan være jeg gikk glipp av toppen også. El er i allefall ikke cd13 som FF har satt kryss til. Så den høye tempen må være pga at jeg er småsyk.
Ja det tror jeg ogsåog hvis du har el symp nå så vil jeg tro det er el nå du har
jeg var også småsyk da de høye toppene. Ingen feber. Kun hoste og sår hals. Velkommen til dpo land
finally
men fortsett å teste uansett litt til tenker jeg.
Heia! Opp, opp, opp!Dette er såå spennendeat temperatur kan være så spennende å nervepirrende
deler dagens stigning
![]()
Vanskelig å si. Hvis du ser på min kurve et par sider tilbake her ser du at jeg hadde to dipper etter EL, den første har jeg alltid, den andre (9 dpo, tror jeg det var) kan ha vært festedipp, ettersom jeg ble gravid den syklusen. Tempen synker til eller under baseline for meg når TR nærmer seg, men det skjer typisk sånn 11-12 dpo.Vis vedlegget 203018 Dagens temp! Ikke så veldig spennende. Betyr det at jeg kanskje får tr eller ville den sunket mer?
Dagens temp! Ikke så veldig spennende. Betyr det at jeg kanskje får tr eller ville den sunket mer?
Vanskelig å si. Hvis du ser på min kurve et par sider tilbake her ser du at jeg hadde to dipper etter EL, den første har jeg alltid, den andre (9 dpo, tror jeg det var) kan ha vært festedipp, ettersom jeg ble gravid den syklusen. Tempen synker til eller under baseline for meg når TR nærmer seg, men det skjer typisk sånn 11-12 dpo.
Vis vedlegget 202848
Dagens temperaturskjema. Intet nytt å melde enda, får nok mer svar i morgen! Tar kanskje en test i morgen også![]()