Vi som temper

Jepp, har som ventet fått kryss litt for tidlig. Jeg er enig med dere i at cd13 er mest sannsynlig, så jeg regner meg som 3 dpo i dag, ikke 5.
fe8664462b1a1bc31c6d2ba2631e316d
Jeg håper jo virkelig dette er og blir din måned! Men.. om det ikke gør det, kan man vist gå inn å manuelt stille inn når el var, sånn om du vil rette på statistikken din. Evt. se når tr kommer når el var, om du kan regne tilbake om du alltid har samme lutealfase..

Meeeeen.. Håper jo mye mer på at du får en positiv test enn at tr kommer! :D :D ;)

Jeg håper jo virkelig dette er og blir din måned! Men.. om det ikke gør det, kan man vist gå inn å manuelt stille inn når el var, sånn om du vil rette på statistikken din. Evt. se når tr kommer når el var, om du kan regne tilbake om du alltid har samme lutealfase..

Meeeeen.. Håper jo mye mer på at du får en positiv test enn at tr kommer! :D :D ;)
Ja, jeg har satt el manuelt til cd13 nå med tanke på statistikken i forhold til fremtidige sykluser (har hatt veldig stabil lutealfase så langt iallfall) - men jeg håper jo også at jeg slipper det, da. :)

Oi, den var til å bli smågal av! :oops: Ser jo ikke ut som el har vært. Har du hatt noen andre tegn, da, som kunne indikere at kroppen har forsøkt?

Edit: Eller, hvis tempen stiger nå de nærmeste dagene kan det jo muligens ha skjedd noe cd20?
Takk for tilbakemelding :) Har følt murringer av og på siste uken. Gir ikke opp helt enda. Håper du kan ha rett med CD20! Er så lei av 36.50 i temp nå :p

ImageUploadedByBV Forum1480323105.116293.jpg

Kan den ikke bare gjøre et hopp snart da :p
Uansett så ligger den høyere enn tidligere altså. Men man vil jo se det høye hoppet :)

Jeg har litt ustabil nattesøvn, spesielt jo nærmere morgenen man kommer. Derfor temper jeg halvt sovende (har alarm på) litt før kl fem. Så prøver jeg bare å sove videre etterpå, litt avhengig om mini er våken eller ei. Men jeg ser først på termometeret når jeg står opp i seks-tiden, så jeg benytter med alltid av den funksjonen hvor man kan se hva siste måling var. Kan være kjekt å vite om man temper tidlig en dag, hvor man ellers skal sove videre, så man ikke må begynne å fumle med lys for å se termometer, og mobilen for å plotte det inn i FF (for så våkner hvertfall jeg :p ).

Ellers anbefaler jeg deg å lese innlegg nr 3 i denne tråden, om det er noe du lurer på :) http://forum.babyverden.no/threads/vi-som-temper.1656449/
Takk for tips. tempet to dager nå. Så blir spennende å se hva som skjer rundt el.

Kjempefin graf!! Kan se ut som en festedip på CD2, så ser du tempen er på et helt annet nivå etter det :)
Første måned jeg temper så har ingenting å sammenligne med. Men håper virkelig du har rett. En spire er helt klart øverst på ønskelisten! :) men er det ikke tidlig med festedip på CD2?

Last edited:
Første måned jeg temper så har ingenting å sammenligne med. Men håper virkelig du har rett. En spire er helt klart øverst på ønskelisten! :) men er det ikke tidlig med festedip på CD2?
Jo, det er veldig tidlig, og det er dessuten ganske vanlig å ha en dipp et par dager etter el, selv om man ikke er gravid. Jeg har pleid å ha det selv. :) (Ikke meningen å være partypooper, altså. :p ) Men at tempen holder seg høy er meget bra! Dog vanskelig å si noe om betydningen, når det er første gang du temper. Kanskje dette er normalt mønster for deg, men jeg krysser fingre og tær for spire!

Jo, det er veldig tidlig, og det er dessuten ganske vanlig å ha en dipp et par dager etter el, selv om man ikke er gravid. Jeg har pleid å ha det selv. :) (Ikke meningen å være partypooper, altså. :p ) Men at tempen holder seg høy er meget bra! Dog vanskelig å si noe om betydningen, når det er første gang du temper. Kanskje dette er normalt mønster for deg, men jeg krysser fingre og tær for spire!
Ingen fare. Vi er i pp 12 så vet alt om store forhåpninger og optimistisk tolking av alle symptomer rett etter EL, før virkeligheten slår en i bakhodet. Men én gang må det jo være vår tur også, håper ikke det blir så lenge til. :)

Ingen fare. Vi er i pp 12 så vet alt om store forhåpninger og optimistisk tolking av alle symptomer rett etter EL, før virkeligheten slår en i bakhodet. Men én gang må det jo være vår tur også, håper ikke det blir så lenge til. :)
Statistisk sett bør det jo være deres tur veldig snart! :)

9DPO - følelsen er der ikke og tempen er enig

ImageUploadedByBV Forum1480408974.744700.jpg

ImageUploadedByBV Forum1480408995.512314.jpg

Altså.... termometeret har ikke klart å lagre siste temp riktig!!! Så jeg har registrert feil nesten hver gang. Hele grafen er ødelagt :( Ja ja.... nå bør det klaffe som plaster på såret :p

71f77dd8e25b09c50189c6a28aeff622

Hater dpo-land. :( Dagens temp ble tatt halvannen time tidligere enn normalt, så den skulle nok vært bittelitt høyere, omtrent som i går, tenker jeg.
Fikk nettopp vite at svigerinnen min også er gravid, og jeg prøver så hardt å være glad, jeg vet at hun har ønsket seg et barn til i årevis, men det er vanskelig. ALLE er jo faen meg gravide nå, jo! Jeg orker ikke flere! :( Jeg prøver å minne meg selv på at vi nå kanskje vil få to søskenbarn med ikke så altfor stor aldersforskjell, da, det hjelper litt.

71f77dd8e25b09c50189c6a28aeff622

Hater dpo-land. :( Dagens temp ble tatt halvannen time tidligere enn normalt, så den skulle nok vært bittelitt høyere, omtrent som i går, tenker jeg.
Fikk nettopp vite at svigerinnen min også er gravid, og jeg prøver så hardt å være glad, jeg vet at hun har ønsket seg et barn til i årevis, men det er vanskelig. ALLE er jo faen meg gravide nå, jo! Jeg orker ikke flere! :( Jeg prøver å minne meg selv på at vi nå kanskje vil få to søskenbarn med ikke så altfor stor aldersforskjell, da, det hjelper litt.
Sender deg en klem :Heartpink Det er vanskelig når det er noe man ønsker så høyt, men som virker så uoppnåelig :( Krysser fingrene for at tempen bare bouncer opp igjen i morgen, det hadde vært noe det! :D

:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Sender deg en klem :Heartpink Det er vanskelig når det er noe man ønsker så høyt, men som virker så uoppnåelig :( Krysser fingrene for at tempen bare bouncer opp igjen i morgen, det hadde vært noe det! :D

:Heartpink:Heartpink:Heartpink
Takk, kjære deg. ❤ Jeg burde jo virkelig ikke klage heller, har blitt veldig lett gravid to ganger. Men nå forstår jeg bedre hvordan det er for de som sliter!

Back
Topp