Vi som temper

Noen som tror jeg har hatt eggløsning?? Hvis jeg tar med Søndagstempen får jeg stiplet kryss :eek: trodde jeg måtte stige til over det jeg har hatt tidligere(i begynnelsen av syklusen) :eek:
 

Vedlegg

  • CEB08F9B-AFE7-473E-852C-34A6B7845641.jpeg
    CEB08F9B-AFE7-473E-852C-34A6B7845641.jpeg
    176 KB · Visninger: 83
Noen som tror jeg har hatt eggløsning?? Hvis jeg tar med Søndagstempen får jeg stiplet kryss :eek: trodde jeg måtte stige til over det jeg har hatt tidligere(i begynnelsen av syklusen) :eek:

Ser ut som at du har hatt EL ja. Den beregner EL ut i fra tempstigningen. :)
 
Da er jeg rimelig sikker på at jeg har hatt EL :woot:

Capture+_2018-10-30-07-07-35~2.png


Er godt innafor med aksjer denne gangen, så nå er det bare å vente i spenning på å se om det ble klaff :nailbiting:
 
Bedre lykke neste pp :)
Takk for det, mensen kom i 19 tiden i går;) Så da er jeg i PP2:) Skal begynne å måle tempen tidligere, har målt ca kl 8 forrige PP, men jeg skal tidlig på jobb 1 dag, da må jeg måle tidligere. Så nå skal jeg måle når sambo står opp i 6 tiden, jeg bruker jo uansett våkne litt da:) Nytt, blankt skjema!
 

Vedlegg

  • 70DF9BB5-C63D-4E5B-897E-A71DBE10DCF8.jpeg
    70DF9BB5-C63D-4E5B-897E-A71DBE10DCF8.jpeg
    247,8 KB · Visninger: 49
Noen her som er vant til å tempe i turnus? Da jeg begynte var det noen som skreiv her inne at det var fullt mulig å tempe ved nattevakter, man måtte bare tempe med en gang man våknet fra 4 timers søvn eller mer. Vel... Jeg er ganske sikker på at jeg er dpo 1 idag pga andre symptomer, men det var jo en ganske voldsom stigning her da :laughing021 Vet ikke hvor pålitelig denne er?? Steg ikke så mye forrige syklus altså :p

45071942_1878561678864093_8564295110416662528_n.jpg
 
Noen her som er vant til å tempe i turnus? Da jeg begynte var det noen som skreiv her inne at det var fullt mulig å tempe ved nattevakter, man måtte bare tempe med en gang man våknet fra 4 timers søvn eller mer. Vel... Jeg er ganske sikker på at jeg er dpo 1 idag pga andre symptomer, men det var jo en ganske voldsom stigning her da :laughing021 Vet ikke hvor pålitelig denne er?? Steg ikke så mye forrige syklus altså :p

Vis vedlegget 279422

Ja, det var en kraftig stigning! Kanskje du har sluppet 2 egg :hilarious:
Vet ikke hvordan det blir å tempe med 3 delt(?) turnus. Jobber bare 2-delt selv, så har ikke det problemet.
Blir jo spennende å se tempen når du får begynt å tempe til vanlig tid igjen.:)
 
Ja, det var en kraftig stigning! Kanskje du har sluppet 2 egg :hilarious:
Vet ikke hvordan det blir å tempe med 3 delt(?) turnus. Jobber bare 2-delt selv, så har ikke det problemet.
Blir jo spennende å se tempen når du får begynt å tempe til vanlig tid igjen.:)
Las at noen hadde tempet med nattevakter, men tror ikke det funker helt for meg :p Men jeg får vel bare fortsette, skal jo snu døgnet tilbake etterhvert :)
 
Dere som bruker FF, gratisperioden min går snart ut, og jeg må vel nesten betale for å ha det videre. Kan ikke gi meg nå

Er jo «billigst» å kjøpe for ett år, men kjedelig om jeg blir gravid på forholdsvis raskt liksom!

Hva gjør dere?
 
Dere som bruker FF, gratisperioden min går snart ut, og jeg må vel nesten betale for å ha det videre. Kan ikke gi meg nå

Er jo «billigst» å kjøpe for ett år, men kjedelig om jeg blir gravid på forholdsvis raskt liksom!

Hva gjør dere?

Jeg valgte å kjøpe for et år. Kanskje blir jeg gravid denne pp, men kan også hende jeg ikke blir gravid før om et år, så da tenker jeg heller økonomisk i det lange løp, mens jeg krysser fingrene for at det klaffer før :)
 
Dere som bruker FF, gratisperioden min går snart ut, og jeg må vel nesten betale for å ha det videre. Kan ikke gi meg nå

Er jo «billigst» å kjøpe for ett år, men kjedelig om jeg blir gravid på forholdsvis raskt liksom!

Hva gjør dere?
Var ei som skrev her inne, når jeg grunnet på det samme, at vi støtter jo uansett utviklerne av app’en! Og uten støtte blir det jo ingen app, ingen oppgradering eller forbedringer :happy:
 
Jeg valgte å kjøpe for et år. Kanskje blir jeg gravid denne pp, men kan også hende jeg ikke blir gravid før om et år, så da tenker jeg heller økonomisk i det lange løp, mens jeg krysser fingrene for at det klaffer før :)
Var ei som skrev her inne, når jeg grunnet på det samme, at vi støtter jo uansett utviklerne av app’en! Og uten støtte blir det jo ingen app, ingen oppgradering eller forbedringer :happy:

Takk for svar;) Det var en bra tanke, ar vi støtter app-utviklerne;) da skal jeg kjøpe for ett år jeg og:)
 
Et lite spørsmål fra en nybegynner til dere tempeeksperter: Er det tilstrekkelig å bruke termometer med én desimal? Jeg kjøpte nemlig inn et helt nytt termometer til denne bruk, fordi de to andre vi har har blitt brukt en viss plass på barnet ... Men jeg visste ikke at det fantes termometere med to desimaler.

Jeg tempet i to måneder da vi prøvde på vår første, og det virket som én desimal var tilstrekkelig. Tempen lå i alle fall jevnt litt lavere fra mensen og fram til eggløsning, og så holdt den seg høy fram til mensen igjen – og holdt seg høy da jeg ble gravid. Ser at jeg lå på 35,8 til 36,2 på de lave partiene og opp mot 36,5 på de høye partiene.

Har tenkt å tempe fra første dag av mensen, men den har ikke kommet tilbake etter fjerning av spiral. :(
 
Back
Topp