Vi som temper

Ved første øyekast tenkte jeg CD 21, fordi jeg selv pleier å ha en dipp på el-dagen. Men hvis du er sikker på den positive eltesten og dagene med el-slim tenker jeg også CD 27 tror jeg. Pga hoppet i temp dagen etterpå.
Jeg er helt sikker på at el testen var positiv, så tror ikke det var CD 21. Trur jeg tar utgangspunkt i CD 27.

Hm, den var litt vrien. Det kan godt være at FF har rett, jeg har selv opplevd at tempen ikke stiger så raskt, pluss at det er fullt mulig å ha el-slim også etter at egget har sluppet. Men jeg ville nok kanskje regnet cd27 som et «worst case scenario», med tanke på IKM og når du evt kan begynne å teste. Hvis du har stabil lutealfase kan du jo evt justere el manuelt etter at tr kommet, hvis du ser at FF har feilberegnet, så blir det riktig i statistikken din. (Men vi får vel satse på at tr ikke kommer i det hele tatt, hva? ;) )
Dette er første syklus etter fødselen, så har ikke oversikt. Tidligere hadde jeg veldi ustabil syklus med over 100 dager. Jeg tror også jeg satser på CD 27, men har nok av tester så starter nok tidlig med testingen

291c0cb5ecfbd1d9e978f1213ceeb301

Med denne tempen skulle man nesten trodd el hadde vært :mad:. Håper mini kan la mamman sove litt mer i fred de neste dagene, tror først el kommer sist i helgen/starten av neste uke :)

Ok jenter, VIP medlemskap - eller ikke??

Det er jo så bortkastete penger, med tanke på at gratismedlemskapet i og for seg er ganske dekkende. Men, merker jeg savner litt VIP funksjonene. Sist kjøpte jeg et år, og ble gravid måneden etter.. Kanskje jeg skal gå for det denne gangen også? Litt kjipt å kjøpe nå, for han jo sterke planer (kanskje ikke så realistiske) om å sitte med positiv test allerede om to-tre uker liksom.. :P

Dette ble kanskje bare vrøvl fra meg, men hva har du? Gratis eller VIP medlemskap? Og hvorfor?

291c0cb5ecfbd1d9e978f1213ceeb301

Med denne tempen skulle man nesten trodd el hadde vært :mad:. Håper mini kan la mamman sove litt mer i fred de neste dagene, tror først el kommer sist i helgen/starten av neste uke :)
Haha, huff. :P Jeg sliter også litt med at jeg våkner så innmari tidlig og ikke får sove igjen, så hvis vi må inn i en ny pp tror jeg at jeg skal sette på alarm klokka 5 i stedet for 6. Kan ikke skylde på jentungen heller her, jeg blir rett og slett så nervøs for tempen når jeg er i dpo-land at jeg våkner grytidlig.

Haha, huff. :p Jeg sliter også litt med at jeg våkner så innmari tidlig og ikke får sove igjen, så hvis vi må inn i en ny pp tror jeg at jeg skal sette på alarm klokka 5 i stedet for 6. Kan ikke skylde på jentungen heller her, jeg blir rett og slett så nervøs for tempen når jeg er i dpo-land at jeg våkner grytidlig.
I dag skylder jeg på mini! Han var så urolig, og sov mer eller mindre oppå meg (sånn helst ligge PÅ ansiktet til mamma!) fra kl var fire. Så nr 1: ubehag ved å ha en to-åring i ansiktet, nr 2: to-åringen virker som en varmedunk, så måtte ta vekk dynen for å avkjøles litt.. :p

Jeg er så trøtt for tiden, så kan jeg sove (altså, er det ingen som forstyrrer), så sover jeg! Men kjenner til det å være nervøs for tempen og sove lett, har hatt problemer med det tidligere :p

Hvordan ser tempen ut i dag? Langt ut i dpo-land?

Blue, hvordan går det med deg?

Ikke så bra. Har slått helt ifra meg at det har klaffet. Venter bare på tr... Vi får ikke prøvd i desember. Så vi prøver én siste i januar (med pergo). Og går ikke dét, venter vi til april.

ImageUploadedByBV Forum1480579378.682512.jpg

ImageUploadedByBV Forum1480579386.435458.jpg

I dag skylder jeg på mini! Han var så urolig, og sov mer eller mindre oppå meg (sånn helst ligge PÅ ansiktet til mamma!) fra kl var fire. Så nr 1: ubehag ved å ha en to-åring i ansiktet, nr 2: to-åringen virker som en varmedunk, så måtte ta vekk dynen for å avkjøles litt.. :p

Jeg er så trøtt for tiden, så kan jeg sove (altså, er det ingen som forstyrrer), så sover jeg! Men kjenner til det å være nervøs for tempen og sove lett, har hatt problemer med det tidligere :p

Hvordan ser tempen ut i dag? Langt ut i dpo-land?
841f4ac34a74eeb1e16d9225c3cc2393

Ikke så spennende ennå, IKM 7.12.

:( :( Klem til deg! Jeg håper til siste slutt likevel, jeg.
Hvorfor skal dere ta pause?

Takk❤️
Vi vil i utgangspunktet ikke ha så sent på året. Og funker det ikke i januar, er det ikke så lenge igjen til april/mai (januar-termin). Så da pauser vi bare... Det føles bare riktig. Selv om det blir tøft og gå inn i januar 17 uten lille engel

Ok jenter, VIP medlemskap - eller ikke??

Det er jo så bortkastete penger, med tanke på at gratismedlemskapet i og for seg er ganske dekkende. Men, merker jeg savner litt VIP funksjonene. Sist kjøpte jeg et år, og ble gravid måneden etter.. Kanskje jeg skal gå for det denne gangen også? Litt kjipt å kjøpe nå, for han jo sterke planer (kanskje ikke så realistiske) om å sitte med positiv test allerede om to-tre uker liksom.. :P

Dette ble kanskje bare vrøvl fra meg, men hva har du? Gratis eller VIP medlemskap? Og hvorfor?

Jeg har vip, 3 mnd av gangen. Moro å ha litt å styre med i ventetiden. Tenker også at det er litt bortkasta penger, men er moro. Og om du kjøper ett år for så å bli gravid den neste måneden så er man vel så glad at det gjør ikke noe om man har brukt litt penger på slikt :-)

Jeg har vip, 3 mnd av gangen. Moro å ha litt å styre med i ventetiden. Tenker også at det er litt bortkasta penger, men er moro. Og om du kjøper ett år for så å bli gravid den neste måneden så er man vel så glad at det gjør ikke noe om man har brukt litt penger på slikt :)
Nå er det nettopp kommet nytt tilbud, på et år til 25 dollar, det er faktisk ikke så mange penger.. spesielt ikke om prosjekt baby kommer til å ta tid... hmmm..

Bare den ikke faller for mye, så er tempen fin og høy der oppe ;) Krysser fingre for deg :D
Den holder seg enda høy ja! Pleier ikke å tippe over 37,80, men tror det kanskje skyldes at det ble veldig sent igår før jeg sovnet... Vi får se :)

Hmmm.. ble sittende å kikke litt på grafen din og du hadde jo positiv el-test CD19... Sikker på at du ikke bare er 6/7 dpo? :) I såfall er det jo for tidlig til at en test vil slå ut uansett og det er fortsatt kjempehåp!! :)

Stoler mer på temp enn testene, men tempen så først ut til sette EL på CD19. Er jo verken umulig eller en dum tanke, det vil jo i verste fall tanta avsløre :) Lutealfasen er jo konstant +/- en dag.

Back
Topp