Vi som temper

Nå lurer FF på om dette er en «possibly triphasic om day 22» kurve, som da er DPO 7. Det betyr at de tror et mulig egg kan ha festet seg på DPO 7? Ganske seint da.. om jeg hadde EL på CD 14 som jeg tror, var det jo DPO 8 egget festet seg!:bag:

Tidligtester er fortsatt blenda, sååå.. jeg vet ikke om jeg er like optimistisk som FF:confused:
 

Vedlegg

  • 08E68130-9933-463E-94A5-0C23F8C9696C.jpeg
    08E68130-9933-463E-94A5-0C23F8C9696C.jpeg
    218,8 KB · Visninger: 74
Nå lurer FF på om dette er en «possibly triphasic om day 22» kurve, som da er DPO 7. Det betyr at de tror et mulig egg kan ha festet seg på DPO 7? Ganske seint da.. om jeg hadde EL på CD 14 som jeg tror, var det jo DPO 8 egget festet seg!:bag:

Tidligtester er fortsatt blenda, sååå.. jeg vet ikke om jeg er like optimistisk som FF:confused:

Føler meg veldig optimistisk på vegne av deg ;)
 
Takk for det, men jeg synes jo noen tester kunne begynne å vise positive tegn om jeg er gravid da..?:bored: Tar det såå mange dager før hCG vises i urinen da?
Hvis jeg har forstått det rett, begynner ikke kroppen å produsere hcg før egget er festet. Og derfra tar det noen dager før det er nok hcg til å gjøre en graviditetstest positiv. Du skulle vel ikke hatt mensen helt enda?
 
Hvis jeg har forstått det rett, begynner ikke kroppen å produsere hcg før egget er festet. Og derfra tar det noen dager før det er nok hcg til å gjøre en graviditetstest positiv. Du skulle vel ikke hatt mensen helt enda?
Neida, etter at FF flyttet EL fra CD14 til CD15 skal IKM være 1.11, så har god tid til å være spent enda
 
Takk for det, men jeg synes jo noen tester kunne begynne å vise positive tegn om jeg er gravid da..?:bored: Tar det såå mange dager før hCG vises i urinen da?

Egget fester seg gjerne rundt 7-8 dpo eller 6-10?
Også tar det gjerne 4 dager eller en uke før det er nok hcg til å få positiv test tror jeg :)
 
Egget fester seg gjerne rundt 7-8 dpo eller 6-10?
Også tar det gjerne 4 dager eller en uke før det er nok hcg til å få positiv test tror jeg :)
Er vel bare å ikke gi opp håpet enda da:) Er jo spennende, men blir nok ikke skuffet om det ikke går nå. Har allerede bestilt flere g-tester til neste PP:oops::hilarious: Og var hakket før jeg bestilte en brukt fertilitetsmonitor også, men kan jo drøye litt da:angelic:
 
De små svømmerne kan jo leve i flere dager der inne, :sign19 så ingenting er avgjort før heksa dukker opp;)
Men om du er 9-10 dpo er det jo fullt mulig å få utslag på en test i løpet av helga:excited001
Haha! Lov å håpe! :D

Ting ser i allefall optimistisk ut fortsatt! Kanskje 11 dpo nå, og ting går fortsatt veldig jevnt oppover. :dance011
 

Vedlegg

  • E3E48BE9-6D35-4699-8FCD-A602E9A51E6F.png
    E3E48BE9-6D35-4699-8FCD-A602E9A51E6F.png
    821,4 KB · Visninger: 71
Er vel bare å ikke gi opp håpet enda da:) Er jo spennende, men blir nok ikke skuffet om det ikke går nå. Har allerede bestilt flere g-tester til neste PP:oops::hilarious: Og var hakket før jeg bestilte en brukt fertilitetsmonitor også, men kan jo drøye litt da:angelic:

Hehe, er vel når man er innstilt på en PP til, som ved å ha kjøpt nye g-tester, at det klaffer. ;)
 
Siden klokka stilles i natt, hvilket tidspunkt blir dere å tempe i morgen?
Samme klokkeslett som før, eller setter dere alarmen 1 time tidligere slik at målingene fortsatt har 24 timers mellomrom?

Jeg blir nok å tempe til vanlig tid (altså «feil» tid mtp klokkestilling). Men må jo holde på morgenrutinen min mtp jobb til uka osv. Siden det er helg vil sikkert antall timer søvn stemme ganske greit likevel. :)
 
Haha! Lov å håpe! :D

Ting ser i allefall optimistisk ut fortsatt! Kanskje 11 dpo nå, og ting går fortsatt veldig jevnt oppover. :dance011
Kan ligne på den kurven jeg hadde når jeg var gravid, et stort hopp dagen etter el, så gikk den ned, før den steg jevnt oppover igjen :)
Har du testet? Jeg fikk positiv digital 10 dpo.
 
Kan ligne på den kurven jeg hadde når jeg var gravid, et stort hopp dagen etter el, så gikk den ned, før den steg jevnt oppover igjen :)
Har du testet? Jeg fikk positiv digital 10 dpo.

Ååh!! Håper jeg følger i dine fotspor da!! :woot: Har ikke testet ennå nei. Tempen min pleier alltid å droppe på 13dpo, så tenkte jeg skulle prøve å holde ut til det jeg tror er 13dpo. Så om tempen fortsatt er høy på mandag så ryker en test. Blir så skuffa nå om tempen ennå er høy og om testen blir negativ. :oops: Så prøver å se det an litt. :smiley-ashamed004 Ikke at jeg blir mindre skuffa av at det er temp som viser negativ og ikke en test.. men, vel! :laughing002
 
Noen som vet om det er bombesikkert at tempen stiger etter eggløsning på absolutt alle??
Har positiv el test idag, å kjenner jeg gruer meg litt til å se etterhvert nå om tempen stiger :o
 
Fortsatt skikkelig blenda g-tester, nå på DPO 11/12.. skulle vel begynt å vises snart om jeg var preggers! Tempen stiger jo, tror ikke jeg har feber heller. Jaja.. kjipt å ikke kjenne kroppen/den normale tempen sin nå, siden dette er første gang jeg temper!:(

Blir vel snart et sykt dropp da;)
 

Vedlegg

  • 48AE3F18-894B-4B9B-9713-A21B74C23815.jpeg
    48AE3F18-894B-4B9B-9713-A21B74C23815.jpeg
    244,8 KB · Visninger: 59
Fortsatt skikkelig blenda g-tester, nå på DPO 11/12.. skulle vel begynt å vises snart om jeg var preggers! Tempen stiger jo, tror ikke jeg har feber heller. Jaja.. kjipt å ikke kjenne kroppen/den normale tempen sin nå, siden dette er første gang jeg temper!:(

Blir vel snart et sykt dropp da;)

11DPO er fortsatt veldig tidlig! Ei venninne av meg testet blenda frem til 16 dpo ;)
 
Back
Topp