Vi som temper

60EC1D51-0576-498E-943F-3AE4E51A0618.jpeg

Der kom hoppet.
 
jaha.. nå endret FF eggløsningsdagen fra CD 14 til CD 15, pga tempmålingene mine. Men jeg er jo nesten sikker på at jeg kjente eggløsningen på CD 14:bookworm: Hmm.. flere som har opplevd dette?o_O
 

Vedlegg

  • 8C2AB4F5-6322-4A59-9D63-7BD908ECEF49.jpeg
    8C2AB4F5-6322-4A59-9D63-7BD908ECEF49.jpeg
    209,6 KB · Visninger: 73
Kurven ser jo fin ut til om du er 9 dpo. Krysser fingrene for deg:happy:
Takk! :) Ja, er helt forbauset over den grafen! Har aldri hatt så flat! Pleier å kjøre sikk-sakk, berg og daler, jeg! Måtte tempe da jeg la meg i går, bare for å sjekke at det ikke var noe galt med termometeret, at det kunne vise andre temperaturer også! :wacky: Dagens temperatur følger samme flate, men oppadgående, spor! Så noe rart er det iallefall! Selv om jeg ikke tror at aksjene klaffet helt om El var rundt CD27. Mamma var på besøk, og vi bor i en liten leilighet. Så ble en naturlig pause da. Men det holdt kanskje akkurat, så klarer ikke legge vekk håpet riktig ennå! Men skal (prøve) å være flink å styre unna tester før midten av neste uke. Prøøøøøve...... :bag:
 
Er det bare jeg som blir helt vanvittig stressa av å tempe? Jeg hadde egentlig bestemt meg for å la være denne PP, men testet i går likevel (CD12 i går). Testet også i dag, men merker at jeg sover dårlig, pulsen stiger og jeg er veldig urolig. Jeg tror rett og slett ikke den tempingen er bra for meg.

Jeg slettet alt av temperaturer for denne PP og prøver meg uten likevel, rett og slett for å ha litt mer ro i kroppen. Selv om det er både moro og nyttig å tempe... :p


Jeg syns dt var litt stress for syklusen når jeg ikke temper. Men det er heldigvis ikke sånn stress der jeg bare mååå finne tempen igjen med dt sanme :p
 
Takk! :) Ja, er helt forbauset over den grafen! Har aldri hatt så flat! Pleier å kjøre sikk-sakk, berg og daler, jeg! Måtte tempe da jeg la meg i går, bare for å sjekke at det ikke var noe galt med termometeret, at det kunne vise andre temperaturer også! :wacky: Dagens temperatur følger samme flate, men oppadgående, spor! Så noe rart er det iallefall! Selv om jeg ikke tror at aksjene klaffet helt om El var rundt CD27. Mamma var på besøk, og vi bor i en liten leilighet. Så ble en naturlig pause da. Men det holdt kanskje akkurat, så klarer ikke legge vekk håpet riktig ennå! Men skal (prøve) å være flink å styre unna tester før midten av neste uke. Prøøøøøve...... :bag:

De små svømmerne kan jo leve i flere dager der inne, :sign19 så ingenting er avgjort før heksa dukker opp;)
Men om du er 9-10 dpo er det jo fullt mulig å få utslag på en test i løpet av helga:excited001
 
PP1 og begynner like så greit rett med temping. Blir spennende å bli kjent med syklusen. :happy: Har aldri før lært meg å kjenne igjen tegn på EL.
 

Vedlegg

  • b_vSS8Ht.png
    b_vSS8Ht.png
    18,9 KB · Visninger: 52
jaha.. nå endret FF eggløsningsdagen fra CD 14 til CD 15, pga tempmålingene mine. Men jeg er jo nesten sikker på at jeg kjente eggløsningen på CD 14:bookworm: Hmm.. flere som har opplevd dette?o_O
FF skriver at eggløsningssmerter ikke nødvendigvis kommer på selve dagen for eggløsning, samme med at det ikke trenger å være mest el-slim på eggløsningsdagen :happy:
Men basert på tempkurven din ville jeg nok tippet på el CD14.. FF flyttet nok siden du har like høye temp som coverline i de første dagene av syklus :happy:
 
FF skriver at eggløsningssmerter ikke nødvendigvis kommer på selve dagen for eggløsning, samme med at det ikke trenger å være mest el-slim på eggløsningsdagen :happy:
Men basert på tempkurven din ville jeg nok tippet på el CD14.. FF flyttet nok siden du har like høye temp som coverline i de første dagene av syklus :happy:
Ja, den flyttet coverline fra 36.40 til 36.45 i samme slengen. De temperaturene jeg har «der oppe» før EL stemmer ikke helt, jeg hadde ikke forstått opplegget med tempingen og temper på etm flere dager;) Så den lå egentlig mellom 37-37.5 grader, litt voldsomt til å være basistemp;p Jeg justerte den senere ned til en mer sannsynlig riktig temp, men det stemmer nok ikke 100%, så skjønner om FF er litt forvirret over meg:dead: Jeg tror fortsatt EL var CD14, og at jeg uansett ikke er gravid. Er sannsynligvis på DPO 10, og ingen antydning til strek på tidligtester;p
 
Noen som har en formening om hva som skjer her? :joyful: Fikk plutselig et kjempehopp på tempen, og lurer litt på hvorfor :D har forøvrig hatt murringer i både korsryggen og nederst i magen siden el om det har noe å si. Kan ikke huske at jeg hadde det når jeg prøvde på frøkna for 5 år siden :p
 

Vedlegg

  • FF6E8CDA-1FCC-4471-A76A-3B46EB7E798A.png
    FF6E8CDA-1FCC-4471-A76A-3B46EB7E798A.png
    512,7 KB · Visninger: 56
Siden klokka stilles i natt, hvilket tidspunkt blir dere å tempe i morgen?
Samme klokkeslett som før, eller setter dere alarmen 1 time tidligere slik at målingene fortsatt har 24 timers mellomrom?
 
Er det bare jeg som blir helt vanvittig stressa av å tempe? Jeg hadde egentlig bestemt meg for å la være denne PP, men testet i går likevel (CD12 i går). Testet også i dag, men merker at jeg sover dårlig, pulsen stiger og jeg er veldig urolig. Jeg tror rett og slett ikke den tempingen er bra for meg.

Jeg slettet alt av temperaturer for denne PP og prøver meg uten likevel, rett og slett for å ha litt mer ro i kroppen. Selv om det er både moro og nyttig å tempe... :p

Jeg er motsatt, blir stresset hvis jeg ikke får tatt tempen:hilarious: hehehe
 
Grafen min er merkelig stabil denne måneden. Og tampen endel lavere enn den pleier å være etter EL. Vanligvis går temperaturen opp og ned fra dag til dag, men ligger alltid ganske høyt. Er det noen som vet om det er et bra eller dårlig tegn? Er redd for at jeg kanskje ikke har hatt ordentlig eggløsning denne måneden:(
20181027_091928.jpg
 
Back
Topp