Å fy flate, jeg ville blitt gal!!! I det minste kan man vel se om steken blir sterkere da, skjønner jo at legene ikke måler hcg i hytt og pine..Nei, jeg har ikke målt, det er bare tre uker siden cytotec (hadde MA), og det er jo først etter fire uker man skal kontakte lege hvis testen fortsatt er positiv. Tok ny g-test i dag, som var enda litt svakere enn sist, så det nærmer seg nok negativ nå.
Men denne tempen gjør meg tussete, altså, i dag hadde jeg en dipp igjen, og FF fjernet krysset for el. Jeg føler virkelig på kroppen at el har vært, men på den annen side stoler jeg ikke helt på denne kroppen om dagen... Men det hjelper å kunne tømme seg for litt frustrasjon her. Dere er jammen gode å ha. ❤
Er det mulig å legge inn positiv g-test i starten av syklusen din, for å sette en negativ noen dager senere? Altså, vil FF være med til å starte en syklus med blødning og positiv test, som blir negativ? Tenker om det vil påvirke et evt kryss? Om den skjønner at høy temp i starten kan være pga positiv test?
Krysser fingrene for at det snart blir styr på den syklusen! Og at om det ikke blir positiv test, at neste syklus blir litt mer normalt