Vilsågjerne101
Elsker forumet
Ååh, dette blir så bra!
Skal be om pergo assa!!
Og crinone gel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, dette blir så bra!
Skal be om pergo assa!!
Dette ser veldig lovende ut foreløpig, da. Håper du er tilbake til normalen nå! Det har jammen meg tatt lang nok tid!Dagens temp:
Vis vedlegget 206946
Selv om det er tidlig i syklusen, ligner den ikke på de andre... mye jevnere og "rolig" graf... Så vet ikke helt når jeg kan forvente EL...
Har også mye mer utflod nå! Selv om det bare er "Sticky". Kanskje den er tilbake til normalen etter MA?? Håper alt dette er positivt for denne pp!
Dagens temp:
Vis vedlegget 206946
Selv om det er tidlig i syklusen, ligner den ikke på de andre... mye jevnere og "rolig" graf... Så vet ikke helt når jeg kan forvente EL...
Har også mye mer utflod nå! Selv om det bare er "Sticky". Kanskje den er tilbake til normalen etter MA?? Håper alt dette er positivt for denne pp!
Dette ser veldig lovende ut foreløpig, da. Håper du er tilbake til normalen nå! Det har jammen meg tatt lang nok tid!
Har ikke målt i dag, nei, men tok en ny test i morges. Den har ikke blitt sterkere siden tirsdag, så nå har jeg mistet troen. Er nok ikke noe julibaby på gang her.Ja! Og helt annerledes enn de tidligere syklusene jeg har tempet. Så er spent på fortsettelsenja, hjelpes! Nå er det på tide med normal kropp
synes jeg har fortjent det
![]()
Har du lagt bort termometeret eller?
Har ikke målt i dag, nei, men tok en ny test i morges. Den har ikke blitt sterkere siden tirsdag, så nå har jeg mistet troen. Er nok ikke noe julibaby på gang her.
Begynte du først å tempe etter MA?
Nei, jeg tok jo første prøve i går, og skal ta en på mandag. Men har ikke noe som helst håp nå, det er nok bare rester. Hadde egentlig vært digg om tr bare kom nå i løpet av helgen og skylte ut resten av faenskapet.Åh, så dumt! Fått svar på HCG da?
JaPrøvde temping med førstemann også. Men da begynte jeg å tempe midt i syklusen (da hadde jeg syklus på rundt 40). Fikk positiv el-test, men ikke noe temphopp.... Prøvde da en gtest - positiv
![]()
Så fikk ikke gjort det så lenge. Og planen var å tempe fra pp2 sist, siden jeg ventet på nytt termometer... men ble jo gravid på pp1...
Ånei.. Jeg hadde jo så mye troen på at du var gravid nå! Dette er litt mystifistisk! Det er lenge til tirsdag altså, om det først var der du kunne få svar på blodprøveneHar ikke målt i dag, nei, men tok en ny test i morges. Den har ikke blitt sterkere siden tirsdag, så nå har jeg mistet troen. Er nok ikke noe julibaby på gang her.
Begynte du først å tempe etter MA?
Jeg har vel bare ikke hatt el likevel, da, selv om det virkelig så sånn ut! Dårlig gjort ass.Ånei.. Jeg hadde jo så mye troen på at du var gravid nå! Dette er litt mystifistisk! Det er lenge til tirsdag altså, om det først var der du kunne få svar på blodprøvene:/
Åå. Opp igjen i morgen, temp, hører du!
Jeg har vel bare ikke hatt el likevel, da, selv om det virkelig så sånn ut! Dårlig gjort ass.![]()
Åå. Opp igjen i morgen, temp, hører du!
Tusen takk remy kanskje det er feste dropp tidlig
Håper du har hatt el og at du slipper min vente periodeunner ingen å vente så lenge på el og tr
det at kvinne kroppen skulle være så komplisert var bare drømmer i mitt tilfelle så langt. Men etter ma så fikk man perioder med sorg og depresjon
jeg er selv på CD 104 og har hatt flere lure eggløsning på både temp og test :/ forløbig er jeg på min tredje 3 dpo og håper virkelig at den er ekte hadde jeg ikke hatt en støttende ektemann i denne perioden så hadde jeg ikke hvist hvordan jeg skulle ha taklet dette! Jeg ønsker med dette å vise at man etter en MA kan ha veldig lang periode uten mens! Jeg var desperat etter lignende tilfelle når jeg havnet i samme situasjon
![]()
Kjenner meg godt igjen! Det tok 12 uker og to dager før jeg fikk min mens tilbake etter MA. "Alle" sa at den kom da i alle fall innen 8 uker..... Spotting og rester nesten fra A-Å.... mange el-tester som ble positive og negative annenhver dag... For et forferdelig slit! Man blir aldri helt ferdig med det... Håper du får tr snartklem
Håper du har hatt el og at du slipper min vente periodeunner ingen å vente så lenge på el og tr
det at kvinne kroppen skulle være så komplisert var bare drømmer i mitt tilfelle så langt. Men etter ma så fikk man perioder med sorg og depresjon
jeg er selv på CD 104 og har hatt flere lure eggløsning på både temp og test :/ forløbig er jeg på min tredje 3 dpo og håper virkelig at den er ekte hadde jeg ikke hatt en støttende ektemann i denne perioden så hadde jeg ikke hvist hvordan jeg skulle ha taklet dette! Jeg ønsker med dette å vise at man etter en MA kan ha veldig lang periode uten mens! Jeg var desperat etter lignende tilfelle når jeg havnet i samme situasjon
![]()
Ikke for å være kjip eller noe, men jeg håper virkelig jeg slipper det dere har opplevd.Kjenner meg godt igjen! Det tok 12 uker og to dager før jeg fikk min mens tilbake etter MA. "Alle" sa at den kom da i alle fall innen 8 uker..... Spotting og rester nesten fra A-Å.... mange el-tester som ble positive og negative annenhver dag... For et forferdelig slit! Man blir aldri helt ferdig med det... Håper du får tr snartklem