Vi som temper

Fortsatt skikkelig blenda g-tester, nå på DPO 11/12.. skulle vel begynt å vises snart om jeg var preggers! Tempen stiger jo, tror ikke jeg har feber heller. Jaja.. kjipt å ikke kjenne kroppen/den normale tempen sin nå, siden dette er første gang jeg temper!:(

Blir vel snart et sykt dropp da;)
Så lenge tempen holder seg høyt så ser det absolutt positivt ut! :)



For min del er slaget tapt for denne PP. Tempen stupte i morgest, og det kjennes ut som om heksa er i anmarsj. :( Nå skal jeg be om henvisning til gyn for å få sjekket om alt er som det skal være med meg og mannen...
 

Vedlegg

  • 263E9D52-90DD-4564-BF5E-71951D350ACA.png
    263E9D52-90DD-4564-BF5E-71951D350ACA.png
    922,6 KB · Visninger: 74
Så lenge tempen holder seg høyt så ser det absolutt positivt ut! :)



For min del er slaget tapt for denne PP. Tempen stupte i morgest, og det kjennes ut som om heksa er i anmarsj. :( Nå skal jeg be om henvisning til gyn for å få sjekket om alt er som det skal være med meg og mannen...

Nei så kjipt!! :banghead:
Lykke til med sjekking og ny pp da :Heartred
 
Så lenge tempen holder seg høyt så ser det absolutt positivt ut! :)



For min del er slaget tapt for denne PP. Tempen stupte i morgest, og det kjennes ut som om heksa er i anmarsj. :( Nå skal jeg be om henvisning til gyn for å få sjekket om alt er som det skal være med meg og mannen...

Åh, så kjedelig! :( Var så sikker på at du kom til å teste positivt nå...:(
 
Temphopp, lurer på om egget slapp i natt....
Blir spennende å se om et par dager, om jeg endelig er i dpo-land :nailbiting:

Capture+_2018-10-29-06-05-34~2.png
 
Da bekrefter nok tempen det jeg har trodd;) Ingen spire i magen! Bare å vente på tanta. Dette var bare PP1, så ikke synd på meg iaf;) Er verken skuffet eller motløs, regnet helt fint med det. Prøver videre!
 

Vedlegg

  • 916210DB-534A-4168-9034-03A81BD9472E.jpeg
    916210DB-534A-4168-9034-03A81BD9472E.jpeg
    230,4 KB · Visninger: 76
Skjønner ingenting av denne :eek: tør ikke stole helt på den heller siden jeg enda ikke har fått termometer med to desimaler... men snek meg til i sted å legge inn 37,1 i morgen og fikk da kryss på 36,9. Med eggløsning på lørdag, men fikk lh-toppen i går på el-testene :eek: skjønner ingenting :woot:
 

Vedlegg

  • DDE9E4ED-A07A-4C03-949D-AE8F0A7AA406.jpeg
    DDE9E4ED-A07A-4C03-949D-AE8F0A7AA406.jpeg
    166,4 KB · Visninger: 65
7C340A2F-831B-450D-B730-7C83FAA0EF64.jpeg
Jeg skulle ikke tempe, men begynte på EL-dagen likevel :p Får iaf bekreftet at det er stigning ift før EL. :)
 
Hmmm.... Noen andre som har opplevd å få skikkelig temphopp mens EL testen forsatt er positiv?
Sist fikk jeg positiv test, negativ test og så temphopp. Nå fikk jeg positiv test i går, temphopp i dag, men fortsatt positiv test?
 
Så lenge tempen holder seg høyt så ser det absolutt positivt ut! :)



For min del er slaget tapt for denne PP. Tempen stupte i morgest, og det kjennes ut som om heksa er i anmarsj. :( Nå skal jeg be om henvisning til gyn for å få sjekket om alt er som det skal være med meg og mannen...

Tror du hadde EL på CD 27. Det stemmer bedre med lutealfase også som da er på 12 dager. :)
 
Nei så kjipt!! :banghead:
Lykke til med sjekking og ny pp da :Heartred
Tusen takk. Skal gå til slutt! :shy:

Åh, så kjedelig! :( Var så sikker på at du kom til å teste positivt nå...:(
Jeg også! Men det var iallefall den mest spennende PP jeg har hatt på en stund. :schocked028:smiley-ashamed004

Tror du hadde EL på CD 27. Det stemmer bedre med lutealfase også som da er på 12 dager. :)

Helt enig med deg. Og lutealfasen min pleier å ligge på 12-14 dager. Så det stemmer helt med det som er normalt for meg. Håper neste PP blir mye kortere! :wtf:
 
Spennende!! :D jeg hadde positive el-tester i går, hvor på ettermiddagen var teststeken mye sterkere enn kontrollstreken.. Men samme temp idag som igår.. satser på temphopp på meg imorgen da :eek:

Hadde ikke forventet temphopp før i morgen selv. Tidligere har jeg hatt:
positiv test en dag - negativ test og tempdrop neste dag - temphopp dagen etter det.

Begynner å lure på om temphoppet skyldes at jeg er forkjølet, men har dog ikke feber.
 
Back
Topp